Min musik har altid været et hobbyprojekt for mig, selvom jeg tidligere har været begavet med 3 kontrakter hos danske labels, og jeg har oplevet så meget med mange kendte danske - og udenlandske artister, at det i sig selv kunne være nok - men mine fødder er stadig helt nede på jorden!

Jeg har jo gang i nyt musik for tiden - som egentlig ikke er den vilde "nye originale lyd", men alligevel har rigtig mange taget min musik til sig, og liked den. Det tager jeg som et stort kompliment.
Jeg vil ikke sidde her og prale eller lignende, - men jeg har på kort tid sagt nej tak til 3 internationale kontrakter med labels (jeg fornemmer et par "facepalm's"), men jeg vil SELV! Om der kommer noget godt ud af det, må tiden vise. Men, jeg "been there - done that" med labels, og jeg føler, at det at stå på egne ben, bestemme selv, tage de nederlag der kommer, nyde succesen - det er mit - det er MIG!
Lige nu gør jeg noget de fleste andre artister og labels vil ryste på hovedet af, - jeg udgiver den ene single efter den anden (på kort tid). Men, sjovt nok - så modtager jeg rigtig mange mails og beskeder fra folk på radiostationer, folk som håndterer internationale playlister, labels, osv worldwide, som fortæller mig hvor fedt det er det jeg laver, og de gerne vil være med på rejsen. Har man brug for mere skulderklap end det??
Jeg er fløjtende ligeglad med status og penge, for mig er det at lave musik noget fantastisk og givende. Jeg respekterer på det dybeste dem der lever af musikken, men for mig er det at lave musik noget der skaber en dejlig indre ro i mit hoved, noget der giver sådan et kick, og noget som andre kan nyde godt af.
(PS! Tak til Holger, fordi han er så pisse-god, og fordi han rykker så hurtig på at give min musik noget "fløde"!!!)
AMEN!