FlowByte - They Direction Reload [ Remastered ]
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.
Læs mere om hvordan du indlejrer her
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.
Læs mere om hvordan du indlejrer her
FlowByte - They Direction Reload [ Remastered ]
Nyd denne psykedeliske rejse :P
Virkelig en perlé uden lige
Senest rettet af FlowBite tirs 4. feb 2025 16:13, rettet i alt 1 gang.
Inden feeback, lyttede jeg til nogen af dine favorit tracks fra din lydmaskinen profil.
Og jeg kan sagtens hører, at der er rigtig mange relationer til de tracks du selv laver.
Det er konstruktivt ment:
Dine tracks:
- Der er 100 forskellige instrumenter, soundfx / lyde, der spiller samtidig, igennem det meste af nummeret (det roder).
Det virker lidt som et tyk pølse af alt muligt forskelligt, der er svær at skille ad / fordøje.
Med andre ord, instrumenter og effekter mv. skal doseres i rette mængder, således at tingene kommer til at have en betydning
i mixet.
Du har alle de rette elementer med i dine mixes, men for meget af det, bliver mindre godt.
Hvis du lytter til dine ege favorit tracks, så er beatet noget nær som dine beats, men synths og effekter er brugt enkelte steder
i mixene, således at de står mere ud fra mixet, og pludselig før et langt større og mere interessant rolle i mixet.
Opbygning af Beats + bass, og så en doseret mængde af dine lyde og effekter, på bestemte steder i mixet er = super fedt for mig
Håber det kan bruges , og at jeg ikke kommer til at fremstå som den gamle sure mand
SLL
Og jeg kan sagtens hører, at der er rigtig mange relationer til de tracks du selv laver.
Dine tracks:
- Der er 100 forskellige instrumenter, soundfx / lyde, der spiller samtidig, igennem det meste af nummeret (det roder).
Det virker lidt som et tyk pølse af alt muligt forskelligt, der er svær at skille ad / fordøje.
Med andre ord, instrumenter og effekter mv. skal doseres i rette mængder, således at tingene kommer til at have en betydning
i mixet.
Du har alle de rette elementer med i dine mixes, men for meget af det, bliver mindre godt.
Hvis du lytter til dine ege favorit tracks, så er beatet noget nær som dine beats, men synths og effekter er brugt enkelte steder
i mixene, således at de står mere ud fra mixet, og pludselig før et langt større og mere interessant rolle i mixet.
Opbygning af Beats + bass, og så en doseret mængde af dine lyde og effekter, på bestemte steder i mixet er = super fedt for mig

Håber det kan bruges , og at jeg ikke kommer til at fremstå som den gamle sure mand

SLL
Hej , jamen det skulle gerne overholde fibonacci-lovene er jeg sikker på hehe altså i balance og harmoni , men ja der er faart på meget af det sååeh lol? hehe spøg til sideSLL skrev: ↑søn 2. feb 2025 12:01 Inden feeback, lyttede jeg til nogen af dine favorit tracks fra din lydmaskinen profil.
Dine tracks:
i mixet.
SLL

er dog selv lært inden for musik siden jeg var 11år inden for elektronisk musik.og er 36 år idag

og stort set ligesiden
er jeg gået meget målrettet efter at udvikle egne melodier hele tiden og stil-art´s
er så begyndt her de sidste 3-4 år på at udvikle hård & hårde elektronisk musik med et touch blandet med mine melodier
også bare at udvikle min mixe procedure´n eller hva man siger. mener selv det er en min egen stilart ., dog inspiration fra meget bredt musik udvalg og genré
skriver selv lidt tekster & rapper også på hobbyplan ,. og redigere billeder =)
Så der er meget at se til, så det ikke alt sammen der er 100% færdigt, igennem tracket.
men det er tæt på og det udvikler sig hele tiden både i lyd og mastring. er yderst tilfreds som tiden går

(så kan måske rodet hvis et par enkle lydfejl giver forkert rippleeffekt) - men det er bare min vurdering.
Så tror hvis du lytter lidt mere til det hvis du har tiden. vil det måske virke mere interessant da
FlowBite " - er sin egen stil . og i et forskelligt univers
men det er selvfølgelig i sidste ende en smagssag
Men tak for feedbacken sætter jeg stor pris på¨- da det ikke er så¨meget folk skriver på det jeg smider op

(bruger herre meget tid på min livssil- og håber på det bedste

Hav ellers en god dag.
håber på en konstruktiv besked også en anden dag
//FlowBite
//FlowByte
Hejsa,
Og tak fordi du ikke valgte at se negativt på mit indlæg, hvilke heller ikke var meningen
Jeg er enig i, at du har din egen stil. Så kan man lide det eller ej. For mig bliver det "for meget af det gode".
Derfor lyttede jeg også til dine lydmaskine-profil favoritter, som sendte mig nogle andre lydbilleder af det du selv producere.
Sammenlignelig med den stil du selv laver.. men som jeg nævner tidligere i tråden, "er mere doseret på instrumenterne", hvilke jeg personlig er mere til.
SLL
Og tak fordi du ikke valgte at se negativt på mit indlæg, hvilke heller ikke var meningen

Jeg er enig i, at du har din egen stil. Så kan man lide det eller ej. For mig bliver det "for meget af det gode".
Derfor lyttede jeg også til dine lydmaskine-profil favoritter, som sendte mig nogle andre lydbilleder af det du selv producere.
Sammenlignelig med den stil du selv laver.. men som jeg nævner tidligere i tråden, "er mere doseret på instrumenterne", hvilke jeg personlig er mere til.
SLL
jamen det er helt okay her fra
okay fedt nok jamen ville også helst fortrække rigtige instrumenter selvfølgelig med god elektronisk kick eller du ved optimering af elektronisk musik , men kan faktis ikke rigtig spille på nogle instrumenter.. kan beatbokse grovt,. og "buetale" nemt og har fået en didgeridoo af min mor engang,. har den stadig men aldrig rigtig fået lært 100% så den fede lyd kommer i den., :P
bruger faktis tal og systemer til at lave musik lidt hen af geometri, men er alt musik jo uanset hva man siger eller mener, bygger det bare ud fra det og så mine smagsløg som ændre sig løbende
Bruger faktis slet ikke filter på min musik- bygger det på en speciel måde hvor jeg optimerer hvert sample (Lyd) du ved laver dobbelt, 3ér ´4ér osv.
hæver nuancerne ved at cloné :P
skrider frem af med at blive bedre og bedre til at få skaberer og mer kontrast i lyden blandning er "kling" og KLang"
(kan ikk lade vær med at tænke på pippi når jeg siger det haha :;P
men jow jow
hva med dig ,. går ud fra du også selv leger med noget lyd af en art måske eller :)P?

bruger faktis tal og systemer til at lave musik lidt hen af geometri, men er alt musik jo uanset hva man siger eller mener, bygger det bare ud fra det og så mine smagsløg som ændre sig løbende
Bruger faktis slet ikke filter på min musik- bygger det på en speciel måde hvor jeg optimerer hvert sample (Lyd) du ved laver dobbelt, 3ér ´4ér osv.
hæver nuancerne ved at cloné :P
skrider frem af med at blive bedre og bedre til at få skaberer og mer kontrast i lyden blandning er "kling" og KLang"
(kan ikk lade vær med at tænke på pippi når jeg siger det haha :;P
men jow jow
hva med dig ,. går ud fra du også selv leger med noget lyd af en art måske eller :)P?
FlowBite skrev: ↑tirs 4. feb 2025 15:52Hej , jamen det skulle gerne overholde fibonacci-lovene er jeg sikker på hehe altså i balance og harmoni , men ja der er faart på meget af det sååeh lol? hehe spøg til sideSLL skrev: ↑søn 2. feb 2025 12:01 Inden feeback, lyttede jeg til nogen af dine favorit tracks fra din lydmaskinen profil.
Dine tracks:
i mixet.
SLL![]()
![]()
er dog selv lært inden for musik siden jeg var 11år inden for elektronisk musik.og er 36 år idag![]()
![]()
og stort set ligesiden
er jeg gået meget målrettet efter at udvikle egne melodier hele tiden og stil-art´s
er så begyndt her de sidste 3-4 år på at udvikle hård & hårde elektronisk musik med et touch blandet med mine melodier
også bare at udvikle min mixe procedure´n eller hva man siger. mener selv det er en min egen stilart ., dog inspiration fra meget bredt musik udvalg og genré
skriver selv lidt tekster & rapper også på hobbyplan ,. og redigere billeder =)
Så der er meget at se til, så det ikke alt sammen der er 100% færdigt, igennem tracket.
men det er tæt på og det udvikler sig hele tiden både i lyd og mastring. er yderst tilfreds som tiden går![]()
(så kan måske rodet hvis et par enkle lydfejl giver forkert rippleeffekt) - men det er bare min vurdering.
Så tror hvis du lytter lidt mere til det hvis du har tiden. vil det måske virke mere interessant da
FlowBite " - er sin egen stil . og i et forskelligt univers
men det er selvfølgelig i sidste ende en smagssag
Men tak for feedbacken sætter jeg stor pris på¨- da det ikke er så¨meget folk skriver på det jeg smider op![]()
![]()
(bruger herre meget tid på min livssil- og håber på det bedste![]()
Hav ellers en god dag.
håber på en konstruktiv besked også en anden dag
p.s
prøv tag en lytter på Flyin CyberPunk Alien
dejligt behageligt måske,. den har noget næste udvikling i lyd optimeringen
//FlowBite
//FlowByte
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Den her version går i 171 BPM . forbedret lyd design. og kval. virkelig godt og opløftende