Hjælp til lektier :)

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Re: Hjælp til lektier :)

Indlæg af bryla »

JimR skrev:"Mikrofon feedback lyden" ved 00:37/1:55 er ikke god ved mine ører.
Jeg har fået tæmmet dem lidt til den version der skal afleveres på tirsdag. Tak for at påpege dem.
skriver noder

Medlemsavatar
PPN
Medlem
Indlæg: 606
Sted: Storkøbenhavn

Indlæg af PPN »

Ser lidt dette stykke musik som:

En mand som har mistet sin kære og går gennem de dystre gader helt fortabt og knust...
Han er på vej et sted hen... Man finder ud af at han er på vej hen til personen, som han er sikker på står bag drabet på konen (personen han elskede) og man ser det hele i slowmotion (gråt og hvidt i farverne)... Man kan nærmest se kampen mellem de to personer til sidst i musik stykket og det ender nok ikke helt lykkeligt efter lyden at bedømme hehe ;)

Den historie kommer frem for mig, når jeg høre det :)
Patrick P Nielsen
PPN
http://soundcloud.com/ppn

Medlemsavatar
Anonymbruger01
Medlem
Indlæg: 629

Indlæg af Anonymbruger01 »

Flot variation i lydvalget og instrumentationen. Det var svært at sætte et entydigt billede på stemningen da strygernes sprøde klang gav associationer til Færøernes ensomme og til tider dramatiske natur, men samtidig er der også elementer der i større grad giver et billede af en efterårsvåd storby.

:thumbup:

Medlemsavatar
AnotherDan
Forum Donator
Indlæg: 2687
Sted: Søborg

Indlæg af AnotherDan »

beriisa skrev: man 28. jun 2021 15:39 Hej, er du involveret i hestesport? Jeg havde engang lyst til at prøve kræfter med det. Hvad er dit råd? ...
Ja @bryla det er jeg også interesseret i at høre...
A fancy tagline goes here...

Medlemsavatar
bryla
Forum Donator
Indlæg: 11442
Sted: Esbjerg

Indlæg af bryla »

@AnotherDan holder min involvering i konkurrenceheste privat men mit råd vil da være: spring ud i det!
skriver noder

Nyt svar