Leder efter metalplade som minder om 19" rack frontplade, bare kortere

Live, PA, scenelyd, diskotek, og trådløst udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
djgamerdude
Forum Donator
Sted: Sebbersund

Leder efter metalplade som minder om 19" rack frontplade, bare kortere

Indlæg af djgamerdude »

Hej gutter

jeg leder efter en metalplade magen til den på billedet (se billede, den med alle indgangene). Den ligner fuldstændig en 1 HE frontplade til et 19" rack, men den er kun 34,2 cm lang. Er det noget i kan genkende?

Den er sat fast på min nye dj flightcase med to små vinkeljern (se billede). Er det bare et random vinkeljern fra et byggemarkede, eller er det også et vinkeljern, som bliver brugt specifikt ift. racks og lignende?
Vedhæftede filer
20240126_015801.jpg
20240126_015801.jpg (2.42 MiB) Vist 418 gange
"Disco! Disco!" - The Zohan

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Det er en 1U rack plade som er skåret over og boret nye huller i (venstre side) og vinklen er også bare noget vedkommende har boret huller i selv. Så 2 custom dele.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Ja, ser meget hjemmehacket ud.

Medlemsavatar
KennethA
Medlem
Sted: Aarhus

Indlæg af KennethA »

Jeg ville nok lave den i FrontDesign hvis det var mig, men jeg kan godt lide at tingene ser godt ud.
KennethA

Medlemsavatar
djgamerdude
Forum Donator

Indlæg af djgamerdude »

Tak for alle svarene. Så må jeg da også bare hacke derud'a :D

Medlemsavatar
djgamerdude
Forum Donator

Indlæg af djgamerdude »

@KennethA Hvad er FrontDesign?

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

djgamerdude skrev: man 29. jan 2024 02:11 @KennethA Hvad er FrontDesign?
https://www.electronic-software-shop.co ... er-30.html

Alternativt ville jeg selv kigge på Schaeffer - https://www.schaeffer-ag.de/en/

Deres software er gratis og direkte integreret med deres produktion, så man får pris og bestiller fra programmet. Det er ikke så kompliceret at lære, men man skal selvfølgelig bruge lidt tid på at sætte sig ind i det. De har også mange standard elementer inkluderet som f.eks. hul tegning til neutrik XLR sockets, så det er ret nemt at gå til.

Ellers kan man lave en simpel teknisk tegning i et hvert vector program, og så få laser skåret noget hos f.eks. www.cotter.dk eller Godsbanens værksted i Aarhus, skulle man opholde sig på de kanter.

Medlemsavatar
KennethA
Medlem

Indlæg af KennethA »

Det var Schaeffers løsning jeg refererede til, og den har jeg brugt MANGE gange. Er altid glad for resultatet.
KennethA

Medlemsavatar
Morten B
Forum Donator
Sted: Søvind

Indlæg af Morten B »

KennethA skrev: tirs 30. jan 2024 08:35 Det var Schaeffers løsning jeg refererede til, og den har jeg brugt MANGE gange. Er altid glad for resultatet.
Arh, tjek 🙂

Den hedder "Front Panel Designer", bare lige for god ordens skyld.

Medlemsavatar
KennethA
Medlem

Indlæg af KennethA »

Ja. Der er de så lidt ikke-tyske for applikationen du starter hedder FrontDesign mens den online hedder Front Panel Designer. Det har længe irriteret mig :)
KennethA

Nyt svar