Gad ikke vente på nogle udbytter i december, det er under 1.000 kr. og markedet fluktuerer meget mere.
Dato fre 18. apr 2025 14:38
Ja, og - i hvert fald teoretisk - burde aktiekursen falde tilsvarende hvad der er betalt i udbytte.
Indlæg af Mr. Soundman »
Indlæg af mediumaevum »
Indlæg af Mr. Soundman »
Indlæg af Mr. Soundman »
Mr. Soundman skrev: ↑ons 26. feb 2025 12:15 Jeg har solgt ud af lidt af hvert på det seneste for at hente nogle gevinster hjem.
Nu mangler jeg lidt inspiration til nye steder at sætte pengene. Hvis der er nogen, der har forslag, lytter jeg gerne.
Indlæg af mediumaevum »
Indlæg af Mr. Soundman »
Indlæg af Mr. Soundman »
Jeg er 100 pct kontant lige nu ,.. og var da fristet til at starte et par nye dip ,.. men afstodMr. Soundman skrev: ↑tors 3. apr 2025 18:24 Uuuuhfff - sik'n dag!![]()
De største tabere idag i min portefølje er heldigvis næsten alle sammen nogle, som jeg har solgt ud af og reduceret bestanden på for ikke så længe siden: Volvo (nu minus 12%), Citigroup (nu minus 10%), Bank of America (nu minus 9%), BP (nu minus 8%), International Consolidated Airlines Group (nu minus 7%).
Sjovt nok er der samtidig også en af mine, som midt i al galskaben stiger ret meget: Vonovia (nu + 7%).
Samlet set er min portefølje i minus 2,5 % lige nu![]()
Indlæg af Christoffer I. N. »
Klart
Indlæg af Mr. Soundman »
Kilde: https://nyheder.tv2.dk/live/business/20 ... s-toldkrigKongresmedlem Alexandria Ocasio-Cortez har opfordret ethvert medlem af Kongressen, der har købt aktier inden for de sidste 48 timer, til at offentliggøre deres handler.
Det sker på grund af bekymring om markedsmanipulation i forbindelse med Donald Trumps meddelelser om aktiekøb og told.
- Jeg har hørt noget interessant snak på gulvet, skriver hun på X.
Til opslaget har AOC delt et billede, der viser, hvordan ordrevolumen hos Nasdaq steg kraftigt, minutter inden Donald Trump annoncerede en toldpause på 90 dage.
Indlæg af Mr. Soundman »
Jeg afstår dog med glæde lidt mamon-profit til gengæld for ikke at slikke en mafiosobos' røv.Mr. Soundman skrev: ↑fre 11. apr 2025 07:35 Nope, for jeg var ikke en af de heldige kong Trump loyalister, der blev informeret lige før udmeldingen om 90-dages-toldpause... Den slags privilegier er forbeholdt særligt udvalgte
Indlæg af Mr. Soundman »
Indlæg af mediumaevum »
Ja, koden er UUUU, og det er siden jeg købte, få dageMr. Soundman skrev: ↑tirs 15. apr 2025 17:23 Hmmm ... det her er, hvad der kommer frem inde på Nordnet lige nu, når jeg søger på "Energy Fuels":
Energy Fuels.JPG
Der kommer så ingen søgeresultater der hedder lige præcis "Energy Fuels Inc".
Wingman: Er det siden du købte dig ind på den, at den er steget 27,55% ?
Indlæg af Mr. Soundman »
Indlæg af Mr. Soundman »