[FUNDET] RME Fireface til USB

Køb af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
cygge
Medlem
Sted: Horsens

[FUNDET] RME Fireface til USB

Indlæg af cygge »

Du sidder dér med dit RME Fireface UFX+, eller UFX II, eller UFX, eller 802, og du har viiiiirkeligt lyst til at bestille det nye UFX III, for du vil gerne have MADI (her ignorerer vi behændigt, at UFX+ også har MADI). Men hvad stiller du op med dit gamle? Hvis det har USB-interface og to ADAT-indgange, så synes jeg du skal skrive til mig.

EDIT: jeg har fundet mig et UFX. Far er glad.
Senest rettet af cygge tirs 27. feb 2024 09:01, rettet i alt 1 gang.
Arm'n, prøliåhør her iggå!

Default avatar
petal
Forum Donator
Sted: Kbh V

Indlæg af petal »

Du har set at der er et UFX på DBA ik'?

https://www.dba.dk/lydkort-rme-fireface ... 110126233/

Medlemsavatar
cygge
Medlem

Indlæg af cygge »

petal skrev: man 12. feb 2024 11:22 Du har set at der er et UFX på DBA ik'?

https://www.dba.dk/lydkort-rme-fireface ... 110126233/
Jo tak. Men der blev sat et UFX til salg her på maskinen sidste efterår til 6500,-, hvilket jeg føler er en lidt bedre pris for et 14 år gammelt lydkort... også selvom det er et RME. Jeg har budt på UFX'et dér, men indtil videre uden held.

Default avatar
petal
Forum Donator

Indlæg af petal »

Jeg gav selv 6500 for mit UFX brugt for 2 år siden, som tidligere ejer havde købt fra nyt i 2017 vist nok. Jeg tænker ikke at de alle sammen er produceret tilbage i 2009 ;)
Det var midt under Corona og chip-krisen, så det var umuligt at få fat i et nyt UFX+ og de var desuden steget voldsomt i pris. Jeg syntes, at 6500 var en ret god pris og synes det stadig. Jeg har ikke set brugte til salg for billigere end det siden.
Senest rettet af petal man 12. feb 2024 14:36, rettet i alt 3 gange.

Medlemsavatar
cygge
Medlem

Indlæg af cygge »

petal skrev: man 12. feb 2024 14:10 Jeg gav selv 6500 for mit UFX brugt for 2 år siden, som tidligere ejer havde købt fra nyt i 2017 vist nok. Jeg tænker ikke at de alle sammen er produceret tilbage i 2009 ;)
Jeg synes, at det var en ret god pris og synes det stadig. Jeg har ikke set brugte til salg for billigere end det.
Du mener simpelthen ikke, at RME producerer seksten varehuse fulde på én gang, og når de er væk er de væk? Det er jeg sgu' skuffet over at høre.

Spøg til side, så er det et godt indspark. Jeg må gå bodsgang til konen. :lol:

Default avatar
petal
Forum Donator

Indlæg af petal »

Nope :)

Jeg håber, at konen er til at tale med :)

Nyt svar