Mit navn er Jesper og jeg har i 24 år boet i den gamle by York i England. Jeg er selv lært musiker og spiller guitar, bas, keyboard og klaver. Jeg spillet og lavet musik i mange år, både i Danmark og her i England. Jeg begyndte at arbejde med Cubase eller cubasis tilbage i 2006 som et led i at genopbygge mig selv efter en hård kræft behandling (atter igen i 2013). Det endte med et album der tog 4 uger at lave og den blev udgived via et selskab i Portugal. Nu er jeg oppe på 16 albums og i den tid har jeg lært meget om at lave musik og især de sidste par år, med hensyn til mixing og mastering. Jeg har også i min fortid i Danmark, og her i York spillet i bands som guitarist og sanger.
Nu er jeg så nået til April 2025, har udgivet 3 albums i slutningen af 2024, se forneden. Indtil nu har jeg næsten kun arbejdet alene. Jeg har haft nogle få collaborations her og online men vil gerne til at arbejde sammen med andre igen, hvis nogen sku ha lyst.
Så sku du ha lyst til at samarbejde så send mig en besked. Her forneden eksempler på hvad det er jeg arbejder med.
Ka i alle ha en rigtig god dag

pop agtige musik
Cinametic/epic agtige musik
Vocal, cinematic atmospheric musik
Electronic musik
Guitar instrumental