Tråden hvor alle kan undre sig over hvad som helst!

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2968
Sted: Fyn

Re: Tråden hvor alle kan undre sig over hvad som helst!

Indlæg af Mr. Soundman »

Mr. Soundman skrev: fre 3. dec 2021 21:56 En anden sag er, at så vidt jeg mindes, så var det nordmændenes know-how der blev trukket på ved opførelsen af det pågældende vandkraftværk og kabelsystem i sin tid... Det er jo ikke sikkert, der findes en eneste sjæl i hele DK, med den rette special-kompetence... Hvis der skal hentes hjælp udefra, vil det måske være mere oplagt at hente det fra et land som Norge, der har den relevante special-kompetence.

På sin vej fra kraftværket til byen passerer kablerne bl.a. en fjord, hvor kablerne hænger frit over en strækning på over 5 kilometer (for øvrigt en verdensrekord):

Billede

Hvis det f.eks. er på sådan en strækning, at et kabel nu skal skiftes, så er det nok ikke noget man lige ringer efter den lokale elektriker for at få ordnet.

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Sådan her måske. :dollargrin: Billedet er taget på La Gomera for nogle år siden.
Vedhæftede filer
IMAG0155.JPG
IMAG0155.JPG (280.19 KiB) Vist 275 gange
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2968
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Du har fattet pointen Hugo :lol:

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1462
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

Mr. Soundman skrev: fre 3. dec 2021 22:50
Mr. Soundman skrev: fre 3. dec 2021 21:56 En anden sag er, at så vidt jeg mindes, så var det nordmændenes know-how der blev trukket på ved opførelsen af det pågældende vandkraftværk og kabelsystem i sin tid... Det er jo ikke sikkert, der findes en eneste sjæl i hele DK, med den rette special-kompetence... Hvis der skal hentes hjælp udefra, vil det måske være mere oplagt at hente det fra et land som Norge, der har den relevante special-kompetence.

På sin vej fra kraftværket til byen passerer kablerne bl.a. en fjord, hvor kablerne hænger frit over en strækning på over 5 kilometer (for øvrigt en verdensrekord):

Billede

Hvis det f.eks. er på sådan en strækning, at et kabel nu skal skiftes, så er det nok ikke noget man lige ringer efter den lokale elektriker for at få ordnet.
Mon ikke Murer-Kjeld har en elektrikkermakker?
(https://nordjyske.dk/nyheder/hjoerring/ ... 4d3374daba)
--
Robert

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2968
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Nå nu har de åbenbart fået lavet en midlertidig reparation:

Årsagen til strømafbrydelsen blev først fundet torsdag.

Det skete, da teknikere fra energiselskabet Nukissiorfiit fik mulighed for at inspicere højspændingskablet, som leverer al strøm til Nuuk fra et vandkraftværk, i en helikopter fra Arktisk Kommando.

...

Her observerede teknikerne, at det bånd, der holdt strømkablerne sammen, var begyndt at trevle op.

Det resulterede i, at kablerne løsnede sig og stødte sammen.
I første omgang lød det, at det kunne tage dage eller uger, før situationen var normaliseret. Men der er ifølge energidirektør Kasper Mondrup fra Nukissiorfiit fundet en hurtigere løsning.

- Vores eksperters første vurdering var, at det ville tage op til uger at reparere kablet grundet de vanskelige arbejdsforhold.

- Men en meget veltilrettelagt indsats i et samarbejde mellem Nukissiorfiit og Airgreenland har resulteret i, at en midlertidig reparation har kunnet gennemføres allerede i dag, siger han i en pressemeddelelse.

Dermed kommer strømforsyningen ikke længere fra nød-elværket i Nordhavn.

Kilde:
https://nyheder.tv2.dk/2021-12-03-strom ... -repareret

:clap:

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Dejligt.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Mr. Soundman skrev: fre 3. dec 2021 21:56 Nå men spøg til side.

Mike-air skrev: fre 3. dec 2021 19:42
Christoffer I. N. skrev: fre 3. dec 2021 19:25 Mig (og min familie) kan da ikke være de eneste der undrer sig om, om vi her fra Danmark ikke gør noget for at Nuuk får stabil strøm genetableret?
Jeg forstår ikke hvorfor der ikke er blevet snakket om hjælp fra dansk side til Grønland.
... Men trist at høre hvis der ikke er nogen hjælp på vej fra os :-( Særligt med den historik vi har med grønland burde vi oppe os lidt..

mediumaevum skrev: fre 3. dec 2021 20:10 ... De ved jo, at Danmark ikke vil gøre noget. ...

Det kan jo også være de får hjælp fra DK, men at vi bare ikke hører om det.

En anden sag er, at så vidt jeg mindes, så var det nordmændenes know-how der blev trukket på ved opførelsen af det pågældende vandkraftværk og kabelsystem i sin tid... Det er jo ikke sikkert, der findes en eneste sjæl i hele DK, med den rette special-kompetence... Hvis der skal hentes hjælp udefra, vil det måske være mere oplagt at hente det fra et land som Norge, der har den relevante special-kompetence.
Giver god mening - jeg er ikke stødt på nogle kulkraft anlæg her oppe endnu, men vandkraft anlæggene omtales ofte.. og særligt nu hvor prisen på el er gået i vejret på grund af efterspørgsel fra udlandet og mangel på vand i magasinerne.

Jeg tror ikke det er skide sjovt at være grønlænderne ligenu. Vi fyrer med træ her oppe for at holde elforbruget nede (klimavenligt 👍👍👍), men på grønland forestiller jeg mig der ikke er så fandens meget træ at fyre med 😬

Plus at når det er mørkt det meste af døgnet, så er der ikke så meget at lave, andet end grønlandsk mørkeleg, hvis ikke man kan se tv, surfe, game etc.

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2968
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Mike-air skrev: lør 4. dec 2021 08:28 Jeg tror ikke det er skide sjovt at være grønlænderne ligenu. ...

Plus at når det er mørkt det meste af døgnet, så er der ikke så meget at lave, andet end grønlandsk mørkeleg, hvis ikke man kan se tv, surfe, game etc.

Du får det til at lyde, som om mørkeleg er noget lidt kedeligt noget... :?:

:lol:

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Mr. Soundman skrev: lør 4. dec 2021 12:10
Mike-air skrev: lør 4. dec 2021 08:28 Jeg tror ikke det er skide sjovt at være grønlænderne ligenu. ...

Plus at når det er mørkt det meste af døgnet, så er der ikke så meget at lave, andet end grønlandsk mørkeleg, hvis ikke man kan se tv, surfe, game etc.

Du får det til at lyde, som om mørkeleg er noget lidt kedeligt noget... :?:

:lol:
Grønlands mørkeleg er absolut ikke kedeligt, men det har jo nogle konsekvenser 😅

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2968
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Du mener ikke, det skal foreslås til næste LM grillfest? :-D

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Mr. Soundman skrev: lør 4. dec 2021 21:50 Du mener ikke, det skal foreslås til næste LM grillfest? :-D
Med den historiske m/k ratio er det ikke noget jeg vil anbefale :-P

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2968
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Haha ja jeg tror nu også bare jeg ville løbe og gemme mig, hvis det var :lol:

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

De ka´ osse lege den Finske spritleg (max 2 personer). 2 personer drikker sig godt fulde, så skal den ene gå udenfor lokalet, og den anden skal gætte hvem der gik ud :drunk: :drunk:
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2968
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

:lol:

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Jeg er havnet i en lidt akavet situation:

Har i 2 uger haft interviews med en anden afdeling i samme virksomhed som jeg arbejder (deltid) nu. Idag havde jeg så sidste interview, og nu skal de beslutte sig.. Men den slags kan jo tage lidt tid.

Imorgen har jeg 1:1 samtale med min nuværende chef, omkring et tilbud om en fuldtids-stilling i min nuværende afdeling.

Bottomline er at jeg har brug for smør på brødet fra 1/1/22.. Og det er både problematisk at lukke en dør for tidligt, samt at foregive at være interesseret i en stilling, for så efterfølgende at sige op inden man er begyndt.

Hvad søren siger jeg til min nuværende chef imorgen 🤣

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Mike-air skrev: tors 9. dec 2021 16:16 ...
Har i 2 uger haft interviews med en anden afdeling ....

...
Hvad søren siger jeg til min nuværende chef imorgen 🤣
Nu hvor jeg har læst det et par gange, så forstår jeg "interviews" som jobsamtaler, korrekt?
Så "problemet" er, at du lægger billet ind på 2 jobs, og du kan selvfølgelig kun ha' 1 af dem?

Det er helt normalt, at folk søger flere jobs på samme tid. Din nuværende chef ved vel også, at den anden afdeling søger, og medmindre du går fra at være (eksempelvis.) gårdfejer til professor, så ved din nuværende chef vel også, at jobbet i den anden afdeling kunne være interessant for dig.

Hvad siger du? Du lader være med at omtale det andet job du også søger. Hvis han spørger om du har søgt det, kan du sige, at du har været til interviews hos dem.

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Hvis den nye fuldtidsstilling er sikker, og ikke bare snak, og det drejer sig om smør på brødet, ville jeg da ikke betænke mig. Beslutsomhed er en force (men kan osse være en svaghed)
Go for it
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Christoffer I. N. skrev: tors 9. dec 2021 16:25
Mike-air skrev: tors 9. dec 2021 16:16 ...
Har i 2 uger haft interviews med en anden afdeling ....

...
Hvad søren siger jeg til min nuværende chef imorgen 🤣
Nu hvor jeg har læst det et par gange, så forstår jeg "interviews" som jobsamtaler, korrekt?
Så "problemet" er, at du lægger billet ind på 2 jobs, og du kan selvfølgelig kun ha' 1 af dem?

Det er helt normalt, at folk søger flere jobs på samme tid. Din nuværende chef ved vel også, at den anden afdeling søger, og medmindre du går fra at være (eksempelvis.) gårdfejer til professor, så ved din nuværende chef vel også, at jobbet i den anden afdeling kunne være interessant for dig.

Hvad siger du? Du lader være med at omtale det andet job du også søger. Hvis han spørger om du har søgt det, kan du sige, at du har været til interviews hos dem.
Jobsamtaler, ja. Problemet er at jeg i flere måneder har givet udtryk for at jeg gerne ville starte fuld tid efter nytår. Men i virkeligheden finder jeg det gamle job lidt kedeligt, hvor det nye job handler om decideret forskning (som interesserer mig).

Jeg vil 10 gange hellere tage det nye job, end det gamle. Men smør på brødet er jo vigtigst.

Og grunden til jeg i virkeligheden spørger er fordi jeg har dårlig samvittighed over at være ‘uærlig’, men måske jeg ikke skulle det. Min chef ville sikkert også smide mig under bussen hvis han fandt en bedre kandidat 🤣

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1462
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

Mike-air skrev: tors 9. dec 2021 16:37
Christoffer I. N. skrev: tors 9. dec 2021 16:25
Mike-air skrev: tors 9. dec 2021 16:16 ...
Har i 2 uger haft interviews med en anden afdeling ....

...
Hvad søren siger jeg til min nuværende chef imorgen 🤣
Nu hvor jeg har læst det et par gange, så forstår jeg "interviews" som jobsamtaler, korrekt?
Så "problemet" er, at du lægger billet ind på 2 jobs, og du kan selvfølgelig kun ha' 1 af dem?

Det er helt normalt, at folk søger flere jobs på samme tid. Din nuværende chef ved vel også, at den anden afdeling søger, og medmindre du går fra at være (eksempelvis.) gårdfejer til professor, så ved din nuværende chef vel også, at jobbet i den anden afdeling kunne være interessant for dig.

Hvad siger du? Du lader være med at omtale det andet job du også søger. Hvis han spørger om du har søgt det, kan du sige, at du har været til interviews hos dem.
Jobsamtaler, ja. Problemet er at jeg i flere måneder har givet udtryk for at jeg gerne ville starte fuld tid efter nytår. Men i virkeligheden finder jeg det gamle job lidt kedeligt, hvor det nye job handler om decideret forskning (som interesserer mig).

Jeg vil 10 gange hellere tage det nye job, end det gamle. Men smør på brødet er jo vigtigst.

Og grunden til jeg i virkeligheden spørger er fordi jeg har dårlig samvittighed over at være ‘uærlig’, men måske jeg ikke skulle det. Min chef ville sikkert også smide mig under bussen hvis han fandt en bedre kandidat 🤣
Du skylder ikke nogen noget, men du skal kunne se dig selv i øjnene.

Det klogeste er uden tvivl at spille spillet og lade som ingenting. Så må du efterfølgende få renset luften med din gamle chef og sagt undskyld. Hvis han føler sig personligt fornærmet, så er det alligevel ikke en chef du gider arbejde for på sigt.
--
Robert

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Jeg vil sige lige som Pastorius, at du ikke skylder nogen noget, andet end at I var gode kolleger, men som han siger din chef ville måske gøre det samme.
Jeg kan forstå at det job du helst vil ha´ (forskning) kun er deltid. Så skal du jo osse følge dit hjerte lidt. Se en gang til på mønterne; har økonomien kunnet slå til indtil nu? Ja, det kan være surt. Er der chance for at der en dag kommer et projekt som kræver at du går på fuldtid?
Hvordan er din kæreste´s økonomi? Får hun opfyldt sine drømme, og bla,bla, der spiller mange ting ind.
I den sidste ende tror jeg at det er vigtigt at ha´ et job man kan li´ de næste 8-10 år, måske kortere måske længere.
Jeg ved godt at det er meget anderleds idag, og jeg jeg er gammel, men jeg har altid fuldt mit hjerte mere end økonomi, og har aldrig fortrudt noget.
Er selv uddannet håndværker, senere uddannet væksthustekniker.
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Hugo skrev: tors 9. dec 2021 18:05 Jeg vil sige lige som Pastorius, at du ikke skylder nogen noget, andet end at I var gode kolleger, men som han siger din chef ville måske gøre det samme.
Jeg kan forstå at det job du helst vil ha´ (forskning) kun er deltid. Så skal du jo osse følge dit hjerte lidt. Se en gang til på mønterne; har økonomien kunnet slå til indtil nu? Ja, det kan være surt. Er der chance for at der en dag kommer et projekt som kræver at du går på fuldtid?
Hvordan er din kæreste´s økonomi? Får hun opfyldt sine drømme, og bla,bla, der spiller mange ting ind.
I den sidste ende tror jeg at det er vigtigt at ha´ et job man kan li´ de næste 8-10 år, måske kortere måske længere.
Jeg ved godt at det er meget anderleds idag, og jeg jeg er gammel, men jeg har altid fuldt mit hjerte mere end økonomi, og har aldrig fortrudt noget.
Er selv uddannet håndværker, senere uddannet væksthustekniker.
Tak Hugo, det var pænt af dig. Det er heldigvis ikke så skidt en situation jeg står i. Det er kun moralsk at jeg føler jeg har lidt kvaler.

Forskningsjobbet er fuldtid og ganske godt betalt, så der er ingen tvivl om det ville være win på næsten alle fronter (penge betyder desværre noget, fordi jeg/vi drømmer om et sommerhus i DK). Mine interviews er også gået godt, men når jeg endnu ikke ved om jeg er købt eller solgt, så bliver jeg nok nødt til at play it safe.

Jeg tror jeg udsætter det her møde med min chef til næste uge, jeg har simpelthen ikke kapaciteten til at sidde og lyve ham lige op i ansigtet :-P

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Mike-air skrev: tors 9. dec 2021 22:35
Hugo skrev: tors 9. dec 2021 18:05 Jeg vil sige lige som Pastorius, at du ikke skylder nogen noget, andet end at I var gode kolleger, men som han siger din chef ville måske gøre det samme.
Jeg kan forstå at det job du helst vil ha´ (forskning) kun er deltid. Så skal du jo osse følge dit hjerte lidt. Se en gang til på mønterne; har økonomien kunnet slå til indtil nu? Ja, det kan være surt. Er der chance for at der en dag kommer et projekt som kræver at du går på fuldtid?
Hvordan er din kæreste´s økonomi? Får hun opfyldt sine drømme, og bla,bla, der spiller mange ting ind.
I den sidste ende tror jeg at det er vigtigt at ha´ et job man kan li´ de næste 8-10 år, måske kortere måske længere.
Jeg ved godt at det er meget anderleds idag, og jeg jeg er gammel, men jeg har altid fuldt mit hjerte mere end økonomi, og har aldrig fortrudt noget.
Er selv uddannet håndværker, senere uddannet væksthustekniker.
Tak Hugo, det var pænt af dig. Det er heldigvis ikke så skidt en situation jeg står i. Det er kun moralsk at jeg føler jeg har lidt kvaler.

Forskningsjobbet er fuldtid og ganske godt betalt, så der er ingen tvivl om det ville være win på næsten alle fronter (penge betyder desværre noget, fordi jeg/vi drømmer om et sommerhus i DK). Mine interviews er også gået godt, men når jeg endnu ikke ved om jeg er købt eller solgt, så bliver jeg nok nødt til at play it safe.

Jeg tror jeg udsætter det her møde med min chef til næste uge, jeg har simpelthen ikke kapaciteten til at sidde og lyve ham lige op i ansigtet :-P
Ved godt økonomi betyder meget, hvis ikke alt. Lykken er ikke gods eller guld (men det hjælper kraftigt). Hvis begge job er nogle du kan se dig selv i, er det self. økonomien der tæller. Derudover skal man nok slå samvittigheden lidt fra. (Det er jo ikke 2 kærester du bager på, for at derefter vælge den ene) :love:
God aften og held og lykke.
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35517
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jeg vil gerne undre/semibrokke mig over ~19 år gamle Christoffer fra Hørsholm, der i 2007 navngav en relativt vigtig tekstfil noget lignende "fry dtret fetyde.txt"...

Hvorfor ikke bare kalde denne tekstfil "authorization ID", eller andet mere brugbart?


:clap: :roll:

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Hugo skrev: tors 9. dec 2021 22:43
Mike-air skrev: tors 9. dec 2021 22:35
Hugo skrev: tors 9. dec 2021 18:05 Jeg vil sige lige som Pastorius, at du ikke skylder nogen noget, andet end at I var gode kolleger, men som han siger din chef ville måske gøre det samme.
Jeg kan forstå at det job du helst vil ha´ (forskning) kun er deltid. Så skal du jo osse følge dit hjerte lidt. Se en gang til på mønterne; har økonomien kunnet slå til indtil nu? Ja, det kan være surt. Er der chance for at der en dag kommer et projekt som kræver at du går på fuldtid?
Hvordan er din kæreste´s økonomi? Får hun opfyldt sine drømme, og bla,bla, der spiller mange ting ind.
I den sidste ende tror jeg at det er vigtigt at ha´ et job man kan li´ de næste 8-10 år, måske kortere måske længere.
Jeg ved godt at det er meget anderleds idag, og jeg jeg er gammel, men jeg har altid fuldt mit hjerte mere end økonomi, og har aldrig fortrudt noget.
Er selv uddannet håndværker, senere uddannet væksthustekniker.
Tak Hugo, det var pænt af dig. Det er heldigvis ikke så skidt en situation jeg står i. Det er kun moralsk at jeg føler jeg har lidt kvaler.

Forskningsjobbet er fuldtid og ganske godt betalt, så der er ingen tvivl om det ville være win på næsten alle fronter (penge betyder desværre noget, fordi jeg/vi drømmer om et sommerhus i DK). Mine interviews er også gået godt, men når jeg endnu ikke ved om jeg er købt eller solgt, så bliver jeg nok nødt til at play it safe.

Jeg tror jeg udsætter det her møde med min chef til næste uge, jeg har simpelthen ikke kapaciteten til at sidde og lyve ham lige op i ansigtet :-P
Ved godt økonomi betyder meget, hvis ikke alt. Lykken er ikke gods eller guld (men det hjælper kraftigt). Hvis begge job er nogle du kan se dig selv i, er det self. økonomien der tæller. Derudover skal man nok slå samvittigheden lidt fra. (Det er jo ikke 2 kærester du bager på, for at derefter vælge den ene) :love:
God aften og held og lykke.
Haha. Nej det er sandt, og tak i lige måde.
Christoffer I. N. skrev: tors 9. dec 2021 23:09 Jeg vil gerne undre/semibrokke mig over ~19 år gamle Christoffer fra Hørsholm, der i 2007 navngav en relativt vigtig tekstfil noget lignende "fry dtret fetyde.txt"...

Hvorfor ikke bare kalde denne tekstfil "authorization ID", eller andet mere brugbart?


:clap: :roll:
Det er da genialt…. Umuligt at gennemskue 🤣

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10297
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Spurgte om vi kunne rykke 1:1 samtalen til næste uge - chefen skrev det kunne vi godt, og at agendaen iøvrigt gik på det foreslag han havde lavet sammen med HR. Så mine anelser var vidst ikke helt ved siden af 😅

Men på den her måde kan han selv lægge to og to sammen og forberede sig på jeg røvrender ham. Og hvis jeg får afslag på det andet job, må jeg bare finde skuespil talentet frem og overbevise ham om at jeg er super interesseret.

Nyt svar