Hej igen,
Min seneste aktivitet herinde bærer præg af, at jeg har købt hus og er ved at bygge et studio op igen i et af rummene nede i vores kommende kælder - mere om det senere.
Jeg har udset mig et par EVE SC207, og jeg har fået følgende besked fra sælger på DBA, da jeg spurgte om de fungere perfekt eller ej:
Jeg har kun oplevet én gang at de gjorde noget mærkeligt. De spillede først, musikken stoppede, en iPhone sad stadig i med jackstik forbundet til opladerstikket i telefonen. Så efter måske en times tavshed kom en kraftig hvid støj. Men om det var højtalerne selv eller iPhonen der gav et fejlsignal igennem sit alt-muligt-output, kan jeg ikke svare på... Slukkede bare højtalerne og trak stikket. Så virkede de fint igen
Ville I have ro i maven over at købe sådan et sæt brugt til 3.000 kr.? Mener de står til 3800 kr. pr. stk. fra ny.
På forhånd tak for inputs allerede.
Bh.
Nicolai
Vil I købe disse monitors?
Hans måde at formulere det på, lyder som om der kom hvid støj ud af begge højttalere. Så enten er de to højttalere gået midlertidigt i stykker på præcis samme tid (ret usansynligt) eller også er det kilden.
Jeg havde nok taget chancen. SC-207 lyder super godt.
Men hæng mig ikke op på det, hvis det viser sig at være forkert gættet.
Jeg havde nok taget chancen. SC-207 lyder super godt.
Men hæng mig ikke op på det, hvis det viser sig at være forkert gættet.
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins