Må jeg præsentere mig selv, pop, cinematic og mere :-)

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Default avatar
Jaydane
Medlem
Sted: york

Må jeg præsentere mig selv, pop, cinematic og mere :-)

Indlæg af Jaydane »

Hej
Mit navn er Jesper og jeg har i 24 år boet i den gamle by York i England. Jeg er selv lært musiker og spiller guitar, bas, keyboard og klaver. Jeg spillet og lavet musik i mange år, både i Danmark og her i England. Jeg begyndte at arbejde med Cubase eller cubasis tilbage i 2006 som et led i at genopbygge mig selv efter en hård kræft behandling (atter igen i 2013). Det endte med et album der tog 4 uger at lave og den blev udgived via et selskab i Portugal. Nu er jeg oppe på 16 albums og i den tid har jeg lært meget om at lave musik og især de sidste par år, med hensyn til mixing og mastering. Jeg har også i min fortid i Danmark, og her i York spillet i bands som guitarist og sanger.

Nu er jeg så nået til April 2025, har udgivet 3 albums i slutningen af 2024, se forneden. Indtil nu har jeg næsten kun arbejdet alene. Jeg har haft nogle få collaborations her og online men vil gerne til at arbejde sammen med andre igen, hvis nogen sku ha lyst.

Så sku du ha lyst til at samarbejde så send mig en besked. Her forneden eksempler på hvad det er jeg arbejder med.

Ka i alle ha en rigtig god dag :-)

pop agtige musik

Cinametic/epic agtige musik

Vocal, cinematic atmospheric musik

Electronic musik

Guitar instrumental

Medlemsavatar
FlowBite
Medlem
Sted: Aarhus

Indlæg af FlowBite »

Hey fed stil art du har.
Arbejder også selv med musik ,.. også selv selvlært indenfor området .
arbejder bare med fl studio,.
kunne da godt tænke mig måske at lave noget samararbejde med dig :)
laver stort set alt slags musik . arbejder mest med techno lige for tiden ..
Hvad hedder du på Soundcloud hvis du bruger det.

//venlig hilsen FlowBite

Default avatar
Jaydane
Medlem

Indlæg af Jaydane »

Hi Flowbite

Jeg har taget et godt lyt igennem din musik på SC og den er meget blandet og rightigt godt. Sidder og lytter til They direction reload mens jeg skriver :-) Dejlig vibe. Mit soundcloud er her https://soundcloud.com/jesper_sorensen_piano Bruger det dog kun til at demoer. men kan da kontaktes der. Glæder mig til at snakke mere om hvad vi evenuelt kan finde ud af.
Reach out på SC.
Jesper
Ps. dit navn ville vaere rart at vide ;-)
FlowBite skrev: fre 11. apr 2025 20:32 Hey fed stil art du har.
Arbejder også selv med musik ,.. også selv selvlært indenfor området .
arbejder bare med fl studio,.
kunne da godt tænke mig måske at lave noget samararbejde med dig :)
laver stort set alt slags musik . arbejder mest med techno lige for tiden ..
Hvad hedder du på Soundcloud hvis du bruger det.

//venlig hilsen FlowBite

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

Hej Jesper, dine tunes lyder fantastisk! du må også gerne checke mig ud, men min soundcloud er lukket, jeg kan ikke lægge mere på den, den blev mest brugt til at share workstages og ikke udgivet på album tunes. navnet er sidwave, og han er på bandcamp og spotify
https://soundcloud.com/sidwave
Senest rettet af SIDwave man 14. apr 2025 20:18, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator

Indlæg af SIDwave »

Jeg kender en musiker som jeg masterede 2 albums for, der hedder Dries Van Der Haegen. han driver Avernakø turistbureau, og er fra Belgien.
han er også cinematisk, men komponerer ikke. han spiller fra blå luft live og synkroniserer tracks, lagkage metode. han kan ikke genspille noget han har lavet :) kig forbi https://driesvanderhaegen.bandcamp.com/ - start med world of change :)

Default avatar
Jaydane
Medlem

Indlæg af Jaydane »

Takker :-) jamen jeg kigger da lige forbi :-)
Hilsen Jesper
SIDwave skrev: man 14. apr 2025 20:03 Hej Jesper, dine tunes lyder fantastisk! du må også gerne checke mig ud, men min soundcloud er lukket, jeg kan ikke lægge mere på den, den blev mest brugt til at share workstages og ikke udgivet på album tunes. navnet er sidwave, og han er på bandcamp og spotify
https://soundcloud.com/sidwave

Default avatar
Jaydane
Medlem

Indlæg af Jaydane »

Kigger også forbi her, har i sin tid været forbi Avenakø, jeg kommer fra Amager men voksede op på Fejø, så det ku da blive til lidt ø snak og musik.
Jesper
SIDwave skrev: man 14. apr 2025 20:07 Jeg kender en musiker som jeg masterede 2 albums for, der hedder Dries Van Der Haegen. han driver Avernakø turistbureau, og er fra Belgien.
han er også cinematisk, men komponerer ikke. han spiller fra blå luft live og synkroniserer tracks, lagkage metode. han kan ikke genspille noget han har lavet :) kig forbi https://driesvanderhaegen.bandcamp.com/ - start med world of change :)

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator

Indlæg af SIDwave »

Jesper, laver du selv dit gfx arwork ?
Det er meget meget fino ud! <3

Nyt svar