CableGuys ShaperBox 2

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

CableGuys ShaperBox 2

Indlæg af Christoffer I. N. »

Inklusiv opdatering til de individuelle plugins der loades i Shaperbox.
Jeg ved ikke lige om jeg gider at opdatere Timeshaper.. Pens er en fed feature som vist godt kan være inspireret af Polyverse Gatekeeper.
Derudover for mit vedkommende stejlere filtre, som jeg alligevel ikke bruger, og en "fine" mode.
Men har man hele pakken er det garanteret en fed opdatering.
http://www.cableguys.com/shaperbox.html



Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Christoffer I. N. skrev: Men har man hele pakken er det garanteret en fed opdatering.
Det er det. De mangler dog stadig muligheden for at skalere GUI op i en højere opløsning. Der er Retina support nu, som de måske ret hurtigt vil give mulighed for at override så man kan have GUI en faktor 2 større uanset om man har en Retina skærm. Men ellers ligger skalering på tegnebrædtet - bare ikke lige for.

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Andrew Huang har lige lavet en fin lille video om den her ShaperBox, og jeg endte faktisk med at købe den:

Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Altså hvis jeg brugte samples og lavede den type musik tror jeg rimelig hurtigt at dette plugin blev et must-have værktøj.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar