Pa lyd
-
- Forum Donator
- Sted: Lyngby RADIO
Mixer?
Instrumenter?
Balancerede kabler?
Jord på ALT?
Jord på ingenting?
Bruger I linedrivers?
Ja, spørgsmålene er mange
Instrumenter?
Balancerede kabler?
Jord på ALT?
Jord på ingenting?
Bruger I linedrivers?
Ja, spørgsmålene er mange
Maximum bass - on ALL frequencies!
Hej.Selv om vi slår alle kanaler fra er der stadig en brummelyd,men vi har lige fundet ud af at den ene Bose skal skrues højre op for at spille lige så højt som den anden,vi har prøvet at bytte søjlerne om de fejler ingen ting så det må være i bunden hvor forstærkeren sidder er der evt. nogen der har en ide om hvorfor de ikke spiller lige højt
-
- Forum Donator
Birger?
Hvis du svarer på mine spørgsmål - så kan alle der læser dine svar, give sit besyv med og lede dig hen til den korrekte løsning.
Ja?
Vh Østerz
Hvis du svarer på mine spørgsmål - så kan alle der læser dine svar, give sit besyv med og lede dig hen til den korrekte løsning.
Ja?
Vh Østerz
-
- Forum Donator
Tjek!
Har I prøvet at bytte left og right output ud af mixer (her om problemet flytter sig ude til kasserne)?
Næste ting, brummer stadigvæk een af subsne?
Kan I bytte dem om?
Så har jeg ikke mere for nu
Har I prøvet at bytte left og right output ud af mixer (her om problemet flytter sig ude til kasserne)?
Næste ting, brummer stadigvæk een af subsne?
Kan I bytte dem om?
Så har jeg ikke mere for nu
-
- Forum Donator
Yamaha mixeren har 2+2 outputs. XLR og jack udgange.
Hvad benytter I nu, xlr eller jack ud?
Hvis der er ballade med et eller begge xlr, så prøv at stikke 2 adaptors i de andre udgange og se om det løser noget.
Er der brum på begge dele?
Prøv også bare at frakoble mixeren og lad kablerne sidde i højttalerne og skru æskerne op.
Og prøv til sidst bare at tænde højttalerne uden at sætte xlr/jack kablerne i Boserne.
Hvad sker der så?
For at holde tråden på top niveau, så svar så nøjagtigt på spørgsmålene i punktform - så lover jeg på vegne af alle lydmaskinisterne, at vi får dig i mål Birger
Hvad benytter I nu, xlr eller jack ud?
Hvis der er ballade med et eller begge xlr, så prøv at stikke 2 adaptors i de andre udgange og se om det løser noget.
Er der brum på begge dele?
Prøv også bare at frakoble mixeren og lad kablerne sidde i højttalerne og skru æskerne op.
Og prøv til sidst bare at tænde højttalerne uden at sætte xlr/jack kablerne i Boserne.
Hvad sker der så?
For at holde tråden på top niveau, så svar så nøjagtigt på spørgsmålene i punktform - så lover jeg på vegne af alle lydmaskinisterne, at vi får dig i mål Birger
Er der stadigvæk brum når man skruer ned for master outputtet på mixeren?
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins