Waves Flow Motion FM synth gratis fra 22. juni til 24. juni

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

Waves Flow Motion FM synth gratis fra 22. juni til 24. juni

Indlæg af Christoffer I. N. »

Beklager hvis overskriften er misvisende, det er sådan jeg læser informationen på deres side.
Jeg er ikke interesseret i Waves. Man kan læse mere her:
https://sonicstate.com/news/2024/06/11/ ... fm-synth-/

Medlemsavatar
metal
Medlem
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Jeg er heller ikke interesseret i Waves (længere), men som altid skal man være opmærksom på, at det kommer til at koste et regelmæssigt gebyr for at holde deres plugins kørende med opdateringer - også de gratis plugins.

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Mit kører fint på windows tilbage til V9

Har aldrig købt WUP

Men har man en et gammelt plug, som man gerne
vil have up to date, så er sådan et tilbud her da lige
til højrebenet
/Dub

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator

Indlæg af DUBTEMPLE »

Kender ikke Sonicstate,.. kan man forvente de er helt reele når man ønsker at melde sig af listen igen ?
/Dub

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Man skal tilmelde sig her, og så får man et link:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... form?pli=1

Default avatar
petal
Forum Donator
Sted: Kbh V

Indlæg af petal »

DUBTEMPLE skrev: fre 14. jun 2024 08:52 Kender ikke Sonicstate,.. kan man forvente de er helt reele når man ønsker at melde sig af listen igen ?
Sonicstate og Nick Batt kan du godt være helt tryg ved. De/han kører i øvrigt en ganske fin og interessant youtube podcast: "Sonic Talk" om alt det vi går og nørder med her hver onsdag. De har lavet 805 af slagsen, så de har også været her i meget lang tid :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator

Indlæg af DUBTEMPLE »

petal skrev: lør 22. jun 2024 04:11
DUBTEMPLE skrev: fre 14. jun 2024 08:52 Kender ikke Sonicstate,.. kan man forvente de er helt reele når man ønsker at melde sig af listen igen ?
Sonicstate og Nick Batt kan du godt være helt tryg ved. De/han kører i øvrigt en ganske fin og interessant youtube podcast: "Sonic Talk" om alt det vi går og nørder med her hver onsdag. De har lavet 805 af slagsen, så de har også været her i meget lang tid :)
Super, godt at vide, jeg har nu meldt mig til og venter bare på endelig mail for registrering

Idiotisk, fandt derefter ud af, jeg har nærmest ALLE instrumenter, i ver 14, gr et upgrade tilbud til deres "Inspire" bundle for nylig

Herunder også Flow Motion :lol: :lol: :lol: ,..... (lader til at være en god og ligetil FM-synth, med mange fine og brugbare presets)

Nå men ka da checke Sonic State lidt ud så , hvilket vel også var meningen med hele denne manøvre, (trapped),.. :lol:
/Dub

Nyt svar