DUBTEMPLE skrev: ons 13. mar 2024 00:05 Atenens lille drama![]()
Jeg har et par produkter i forvejen, og får så et crossgrade "tilbud" på 49€ istedet for intro tilbud på 59€
SUPER ,.. man tænker: "måske" ,.. "de virker venlige" ,. osv ,.. og man skubber glasset med GAS-piller lidt væk
Dagens kurs er 7.46 så gange med 49€ skulle det blive 365.54 kr ,.. fint nok
MEN NEJ ,..
Sådan regner de ikke hos Shareit/My-comerce/Digital River GmbH ,. eller hva Fück de kalder det ,. de vil rulle mig for 408.96 kr![]()
(dertil komme evt yderligere kort-gebyrer, for det går stadig gennem kort også)
Såvidt jeg lige kan regne ud, en overkurs på næsten 12 pct
Jeg troede aldrig jeg ville finde størrer platenslagere end Paypal men det er sgu lykkedes nu tror jeg
Det styrker ikke mit forhold til d16 at de møder mig i form af en Platugle som hedder Parasit til efternavn ,..
(hvis jeg skal handle direkte i deres biks)
Jeg har snildt råd, ja, kunne tømme deres butik, men gider ikke spille med i en dårlig respektløs vittighed
De skulle virkelig overveje normal visa/master kortbetaling ,.. som de fleste andre steder
En god ting ved d16 ,.. der kommer altid bedre tilbud senere ,.. hos tredie-part ,.. incl gratis plugs ,.. deluxe-bucks ,.. osv
Så kommer der i det mindste kun normalt kortgebyr ,.. eller der kan bruges Revolut
![]()
![]()
Off topic:
Sådan kan man selvfølgelig også se på det. Jeg ser på det sådan her:
Jeg betaler altid med Paypal. Så må det koste det ekstra det nu gør. Så er mine info forhåbentligt samlet så få steder som muligt..
Juno Download har endda et gebyr for Paypal. Jeg er ligeglad. Jeg køber når de giver mig en 20 eller endnu hellere 30% rabatkode, så kommer wav-filer ned omkring 12 kroner stykket..
Du burde kunne betale med Paypal hos D16, det har jeg gjort i Oktober 2022, og før.