PMC AB1 - mid-/farfield monitors - NY PRIS!

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Luny Tune
Forum Donator
Sted: Snekkersten

PMC AB1 - mid-/farfield monitors - NY PRIS!

Indlæg af Luny Tune »

Hamrende gode PMC monitors. Specs på AB1'erne siger fra 25 Hz til 25 kHz, og der er ikke brug for en subwoofer.
De lyder fantastisk. Rent, klart og spiller alt det vi gerne vil høre som teknikere, producere, osv.

De er også rykket i DBA og Facebooks Marketplace.

Jeg har renoveret dem med nye kantophæng på wooferne og skumindlæg i transmissionline-hullerne som var blevet så møre at de bare kunne støvsuges ud. Jeg fik nye stykker skum direkte fra PMC og gode råd til den rigtige lim osv. Jeg kommunikerede med PMC undervejs i processen, for at sikre mig at resultatet svarer helt til den standard de sætter. De endte med at spørge om de måtte bruge mine pointers til at guide fremtidige kunder som spørger om hvordan man udskifter skumindlæggene. Så jeg tør godt lægge hovedet på blokken og sige at det er gjort ordentligt. :)

Monitorerne kan let bi-ampes, hvilket jeg også gjorde her hos mig.

Kosmetiske småting (f.eks. i bunden efter at være flyttet rundt gennem årene), men de står flot når de er stillet op.

8.500,- for sættet.

Jeg kører gerne sættet ud til en køber i nordsjællands-/københavnsområdet.😊

Ellers har jeg fundet ud af hvordan de kan sendes forsvarligt, så det gør jeg også gerne nu. Prisen for fragt af begge højttalere vil ligge omkring 500,- i alt. Og så bliver de fragtet fra min dør til din dør.

IMG20240731140949.jpg
IMG20240731140949.jpg (8.36 MiB) Vist 408 gange
Senest rettet af Luny Tune tirs 29. okt 2024 23:19, rettet i alt 3 gange.
SnakeRock - PickYourPriceMastering
Citat Bryla: "Noget jeg absolut ikke er fortaler for er våben, narko og NI's Akoustik Pianos."

Medlemsavatar
Luny Tune
Forum Donator

Indlæg af Luny Tune »

Jeg har ændret lidt i mit opslag her. Prisen gælder nu kun PMC'erne.

Jeg har fikset det der var vedr. limrester efter udskiftning af en af skumkanterne. Så nu står de som de skal.
Citat Bryla: "Noget jeg absolut ikke er fortaler for er våben, narko og NI's Akoustik Pianos."

Medlemsavatar
Luny Tune
Forum Donator

Indlæg af Luny Tune »

Jeg har en amp der kan tilkøbes billigt, hvis du har brug for dét - eller endnu en hvis du gerne vil bi-ampe.

Medlemsavatar
Luny Tune
Forum Donator

Indlæg af Luny Tune »

Jeg har nu fundet ud af hvordan jeg kan sende dem sikkert. Se opslaget.

Nyt svar