Føler - Hjemmestudie nedlægges

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Ashimick
Medlem
Sted: Tåstrup

Føler - Hjemmestudie nedlægges

Indlæg af Ashimick »

Hej Alle

7-8 år siden jeg har været herinde.
Var ude for en arbejdsskade i 2016, slog hoved og har fået en masse udfordringer, bla. med lys, lyd, støj, hjerne-energi . Har gået og håbet på bedring så jeg kunne komme igang med musik igen, men nu mere end 8 år efter, er det stadig ikke muligt for mig at høre musik, og da slet ikke at lave musik :(

Mit hjemmestudie står bare og venter, men jeg er nu klar til at undersøge om det stadig har værdi, og interesse for nogen. I første omgang er dette en "føler".

Herunder er en liste over udstyr. Jeg kunne muligvis godt tænke mig en samlet handel, evt. inkl. møbler og det hele. Der er også en kassefuld kabler osv.

Alt er blevet behandlet godt og har kun stået i dette studie = god stand.

(Please, vær søde at forstå at min hjerne ikke kan håndtere ret meget, så jeg svarer muligvis ikke så hurtigt, og kan nok ikke svare på teknisk svære spørgsmål)

Korg M1 Keyboard (kun brugt til afspilning via PC)
Adam P33a monitors
Ultimate support monitor stands (tre-kantet og kan fyldes med sand)
SE Electronic Z5600 studio mic + popfilter
Great River ME-1NV Mic Pre-amp
Alesis midiverb 4
Soundcraft Spirit Rac Pac mixer
Behringer Powerplay Pro-xl 4 x Headphone amp.
Beyer Dynamics DT770 headphones
FMR Audio Compressor RNC 1773
RME Multiface lydkort 8in/8out
TC Electronic (skrue op/ned knap)
Phillips disc recorder CDR-765
Technics cassette deck RS-B505
HP Stationær PC
2 x HP f1904 skærme
Div. software
Mic stativer
En del ledninger
Vedhæftede filer
20241027_131939.jpg
20241027_131939.jpg (3.45 MiB) Vist 389 gange
20241027_131906.jpg
20241027_131906.jpg (3.97 MiB) Vist 389 gange
20241027_131738.jpg
20241027_131738.jpg (3.78 MiB) Vist 389 gange
Senest rettet af Ashimick søn 27. okt 2024 16:52, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
Nicolai
Forum Donator
Sted: Vejle

Indlæg af Nicolai »

Kæft det er trist læsning :( Det er jo sådan noget vi alle går og frygter, og måske i særdeleshed de af os, der lever af musikken
Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke og god bedring. Selvom man nok til tider kan miste modet efter 8 år, så håber jeg virkelkg at miraklet indtræffer en dag og du får det bedre.

Dbh
Nicolai
[size=85]Jupiter: 8, 6, 4, MKS-80, 8000
Juno: 60, 106, MKS-50
JX: 10, 8p, 3p, MKS-30
JD: 800, 990 Vintage
D: 50, 550
JV: 2080, 1080, 880, 80
SH: 1, 1000, 2000
V-synth, FantomG7
(OB-8, Moog Voyager, Prophet-600, Trident2, PolySix, MS-20m, NordLead2, Virus osv osv)[/size]

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Nicolai skrev: søn 27. okt 2024 14:35 Kæft det er trist læsning :( Det er jo sådan noget vi alle går og frygter, ...
Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke og god bedring. Selvom man nok til tider kan miste modet efter 8 år, så håber jeg virkelkg at miraklet indtræffer en dag og du får det bedre.

Dbh
Nicolai

Jeg siger det samme - stor medfølelse herfra.

- Never believe anything until it has been officially denied
- Science advances one funeral at a time

Medlemsavatar
Ashimick
Medlem

Indlæg af Ashimick »

Nicolai skrev: søn 27. okt 2024 14:35 Kæft det er trist læsning :( Det er jo sådan noget vi alle går og frygter, og måske i særdeleshed de af os, der lever af musikken

Dbh
Nicolai
Tusinde tak for din empati med min situation :)
Jeg har ikke mistet håbet selvom det ikke ser så lyst ud ift. bedring.

Livet udvikler sig ikke altid som man tror det vil. Jeg forstår bestemt hvad du mener ift. også at miste sit indkomstgrundlag.
Det er også røget for mig, selvom det ikke var musikken.

Medlemsavatar
Ashimick
Medlem

Indlæg af Ashimick »

Mr. Soundman skrev: søn 27. okt 2024 15:29
Nicolai skrev: søn 27. okt 2024 14:35 Kæft det er trist læsning :( Det er jo sådan noget vi alle går og frygter, ...

Dbh
Nicolai

Jeg siger det samme - stor medfølelse herfra.
Af hjertet tak, Mr. Soundman :)

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Jeg er virkelig ked af at hører om din situation, håber du får det bedre eller finder en ny hobby du kan overskue som kan give dig en gnist i hverdagen. 😊
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 15 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Har skrevet dig en besked :)

Medlemsavatar
Ashimick
Medlem

Indlæg af Ashimick »

Hald skrev: søn 27. okt 2024 19:07 Jeg er virkelig ked af at hører om din situation, håber du får det bedre eller finder en ny hobby du kan overskue som kan give dig en gnist i hverdagen. 😊
Tusinde tak for omsorg :)
Jeg bliver helt rørt over de kommentarer og ord jeg får med på vejen.

Nyt svar