Mac mini - more... mini!

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Sted: Oslo

Mac mini - more... mini!

Indlæg af Mike-air »

Default avatar
petal
Forum Donator
Sted: Kbh V

Indlæg af petal »

Is it perhaps incredibly the best mac mini ever?

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Ser lækker ud og faktisk ægte mini langt om længe.

Men my god…mine ører er ved at falde af at al den salgsgas og bullshit om X gange hurtigere.

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

Holger skrev: tirs 29. okt 2024 18:32 Men my god…mine ører er ved at falde af at al den salgsgas og bullshit om X gange hurtigere.
Det er samme violin i alle Apples præsentationer af deres nye hardware …
Senest rettet af Rosenfeldt tirs 29. okt 2024 19:32, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Som om der mangler en supervisor/QC på det øregas - eller også er der for mange supervisorer og derfor det ender sådan :-D

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator

Indlæg af Rosenfeldt »

Holger skrev: tirs 29. okt 2024 19:13 Som om der mangler en supervisor/QC på det øregas - eller også er der for mange supervisorer og derfor det ender sådan :-D
😁👍🏼

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

Holger skrev: tirs 29. okt 2024 19:13 Som om der mangler en supervisor/QC på det øregas - eller også er der for mange supervisorer og derfor det ender sådan :-D
Jeg synes ikke det er hverken mere eller mindre anstrengende end det altid har været. Slemt nok.

Det der er mindre af, er reelt nyt, der kan ændre vores liv - eller i det mindste bare Apples aktiekurs positivt.
--
Robert

Default avatar
petal
Forum Donator
Sted: Kbh V

Indlæg af petal »

Det er ligefør en ægte computersimulation vil være mindre uncanny. Næsten.

Medlemsavatar
DanDan
Professor i rumklang
Sted: Århus / Danmark

Indlæg af DanDan »

Never the less: Jeg har bestilt :-)

D

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Den er fed, lille og billig, men FØØØJ hvor jeg hader deres presentationer. Det må være et mareridt at arbejde for apple i top niveau og skulle tage stilling til alt sådan noget presentationsgejl. Føj.

Bruger ikke længere mac, men det ser ud som en fed lille maskine. Ville gerne selv hapse en.

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

the19thbear skrev: ons 30. okt 2024 09:03 Den er fed, lille og billig, men FØØØJ hvor jeg hader deres presentationer. Det må være et mareridt at arbejde for apple i top niveau og skulle tage stilling til alt sådan noget presentationsgejl. Føj.

Bruger ikke længere mac, men det ser ud som en fed lille maskine. Ville gerne selv hapse en.
Gøglet adskiller sig ikke meget fra helt almindelige, interne præsentationer i det firma jeg arbejder for.
--
Robert

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator

Indlæg af Mike-air »

Pastorius skrev: ons 30. okt 2024 09:05
the19thbear skrev: ons 30. okt 2024 09:03 Den er fed, lille og billig, men FØØØJ hvor jeg hader deres presentationer. Det må være et mareridt at arbejde for apple i top niveau og skulle tage stilling til alt sådan noget presentationsgejl. Føj.

Gøglet adskiller sig ikke meget fra helt almindelige, interne præsentationer i det firma jeg arbejder for.
Både interne + eksterne præsentationer her 🤣 :puke:

Jeg syntes den er fed, men jeg vil hellere køre linux på den og bruge den som server i hjemmet. Jeg tror det er billigere og næsten samme performance som det selvbyg jeg har stående med en dedikeret RTX3090. Får jo mere VRAM for pengene med apples arkitektur 🤔

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Det er godt nok en fin lille maskine! Men power knappen er nu placeret under den.. har de et væddemål i gang derinde om fjollede placeringer? 😅
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 15 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
KennethA
Medlem
Sted: Aarhus

Indlæg af KennethA »

Hald skrev: ons 30. okt 2024 16:15 Det er godt nok en fin lille maskine! Men power knappen er nu placeret under den.. har de et væddemål i gang derinde om fjollede placeringer? 😅
ENIG!!

Jeg synes det er træls nok at den sidder bagpå Mac Studio, men underneden? :-)
KennethA

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator

Indlæg af Mike-air »

OK de nye MBP er godt nok vilde. Så vilde at du ka køre cyberpunk på dem næste år:

De er godt nok gået all in på at optimere dem til brug af GenAI :shock:

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator

Indlæg af Rosenfeldt »

Mike-air skrev: tors 31. okt 2024 09:00 OK de nye MBP er godt nok vilde …
Der er saft og kraft i de banditter! (Jeg venter til M5 Pro Max, da jeg er mere end tilfreds med min nuværende MBP M2 Max .. 👍🏼😊)

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator

Indlæg af Mike-air »

Rosenfeldt skrev: tors 31. okt 2024 14:46
Mike-air skrev: tors 31. okt 2024 09:00 OK de nye MBP er godt nok vilde …
Der er saft og kraft i de banditter! (Jeg venter til M5 Pro Max, da jeg er mere end tilfreds med min nuværende MBP M2 Max .. 👍🏼😊)
Jaaa, jeg har også en M3 Pro fra sidste år, så jeg venter også lidt. Men det er rigtig rigtig fedt at se at de kommer op med nogle reelle alternativer til Intel og Nvidia :love:

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator

Indlæg af Rosenfeldt »

Mike-air skrev: tors 31. okt 2024 15:51Men det er rigtig rigtig fedt at se at de kommer op med nogle reelle alternativer til Intel og Nvidia :love:
👍🏼

Nyt svar