Ikke andet end små linux opdateringer. Checkede da jeg så Jans indlæg, og kunne ikke konstatere noget - og der er heller ikke blevet brændt nævneværdig trafik af på det tidspunkt .. så jeg må nok melde klar bane herfra. Skriv endelig hvis i oplever noget igen ..
Vigtig nyhed om Lydmaskinen
Re: Vigtig nyhed om Lydmaskinen
Rune Borup :: Producer / Sangskriver / Synth-hvisker @ FishCorp
Jeg rebootede lidt tidligere på dagen...
den bruger 6+ sekunder for at loade enb side, eller poste, i over 1 uge
Hm, lyder lokalt hos dig? Kører fint her hver dag, hele tiden.
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
- Sted: Hørsholm
Samme her.
Min Youtube-kanal med elektronisk Ambient, og tutorials
-
Jeg er betatester for BABY Audio & Denise Audio.
-
Jeg er betatester for BABY Audio & Denise Audio.
- AnotherDan
- Forum Donator
- Sted: Søborg
@SIDwave Kig i network under development tools, og se hvad der evt. hænger...
A fancy tagline goes here...
-
- Medlem
- Sted: Copenhagen
Jamen selv takdavid mondrup skrev: man 26. maj 2025 20:45 Selv tak, Dan. Jeg synes selv jobbet er blevet nemmere og nemmere de seneste år. Nok en blanding af en udvikling, hvor de mest impulsive troublemakers er rykket på facebook og andre mere her-og-nu-agtige steder, og så også at vi i fællesskab trods alt er lykkedes med at holde en vis stringens og tone her på stedet.
Har opgivet at byde ind med noget men kigger stadig med for at se om der er nye spændende ting.
Her virker noget affolket og dødt og tingene kører lidt i ring dog.
Måske en smule , men jeg syntes tendensen er generel, også på de øvrige sociale platforme samt grupperMorten Bjørn skrev: lør 7. jun 2025 14:14Jamen selv takdavid mondrup skrev: man 26. maj 2025 20:45 Selv tak, Dan. Jeg synes selv jobbet er blevet nemmere og nemmere de seneste år. Nok en blanding af en udvikling, hvor de mest impulsive troublemakers er rykket på facebook og andre mere her-og-nu-agtige steder, og så også at vi i fællesskab trods alt er lykkedes med at holde en vis stringens og tone her på stedet.
Har opgivet at byde ind med noget men kigger stadig med for at se om der er nye spændende ting.
Her virker noget affolket og dødt og tingene kører lidt i ring dog.
Hvad musik angår er KVR og SOS i hvert fald tørret en del ud syntes jeg
På FB syntes jeg ligeledes tendensen er endu kraftigere på de grupper jeg besøger, både tekniske og andre
V.I. Control samt Gearspace har jeg ikke føling med for tiden, Reddit osv kender jeg ikke
Måske er folk mere presset i deres dagligdag og liv
Måske er folk bare mæt af "online-livet" og søger væk igen
Ønsket om mindre afhængighed, samt den tiltagende lede ved Meta og andre Amerikanske platforme, burde
dog gavne f.eks. LM på sigt ,... det er vel også dem der udpræget har kvalt og devalueret det øvrige online-liv
/Dub
- Mr. Soundman
- Forum Donator
- Sted: Fyn
DUBTEMPLE skrev: søn 8. jun 2025 08:46 ...
Måske er folk mere presset i deres dagligdag og liv
Måske er folk bare mæt af "online-livet" og søger væk igen
...
Det kan også være, at alle de spørgsmål som kan stilles til lydteknik efterhånden har været vendt og drejet så mange gange på nettet, at man efterhånden hurtigt finder svarene ved lidt googling el. søgning på Youtube - deraf mindre behov for at oprette spørgsmål på et forum.
- Never believe anything until it has been officially denied
- Science advances one funeral at a time
Facebook grupper er efterhånden bare ekko rum hvor de samme type brugere joiner, spørger det samme spørgsmål som alle, og bidrager ikke yderligere. Og Facebook grupper er ikke ligefrem optimeret til at søge i. Så der er 100% stadig behov for rigtige forums, men business cases er svære at lave på det. Men jeg checker stadig ofte Lydmaskinen 2-5 gange om dagen. På fuld højde med andre sociale medier.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 16 år med ørene i Lydmaskinen -
Ditto her. Jeg synes FB-grupper, udover at være umulige at søge i, er et ekkokammer af de samme 3 spørgsmål.