Nedsat hastighed på LM
Nedsat hastighed på LM
Har kørt i slow-motion her ca et par uger mindst
Gælder både W11/Edge ,.. samt alle android telefon
Gælder kun LM
Fra man kikker på noget tager det f.eks 3-8 sekundær
før sideskift begynder
Lange nosser
Gælder både W11/Edge ,.. samt alle android telefon
Gælder kun LM
Fra man kikker på noget tager det f.eks 3-8 sekundær
før sideskift begynder
Lange nosser
/Dub
Har ikke observeret noget langsomt, men vi har haft mange, mange tusinder requests i timen fra især Kina som er blokeret for nylig.
Jeg har ikke lige checket firewallen i dag, men der var nogle updates for lidt siden, men siden kører fint her.
Jeg har ikke lige checket firewallen i dag, men der var nogle updates for lidt siden, men siden kører fint her.
- AnotherDan
- Forum Donator
- Sted: Søborg
@DUBTEMPLE check evt. network i developer tools når du loader og clicker videre, den burde indikere hvad der hænger.
A fancy tagline goes here...
#FreeHippo
#FreeHippo
- AnotherDan
- Forum Donator
Mit bud er det hænger sammen med julebaggrunden... Den er ond...
Det her er en refresh på forsiden:
#FreeHippo
#FreeHippo
- Søren Steinmetz
- Medlem
- Sted: Gislinge området
Eneste jeg har bemærket er:
Hvis jeg har siden åben på en fane og skifter over til et andet vindue i 10+ sekunder.
Når jeg så skifter tilbage til LM og laver en opdatering <F5>, så "stopper" siden 2-10 sekunder inden den opdaterer (ses tydeligst ved at snefnuggene fryser i deres bevægelser imens)
Hvis jeg har siden åben på en fane og skifter over til et andet vindue i 10+ sekunder.
Når jeg så skifter tilbage til LM og laver en opdatering <F5>, så "stopper" siden 2-10 sekunder inden den opdaterer (ses tydeligst ved at snefnuggene fryser i deres bevægelser imens)
Ja, det er en vel-voksen video - men - jeg har sat virkelig offensiv caching op, så den burde kun skulle downloades een enkelt gang. Og at det skulle tage 10 sekunder fra et link klik til respons kan jeg slet ikke få til at give mening .. men - jeg undersøger selvfølgeligAnotherDan skrev: ↑tors 12. dec 2024 14:38 Mit bud er det hænger sammen med julebaggrunden... Den er ond...
Rune Borup :: Producer / Sangskriver / Synth-hvisker @ FishCorp
- Søren Steinmetz
- Medlem
- Sted: Gislinge området
Opdateringstid med cacheflush er nu nede under 1 sekund her, så der er noget hurtigere load tid på forummet.
@Søren Steinmetz - det er godt at høre; nu kan filen i hvert fald være i cachen på Chrome/W11. Et page load af den her tråd kræver 15kb når videoen er i downloaded, så det vil jeg dømme acceptabelt
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
- Sted: Hørsholm
Ja, her startede det også den dag juleskinnet kom på.
Og det virker til at det er blevet bedre her til eftermiddag, super.
Og det virker til at det er blevet bedre her til eftermiddag, super.
Min Youtube-kanal med elektronisk Ambient, og tutorials
-
Jeg er betatester for BABY Audio & Denise Audio.
-
.. det ser også ud til at julefreden har sænket sig over serverens netkort!
Man kan givetvis have en samtale om hvorvidt en udvasket sne-baggrund burde fylde 80mb, men jeg troede virkelig at den cachede som jeg havde sat det op, så folk bare skulle hente den een enkelt gang; vi kan jo allesammen bedre lide .wav end .mp3 - men altså .. så blev vi alle sammen lidt klogere - og video-filen blev mindre!
Man kan givetvis have en samtale om hvorvidt en udvasket sne-baggrund burde fylde 80mb, men jeg troede virkelig at den cachede som jeg havde sat det op, så folk bare skulle hente den een enkelt gang; vi kan jo allesammen bedre lide .wav end .mp3 - men altså .. så blev vi alle sammen lidt klogere - og video-filen blev mindre!
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
- Sted: Hørsholm
Ja, load er meget bedre nu.
Min Youtube-kanal med elektronisk Ambient, og tutorials
-
-
- AnotherDan
- Forum Donator
Ja nu cacher den noget mere effektivt...
#FreeHippo
#FreeHippo