TC2290-DT - 2290 Delay i pluginform med hardware controller

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
adgangfolmer
Medlem
Indlæg: 1155
Sted: Aalborg

Re: TC2290-DT - 2290 Delay i pluginform med hardware controller

Indlæg af adgangfolmer »

Music Group har godt nok gang i en rimelig aggressiv prispolitik for tiden! Hvis ikke lige det var for det irriterende faktum, at pluginnet ikke fungerer uden hardwaren. Ku' ellers godt være fristet, men hader hardware dongles - også selvom de er udformet som en controller!
Stille og uroligt

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Der skal måske oprettes en hardwaretråd ...
3930f1f05a206c14cec120c22bd4c4f8.jpg
3930f1f05a206c14cec120c22bd4c4f8.jpg (44.3 KiB) Vist 1253 gange
https://www.gearnews.com/tc-electronic- ... tar-pedal/

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

De adopterer så the Behringer way med at tease og spørge, hvad folk synes.

Medlemsavatar
Michailov
Medlem
Indlæg: 310
Sted: Sjælland

Indlæg af Michailov »

Altså, de har udeladt special key... men mon expression pedal input er ligeså ubrugeligt som på originalen :lol:
modsat hvad mange tror så har I nok ret!

Medlemsavatar
SustainerPlayer
Medlem
Indlæg: 12411
Sted: På kanten

Indlæg af SustainerPlayer »

Michailov skrev:Altså, de har udeladt special key... men mon expression pedal input er ligeså ubrugeligt som på originalen :lol:
Ret beset har de jo ikke gjort noget endnu. Det er to mock-ups, de gerne vil have respons på. Så der er en teoretisk mulighed for at påvirke det endelige produkt.

Medlemsavatar
Michailov
Medlem
Indlæg: 310
Sted: Sjælland

Indlæg af Michailov »

SustainerPlayer skrev:
Michailov skrev:Altså, de har udeladt special key... men mon expression pedal input er ligeså ubrugeligt som på originalen :lol:
Ret beset har de jo ikke gjort noget endnu. Det er to mock-ups, de gerne vil have respons på. Så der er en teoretisk mulighed for at påvirke det endelige produkt.
Touché
modsat hvad mange tror så har I nok ret!

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

SustainerPlayer skrev: ons 19. sep 2018 23:29 Bumper lige med obs på prisfaldet (ca. halv pris af før):

https://www.gear4music.dk/da/Indspilnin ... rface/2FE0

https://www.thomann.de/dk/tc_electronic_tc2290_dt.htm
Kvart pris ,.. 98 Øvro nu hos MS :lol:

https://www.musicstore.de/de_DE/EUR/TC- ... 013696-000

Lige før man køber en bare for at være lidt irrationel og på tværs :lol:
/Dub

Medlemsavatar
Morten Hjort
Medlem
Indlæg: 1428
Sted: Virum

Indlæg af Morten Hjort »

DUBTEMPLE skrev: man 31. maj 2021 00:36
SustainerPlayer skrev: ons 19. sep 2018 23:29 Bumper lige med obs på prisfaldet (ca. halv pris af før):

https://www.gear4music.dk/da/Indspilnin ... rface/2FE0

https://www.thomann.de/dk/tc_electronic_tc2290_dt.htm
Kvart pris ,.. 98 Øvro nu hos MS :lol:

https://www.musicstore.de/de_DE/EUR/TC- ... 013696-000

Lige før man køber en bare for at være lidt irrationel og på tværs :lol:
Kan se at Thomann også kører med samme tilbud (vist det samme flere af TC's andre eksterne enheder).
Jeg har faktisk et par gange været tæt på at købe den og jeg tror også at det er ændret således man ikke længere behøver at have hardwaren sat til for at bruge plugin'et (?). Er der nogen der har erfaring med den? Gimmick eller brugbart? Kan godt lidt at man ikke skal bruge musen, men hvis controlleren er for lille eller af for dårlig kvalitet vil jeg med garanti foretrække musen.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Morten Hjort skrev: man 31. maj 2021 07:27
DUBTEMPLE skrev: man 31. maj 2021 00:36
SustainerPlayer skrev: ons 19. sep 2018 23:29 Bumper lige med obs på prisfaldet (ca. halv pris af før):

https://www.gear4music.dk/da/Indspilnin ... rface/2FE0

https://www.thomann.de/dk/tc_electronic_tc2290_dt.htm
Kvart pris ,.. 98 Øvro nu hos MS :lol:

https://www.musicstore.de/de_DE/EUR/TC- ... 013696-000

Lige før man køber en bare for at være lidt irrationel og på tværs :lol:
Kan se at Thomann også kører med samme tilbud (vist det samme flere af TC's andre eksterne enheder).
Jeg har faktisk et par gange været tæt på at købe den og jeg tror også at det er ændret således man ikke længere behøver at have hardwaren sat til for at bruge plugin'et (?). Er der nogen der har erfaring med den? Gimmick eller brugbart? Kan godt lidt at man ikke skal bruge musen, men hvis controlleren er for lille eller af for dårlig kvalitet vil jeg med garanti foretrække musen.
Ja, rumklangen er også på tilbud ,.. men hardwaren skulle være ret "fætter-br" agtig, og sådan see den også ud 🙂

De ER begge en kender små fysisk

Iflg quick-start guiden får jeg også indtryk af at
man kan nøjes med en iLok manager, og have fuld funktionalitet UDEN hardware tilsluttet, men jeg har stadig en nagende tvivl, og dette afholder mig måske fra at købe den selv om prisen nu er nede på plug-in niveau, og kassen
kan betragtes som gratis


Screenshot_20210531-081358.png
Screenshot_20210531-081358.png (251.8 KiB) Vist 1110 gange
/Dub

Medlemsavatar
Old Dub Dude
Forum Donator
Indlæg: 1179
Sted: 3730

Indlæg af Old Dub Dude »

jo da, controllerne er små, men helt elendige er de nu ikke. DVR250 er ikke for lille - de andre er lidt cramped, men absolut brugbare, og plugins'ne lyder fedt i mine ører!
Mer bass i hi-hatten
k [color=#FF0000]snabel-a[/color] daffydub [color=#FF0000]punktum[/color] com

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Der er flere af kontrollerne jeg godt kunne se mig selv bruge. 2290eren er bare ikke en af dem
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Smittefar skrev: man 31. maj 2021 20:50 Der er flere af kontrollerne jeg godt kunne se mig selv bruge. 2290eren er bare ikke en af dem
Hands-on, real time,.. er også mest oplagt

På en delay ville jeg umiddelbart foretrække
drejeknapper til netop dette: time, feed-back, wet-dry, filter, resonans, samt et par mere

Det kan vel automatiseres, og tilgås den vej,
men så er man ude i endu en controller :lol:

Underligt statisk størrelse hvor man kun kan steppe sig igennem, eller taste numeriske tal, netop dette kunne lige så godt gøres på PC

Ingen intuitativ leg her

Lader derudover til at hardwaren er nødvendig for at tilgå alle parametre, så skramlet kan ikke engang gemmes permanent bort som en anden dongle

Paul White beskriver også her hvorledes den, omend alsidig, stadig ER en "one-trick-pony" sådan tids-mæssigt

Altså man får nogle bestemte gode klassiske lyde fra tids-perioden, og med en meget nørdet indgang til at tweaked disse,... især "on-the-fly"

https://www.soundonsound.com/reviews/tc ... tc-2290-dt

I sandhed et underligt concept, selv om udvalget af knapper selvfølgelig afspejler originalen

Næppe en delay hvor man stor-savner netop den fysiske side ,... det har du ret i
/Dub

Medlemsavatar
Smittefar
Forum Donator
Indlæg: 5191
Sted: Søborg

Indlæg af Smittefar »

Præcis - jeg bruger meget tit 2290 emuleringer i min AxeFX, men jeg når jeg kigger på den originale enhed eller den her desktop ting, bliver jeg træt bare ved tanken om at navigere rundt i interfacet.

Den der Rumklang derimod, hvor man typisk kun ville køre med een instance på et mix, og man har sliders til de vigtigste funktioner. Det giver mening.
Find mig på: Youtube | Facebook | Hjemmeside - eller i mit band Jump

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Yep, jeg betvivler ikke et sekund kvaliteten, det ER klasse, ligesom tingene fra Eventide,.. men man må nok overvejer hvilke andre 2290-emuleringer der findes ???

I sidste ende må spørgsmålet så være om der er andre plugs der har ramt plet, eller man må finde sig i det her klon-dyke hvis man vil have den rigtige lyd af 2290 :)
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Nu er den nede i 59 øvro hos MS :shock:

Lader virkeligt til de ikke kan slippe af med disse misforståelser af et produkt

Verdens største dongle

Et stykke hardware der kan gå i stykker


Ser fed ud, og jeg elsker LED's der blinker rødt,

Men sagen er bare at lige netop disse knapper og funktioner er af en type der ikke kræver hands on

Havde den så bare kunnet noget der var fuldstændig unikt og hidtil uset

Jeg forstår simpelthen stadig ikke ideen :-)

https://www.musicstore.de/de_DE/EUR/TC- ... 013696-000
/Dub

Medlemsavatar
Morten Hjort
Medlem
Indlæg: 1428
Sted: Virum

Indlæg af Morten Hjort »

DUBTEMPLE skrev: lør 20. nov 2021 16:05 Nu er den nede i 59 øvro hos MS :shock:

Lader virkeligt til de ikke kan slippe af med disse misforståelser af et produkt

Verdens største dongle

Et stykke hardware der kan gå i stykker


Ser fed ud, og jeg elsker LED's der blinker rødt,

Men sagen er bare at lige netop disse knapper og funktioner er af en type der ikke kræver hands on

Havde den så bare kunnet noget der var fuldstændig unikt og hidtil uset

Jeg forstår simpelthen stadig ikke ideen :-)

https://www.musicstore.de/de_DE/EUR/TC- ... 013696-000
Jeg har faktisk siddet og holdt øje med den og kører en trial på den i øjeblikket. Mig bekendt får man deres native version med, så det er ikke længere et krav at have hardwaren tilknyttet. Min eneste anke er at det ligner at controlleren er voldsomt lille, men til 460 kr, slår jeg sgi til

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Morten Hjort skrev: lør 20. nov 2021 16:47
DUBTEMPLE skrev: lør 20. nov 2021 16:05 Nu er den nede i 59 øvro hos MS :shock:

Lader virkeligt til de ikke kan slippe af med disse misforståelser af et produkt

Verdens største dongle

Et stykke hardware der kan gå i stykker


Ser fed ud, og jeg elsker LED's der blinker rødt,

Men sagen er bare at lige netop disse knapper og funktioner er af en type der ikke kræver hands on

Havde den så bare kunnet noget der var fuldstændig unikt og hidtil uset

Jeg forstår simpelthen stadig ikke ideen :-)

https://www.musicstore.de/de_DE/EUR/TC- ... 013696-000
Jeg har faktisk siddet og holdt øje med den og kører en trial på den i øjeblikket. Mig bekendt får man deres native version med, så det er ikke længere et krav at have hardwaren tilknyttet. Min eneste anke er at det ligner at controlleren er voldsomt lille, men til 460 kr, slår jeg sgi til
Man får Native version med ,.. men iflg dette review er det en begrænset tilgang ,.. for de dybere ting så SKAL hardware bruges

https://www.soundonsound.com/reviews/tc ... tc-2290-dt

Hvis der er noget der har ændret på dette i løbet af de sidste 24 måneder, så vil jeg da gerne se officiel dokumentation for præcis hvordan

Jeg KUNNE være interesseret hvis plugget skulle være udviklet til 100 pcts funktionallitet ,.. (og så bruge hardwaren til julepynt)

Men jeg tvivler stærkt på de har kastet mere udviklingstid i et produkt de nu er nød til at forære væk

Anyway, lyder sgu godt
/Dub

Medlemsavatar
Morten Hjort
Medlem
Indlæg: 1428
Sted: Virum

Indlæg af Morten Hjort »

DUBTEMPLE skrev: fre 26. nov 2021 22:26
Morten Hjort skrev: lør 20. nov 2021 16:47
DUBTEMPLE skrev: lør 20. nov 2021 16:05 Nu er den nede i 59 øvro hos MS :shock:

Lader virkeligt til de ikke kan slippe af med disse misforståelser af et produkt

Verdens største dongle

Et stykke hardware der kan gå i stykker


Ser fed ud, og jeg elsker LED's der blinker rødt,

Men sagen er bare at lige netop disse knapper og funktioner er af en type der ikke kræver hands on

Havde den så bare kunnet noget der var fuldstændig unikt og hidtil uset

Jeg forstår simpelthen stadig ikke ideen :-)

https://www.musicstore.de/de_DE/EUR/TC- ... 013696-000
Jeg har faktisk siddet og holdt øje med den og kører en trial på den i øjeblikket. Mig bekendt får man deres native version med, så det er ikke længere et krav at have hardwaren tilknyttet. Min eneste anke er at det ligner at controlleren er voldsomt lille, men til 460 kr, slår jeg sgi til
Man får Native version med ,.. men iflg dette review er det en begrænset tilgang ,.. for de dybere ting så SKAL hardware bruges

https://www.soundonsound.com/reviews/tc ... tc-2290-dt

Hvis der er noget der har ændret på dette i løbet af de sidste 24 måneder, så vil jeg da gerne se officiel dokumentation for præcis hvordan

Jeg KUNNE være interesseret hvis plugget skulle være udviklet til 100 pcts funktionallitet ,.. (og så bruge hardwaren til julepynt)

Men jeg tvivler stærkt på de har kastet mere udviklingstid i et produkt de nu er nød til at forære væk

Anyway, lyder sgu godt
Hvad mener du med "dybere ting"? Kan ikke lige gennemskue det der står i linket. Jeg fik den købt og havde frygtet at den var lille, og det er den også men det er egentlig ok. Byggekvaliteten er så til gengæld noget bedre end jeg havde forventet. Til de 500 kr er det en yderst fin pris IMO

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Morten Hjort skrev: lør 27. nov 2021 00:13 Hvad mener du med "dybere ting"? Kan ikke lige gennemskue det der står i linket. Jeg fik den købt og havde frygtet at den var lille, og det er den også men det er egentlig ok. Byggekvaliteten er så til gengæld noget bedre end jeg havde forventet. Til de 500 kr er det en yderst fin pris IMO
Tillykke !!!


Jeg forstår både SOS artiklen, samt deres egen produkt-side, derhen at IKKE alle parametre kan programeres uden hardwaren

Så jeg forestiller mig at hvis man f.eks. skal programere nogle langhårede presets selv, så er man nød til at have kassen liggende

Dongle-funktionen, og nødvendigheden heraf, er stadig tåget for mig,..

Kunne sikkert leve med at have den gemt væk i studiet, samt ikke at kunne bruge det bærbart, men gider ikke have den fremme


Ja prisen er super, og det er lyden bestemt også
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35557
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Fra manualen:
https://mediadl.musictribe.com/media/PL ... _A4_WW.pdf

Control of the TC2290 is done in the plug-in or optionally done using the hardware unit (when you have purchased the DT version).
All primary parameters of the 2290 are also accessible through the DT Desktop Controller. These include parameters that control major parts of the effect, such as delay time, modulation, preset changes, mix (via 'Special' control) and much more.
Secondary parameters that are needed less often are handled in the plug-in window in its right section. These are parameters like modulation thresholds, subdivision, preset save and more.

Medlemsavatar
Morten Hjort
Medlem
Indlæg: 1428
Sted: Virum

Indlæg af Morten Hjort »

DUBTEMPLE skrev: lør 27. nov 2021 00:37
Morten Hjort skrev: lør 27. nov 2021 00:13 Hvad mener du med "dybere ting"? Kan ikke lige gennemskue det der står i linket. Jeg fik den købt og havde frygtet at den var lille, og det er den også men det er egentlig ok. Byggekvaliteten er så til gengæld noget bedre end jeg havde forventet. Til de 500 kr er det en yderst fin pris IMO
Tillykke !!!


Jeg forstår både SOS artiklen, samt deres egen produkt-side, derhen at IKKE alle parametre kan programeres uden hardwaren

Så jeg forestiller mig at hvis man f.eks. skal programere nogle langhårede presets selv, så er man nød til at have kassen liggende

Dongle-funktionen, og nødvendigheden heraf, er stadig tåget for mig,..

Kunne sikkert leve med at have den gemt væk i studiet, samt ikke at kunne bruge det bærbart, men gider ikke have den fremme


Ja prisen er super, og det er lyden bestemt også
Jeg læser det egentlig omvendt. Dvs at softwaren giver mulighed for at få nogle genveje i stedet for kun at bruge hardwaren. GUIen har både det visuelle fra hardwaren og så den "skjulte" højreside som kun findes i softwaren. Christoffers tjek i manualen ser også ud til at konfirmere dette.

Hardwaren blot en dongle der skal sættes til mindst hvad 60. dag. Intet problem for mig da dem bare kommer til at sidde fast forbundet, men det er en lidt uskarp løsning de fik lavet i sin tid.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Hmmm ,.. det begynder at lugte fælt af at der skal bruges penge :-(

Pyt ,.. det fine røde lys kan måske skabe lidt jule-hugge :-)

Hvis jeg falder i finder jeg måske en montering oppe ved siden af Euroracket eller noget

Min bordplade er hellig

Tak for reply !!!
/Dub

Medlemsavatar
Ruun
Forum Donator
Indlæg: 114
Sted: København Ø.

Indlæg af Ruun »

Hey Gutter!

Giv mig en jule-flad, hvis emnet er fortærsket. Synes nu alligevel at jeg ville give mit besyv med, efter at have haft produktet i en uges tid.
For dem der ikke gider læse min smøre, summer jeg lige op.... Jeg er TOTAL solgt!!!!

Først og fremmest skal det nævnes, at jeg er guitarist. Hvis man mere er producer-typen, skal jeg ikke kunne garantere den samme begejstring - Der må man selv teste.

Jeg har sådan set haft alle fordommene omkring produktet, "åndsvag hardware-dongle", "uoverskueligt interface" osv osv... Så jeg har aldrig skænket det min opmærksomhed og lod mig kun rive med, fordi prisen næsten var så billig til sidst, at det var pinligt.

Ift. den såkaldte "dongle", så havde jeg nok tendens til at betragte den som sekundær, ifm brugen af produktet. Jeg plejer at navigere rundt i diverse velkendte delay-plugs på mac'en, så det formodede jeg også ville blive tilfældet her. Enter "første åbenbaring"... For der skete liiiige præcis det modsatte. Jeg fandt mig selv konstant sidde og trykke på hardware-controlleren og faktisk kun ty til plugin'et, når det gjaldt indstillinger som ikke kunne foretages på førstnævnte. Når man spiller guitar er det ofte bare sjovere, at dreje/trykke på fysiske knapper, end at gøre det hele med musen. Så allerede her oplevede jeg det langt mere intuitivt og dragende, end med de plugs som kun foregår itb.

Ift. overskuelighed, eller mangel på samme, så er controlleren jo stort set en kopi af den oprindelige 2290'er. Den havde folk ingen problemer med at betjene, så det tænker jeg heller ikke bliver problemet her. Det tog mig i hvert fald ikke mere end et kvarters tid, at regne det meste ud. Og jeg oplever bestemt ikke, at arbejdsgangen bliver langsommere - tværtimod vil jeg sige. Man kan vel heller ikke kalde den 2290, hvis man hyper-moderniserer brugerfladen?
Mht. kvaliteten på den, så forstår jeg heller ikke at den bliver kritiseret. Den er lige så dippedut-agtig (stål og plastic) som dens fader, og han kan stadig findes relativt nemt på brugtmarkedet i ganske fin stand, på trods af snart at have 40 år på bagen. Så jeg tænker at den nok skal holde.

Lyden.... Den er bare eminent...
Oftest bruger jeg Valhalla, UAD og Fabfilter-delays. De kan BESTEMT ikke sende TC i skammekrogen. Om det er lykkedes at kopiere 2290 100% skal jeg ikke kunne sige, men jeg kan uden tvivl konstatere, at det bare virker og de mange presets er virkelig veludførte.

Jeg er faktisk blevet så hooked, så jeg har købt de 3 andre modulations-effekter i Icon-serien. Prisen ligger lige omkring 600kr for både plugin og controller. Det er jo faktisk væsentligt billigere, end mange andre stand-alone plugs. Og jo... Man kan godt benytte plugin'et uden controlleren, i op til 30 dage. Når den bliver tilsluttet igen starter tidsfristen forfra.

Det var mine 5 cent's....
God lyst.
A dream is A dream is A dream….

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Ruun skrev: fre 10. dec 2021 12:13 Hey Gutter!

Giv mig en jule-flad, hvis emnet er fortærsket. Synes nu alligevel at jeg ville give mit besyv med,
Det var mine 5 cent's....
God lyst.
Tak for dit besyv ,.. (fedt ord: besyv)

Godt at høre om din begejstring, og tak for god beskrivelse, og fin musik på din Soundcloud iøvrigt

Jeg faldt også i ,.. har nu modtaget ,.. åbnet pakken ,.. og studeret det lille vidunder

Kvalitetes-indtrykket er fint ,.. og jeg skal nok få plads til den

Jeg åbnede det lille vedlagte hæfte, og læste med det samme noget der var modstridende eller forvirrende :lol:

(kan ikke huske hvad, men blev meget træt)

Så lagde jeg det væk, prøvede at logge ind hos TC for at registrere mit produkt og få lidt vejledning, men nej,..

Blev henvist til music-tribe såvidt jeg husker, havde håbet på at det var sådan lidt dansk eller nærværende stadig :roll:

Kikker videre på det når det bliver lidt overskud


Den nye guitar, og monitorer, og en masse andet, er mere spændende og problemfrit lige nu
/Dub

Medlemsavatar
Ruun
Forum Donator
Indlæg: 114
Sted: København Ø.

Indlæg af Ruun »

DUBTEMPLE skrev: lør 11. dec 2021 13:52
Ruun skrev: fre 10. dec 2021 12:13 Hey Gutter!

Giv mig en jule-flad, hvis emnet er fortærsket. Synes nu alligevel at jeg ville give mit besyv med,
Det var mine 5 cent's....
God lyst.
Tak for dit besyv ,.. (fedt ord: besyv)

Godt at høre om din begejstring, og tak for god beskrivelse, og fin musik på din Soundcloud iøvrigt

Jeg faldt også i ,.. har nu modtaget ,.. åbnet pakken ,.. og studeret det lille vidunder

Kvalitetes-indtrykket er fint ,.. og jeg skal nok få plads til den

Jeg åbnede det lille vedlagte hæfte, og læste med det samme noget der var modstridende eller forvirrende :lol:

(kan ikke huske hvad, men blev meget træt)

Så lagde jeg det væk, prøvede at logge ind hos TC for at registrere mit produkt og få lidt vejledning, men nej,..

Blev henvist til music-tribe såvidt jeg husker, havde håbet på at det var sådan lidt dansk eller nærværende stadig :roll:

Kikker videre på det når det bliver lidt overskud


Den nye guitar, og monitorer, og en masse andet, er mere spændende og problemfrit lige nu
Tak for de pæne ord…👍🏻

Jeg skænkede hverken manual eller registrering så meget som et øjebliks opmærksomhed, men downloadede bare install’eren og var oppe og køre indenfor ganske få minutter.

Måske blev jeg også lige lovligt “forelsket” i første omgang, men med tanke på at pakken kostede 490kr på tilbud, så blev jeg sgu virkelig forbløffet over, hvor fedt gear der kan erhverves til så forholdsvis billig mønt. ;-)
A dream is A dream is A dream….

Nyt svar