Er I klar over hvor dansk og hyggelig Lydmaskinen er?

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator

Er I klar over hvor dansk og hyggelig Lydmaskinen er?

Indlæg af Gothi »

Ja, jeg spørger fordi jeg er medlem af en bunke internationale gear-fora. Nogle bruger jeg meget tid på. På andre prøver jeg bare at få lidt opmærksomhed omkring min musik for anerkendelsens skyld, når man nu ikke er profit-orienteret. Nogle af disse fora er kæmpe store, andre noget mindre og klub-agtige. Men sagen er, at ingen er så hyggelige og fredelige som Lydmaskinen. På store fora følger der også en stor bunke I-net narcisister, trolde eller blot kraft-idioter med, og man må vælge sine tråde med omhu for ikke at blive deprimeret over deres random negative udgydelser om gear eller andre medlemmer.

Så kilometer langt fra vores hyggelige lille Lydmaskinen og alle mariehønen Evigglads venner, som bare spreder gear- og musik-glæde, og så er den ikke længere. Det er så dansk og dejligt, som det kan være. Hvor er verden dog fattig på kompetente hygge-onkler til sammenligning.

Mange tak til Holger og Co. for Lydmaskinen.

Kærlig Hilsen
Gothi

PS: @Holger, kan du ikke lige sende mig et mobilt nummer, hvor jeg kan give et symbolsk bidrag for jeres ulejlighed?

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Jeg er for såvidt enig, bortset fra nogle af de topics der bliver genereret her i Afterparty som har en direkte negativ vinkling på et eller andet emne, eller mere specifikt gruppe af mennesker. Det kunne vi godt være foruden :-)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Gothi skrev: fre 10. maj 2024 13:55
Mange tak til Holger og Co. for Lydmaskinen.

Kærlig Hilsen
Gothi

PS: @Holger, kan du ikke lige sende mig et mobilt nummer, hvor jeg kan give et symbolsk bidrag for jeres ulejlighed?
Ja, tid til at gi en øl-skilling, det er ikke en selvfølge

Ja, ret dansk, frit-tænkende, uden nazi-moderering

Holger skrev tidligere:
Donation
Enhver donation er velkommen. Der er en PayPal eller MobilePay knap til højre (på desktop) eller i bunden (på mobil). Bemærk, at donationer meget muligvis også bliver brugt på en kold øl eller tre, som moralsk support.
Screenshot_2024-05-10-16-19-23-733_com.android.chrome.jpg
Screenshot_2024-05-10-16-19-23-733_com.android.chrome.jpg (356.22 KiB) Vist 411 gange
/Dub

Medlemsavatar
ALTF4
Medlem

Indlæg af ALTF4 »

Mike-air skrev: fre 10. maj 2024 15:26 Jeg er for såvidt enig, bortset fra nogle af de topics der bliver genereret her i Afterparty som har en direkte negativ vinkling på et eller andet emne, eller mere specifikt gruppe af mennesker. Det kunne vi godt være foruden :-)
Det er alle de der nyudklækkede phd'ere....

Medlemsavatar
Gothi
Forum Donator

Indlæg af Gothi »

Tak, Dub. :-D

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Værdsat, tak. Vi prøver at holde stemningen rar.

After Party kan godt udvikle sig lidt, men så må man holde sig til den mere faglige del af forummet eller tage lidt røg i køkkenet (men lad mig stadig opfordre til god tone) :-)

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

En milliard procent enig. Maskinen er det gode sted. 🥇✓❤︎

(Okay, jeg kender ikke så mange andre steder. Jeg får typisk svar på Lydmaskinen, når jeg skal bruge assistance.)
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Sonoma 14.5. Logic 11.0.1
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

Hørt! 🙂

Nyt svar