Elsker min Plasma Coil - og nu gør de så det her
Gamechanger - Auto
- Old Dub Dude
- Forum Donator
- Sted: 3730
Gamechanger - Auto
Mer bass i hi-hatten
k [color=#FF0000]snabel-a[/color] daffydub [color=#FF0000]punktum[/color] com
k [color=#FF0000]snabel-a[/color] daffydub [color=#FF0000]punktum[/color] com
-
- Medlem
- Sted: Copenhagen
Wauw det er genialt, kunne jeg godt finde på at hoppe på, havde egentlig en DIG i tankerne.
Giver noget ekstra fylde a la freeze
Giver noget ekstra fylde a la freeze
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
- Sted: Hørsholm
Slap af mand. Dynamik tingen (alene.) er jo til at genskabe med gates evt. med polariteten vendt.
Men samspillet med den tilsyneladende meget præcise pitch tracking, det kan man jo ikke bare sådan lige lave, selv med alle de plugins vi alle har til rådighed. Måske kan man pitch tracke og midi outputte det trackede (i Reaktor Blocks eksempelvis), det midi output kan så sende til whatever der nu fatter det, hvis ikke man bare vil forblive i Blocks. Fisk.
Og så som en hardware pedal, det giver helt nye muligheder, som nogle måske har brug for. Det ville kræve noget preset mulighed, for at det bliver rigtig brugbart i et liveset med flere numre med forskellige indstillinger.
Men samspillet med den tilsyneladende meget præcise pitch tracking, det kan man jo ikke bare sådan lige lave, selv med alle de plugins vi alle har til rådighed. Måske kan man pitch tracke og midi outputte det trackede (i Reaktor Blocks eksempelvis), det midi output kan så sende til whatever der nu fatter det, hvis ikke man bare vil forblive i Blocks. Fisk.
Og så som en hardware pedal, det giver helt nye muligheder, som nogle måske har brug for. Det ville kræve noget preset mulighed, for at det bliver rigtig brugbart i et liveset med flere numre med forskellige indstillinger.
25. Oktober 2022 - ny musikalsk videolog - Mørkt og minimalt, 5-lags soundscape
-
Jeg er betatester for BABY Audio.
-
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
- Sted: Hørsholm
Kiggede lige på produktsiden, de har chorus og reverb i samme serie.
Track I/O (til optimal pitch tracking) virker også dejligt gennemtænkt.
https://gamechangeraudio.com/auto/
Track I/O (til optimal pitch tracking) virker også dejligt gennemtænkt.
https://gamechangeraudio.com/auto/
25. Oktober 2022 - ny musikalsk videolog - Mørkt og minimalt, 5-lags soundscape
-
-