Hvordan skjuler jeg for mig ligegyldige emner?

Kom med forslag til eller stil spørgsmål om selve forummet.
Nyt svar
Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Hvordan skjuler jeg for mig ligegyldige emner?

Indlæg af Graceville »

Jeg har behov for at rydde lidt op i min newsfeed alle steder og tænker, om der er en måde hvorpå man kan skjule emner (dvs hele tråde) der ikke interesserer mig, aka emner jeg finder ligegyldige på LM.

Jeg kan se, at den store + glædes- og brokketråden ikke toner frem i 'seneste emner', så det må kunne lade sig gøre på admin-siden ihvertfald.

Jeg bruger funktionen 'Aktive emner'. Er der osse lidt begrebsforvirring, når det både hedder 'aktive emner', 'tråd' og 'nyt indlæg'.

Noget der kan tages til overvejelse eller er der et trick?
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Hm, jeg tror det er noget Hippo kan svare på, men måske noget vi kan se på i forumopdateringen. Som vi er i gang med... langsomt. ;-)

Personligt bruger jeg kun "Nye indlæg" funktionen og der mange små mærkelige funktioner der overlapper synes jeg.

Derudover har jeg et par brugere på "ignore" :-D Så slipper man ikke for trådene, men i det mindste for indlæggene. Primært folk der ikke kan finde ud af at opføre sig høfligt... ;-)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8659
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Holger skrev:Hm, jeg tror det er noget Hippo kan svare på, men måske noget vi kan se på i forumopdateringen. Som vi er i gang med... langsomt. ;-)

Personligt bruger jeg kun "Nye indlæg" funktionen og der mange små mærkelige funktioner der overlapper synes jeg.

Derudover har jeg et par brugere på "ignore" :-D Så slipper man ikke for trådene, men i det mindste for indlæggene. Primært folk der ikke kan finde ud af at opføre sig høfligt... ;-)
Tak for arbejdet både Holger og Hippo :thumbup:

Du har ret i den der "ignore" er lidt amputeret, desuden kan man se deres udgydelser når de bliver quoted, er det noget der vil blive bedre ?

(en forbedring kunne f.eks. være at en hel tråd simpelthen blev usynlig hvis den var startet af en på ignore-list)

I samme åndedrag vil jeg spørge om det kan ordnes således at når man trykker "ignore" også blokere for PM, men kun fra vedkommende ?

(som der er nu kan PM vist kun slås fra globalt, og det er jo noget skidt, især hvis man har en masse til salg :-) )
Senest rettet af DUBTEMPLE søn 3. feb 2019 12:29, rettet i alt 2 gange.
/Dub

Medlemsavatar
Graceville
Medlem
Indlæg: 2762
Sted: 2300

Indlæg af Graceville »

Det cool.

Forumopdatering? Jeg ser fire mænd mødes og bestiller pizza og drikker øl.

Bøjer mig i støvet for indsatsen med forummet.

Har prøvet ignorer, men skal så alligevel se, hvad det er der har resulteret et bestemt svar + det der citeres kan jeg osse se. Min nysgerrighed har heller ikke så meget filter alligevel.

Måske en funktion der på en måde gør, at man kan ignorere/sortere i eksempelvis 'aktive emner' så man kan gemme bestemte tråde til et senere tidspunkt. Eller en 'emner jeg abonnerer på' som jeg så kan bruge som startside og af og til opdatere via en anden newsfeed 'nye emner' eller 'aktive emner' + en 'abboner på tråden/emnet' knap ude på listen frem for inde i tråden.
Medlemsprofil midlertidig deaktiveret af eget valg

Medlemsavatar
gs-dk
Forum Donator
Indlæg: 9676
Sted: Frederiksberg

Indlæg af gs-dk »

Jeg vil også opfordre til, at man får implementeret en funktion, så man kan skjule vise tråde (for sig selv). Jo større Lydmaskinen bliver, så er "risikoen" for, at der er emner, som bare ikke interesserer én mere - eller emner der bliver ved med at køre i ring og gentage sig selv. Det vil være skønt at kunne åbne en Lydmaskine, der er sat personligt op. Og iøvrigt tak for at køre Lydmaskinen i alle disse år.

Medlemsavatar
MrBacon
Medlem
Indlæg: 1582

Indlæg af MrBacon »

Min "aktive emner" viser posts fra d. 11. til d.d på første side (25 indlæg, right?)

Så meget kan der heller ikke være, at der forstyrrer. Det er vel ikke værre, end at man bare kan lade være med at klikke sig ind.

Jeg kunne dog godt bruge at kunne ignorere posts fra enkelte personer.

Default avatar
bredal187

Indlæg af bredal187 »

Jeg ville ønske af indlæg oprettet af bruger på min ignore liste ikke kom frem...


Man kan ikke se indlægget indhold, men indlægget ligger blandt alle "Nye indlæg"

Medlemsavatar
mikkels
Medlem
Indlæg: 887
Sted: Farum

Indlæg af mikkels »

Holger skrev: Derudover har jeg et par brugere på "ignore" :-D Så slipper man ikke for trådene, men i det mindste for indlæggene. Primært folk der ikke kan finde ud af at opføre sig høfligt... ;-)
Er det ikke problematisk som administrator?

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37634
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Jeg kan stadig se overskriften. Brokker nogen sig over indholdet kan jeg unhide indlægget.

Nyt svar