Permanent tilbud tråd?

Kom med forslag til eller stil spørgsmål om selve forummet.
Nyt svar
Medlemsavatar
Zouki
Medlem
Sted: Nordsjælland

Permanent tilbud tråd?

Indlæg af Zouki »

Måske skulle der laves en permanent tråd for software/VST deals på lige fod med gratis VST eller Black Friday?
Der er efterhånden deals året rundt jo...
Så kunne de være samlet og ikke støj så meget i software mm...

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Yes, sorry jeg ikke er vendt tilbage, har haft din post om det (viewtopic.php?p=746212#p746212) som favorit men ikke fået gjort mere ved det.

Jeg synes det er en fin idé med en tråd til løbende software tilbud.
Givet at vi laver sådan en tråd, så kommer jeg stadig til at oprette nye tråde til ny software, og nok også med tilbudshistorik.

Inden vi laver sådan en tråd, kunne det så være en idé at diskutere en eller anden form for retningslinjer? Fint med en tråd man kan spamme amok i, men så gider folk jo ikke bruge den..
Noget med at gerne oplyse sluttidspunkt for tilbud?
Og gerne bare lige mere end et link, et par ord eller et par linjer om hvad der virker tiltrækkende (så man igen ikke bare spammer for at spamme.....)?
Min Youtube-kanal med elektronisk Ambient, og tutorials
-
Jeg er betatester for BABY Audio & Denise Audio.

Medlemsavatar
Zouki
Medlem
Sted: Nordsjælland

Indlæg af Zouki »

Np, tiden går jo...

Tak for "interessen"

Givet at vi laver sådan en tråd, så kommer jeg stadig til at oprette nye tråde til ny software, og nok også med tilbudshistorik.
Hvorfor?Det er netop ideen, at det bliver samlet et sted, så det ikke støjer for andre, lige som den der gratis tråd.

Det fungerer umiddelbart fint i gratis tråden som det er uden specifike regler mm.? Man skriver bare navn på program/vst, et link, prisen og win/mac eller sådan noget...

Og ja, vi kan godt diskutere videre også.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist

Zouki skrev: tors 2. nov 2023 11:08 ...
Hvorfor?Det er netop ideen, at det bliver samlet et sted, så det ikke støjer for andre, lige som den der gratis tråd.
...
En samlet tråd til tilbud kommer ikke til at ændre på, at jeg gerne vil ha' en tråd hvis software er interessant nok. Eksempelvis Synplant som ikke havde en tråd tidligere:
viewtopic.php?t=85477
Andre eksempler kunne være den nyligt oprettede Fabfilter Pro-R 2 tråd, at UVI Falcon har en tråd (hvor den nye v3 vist ikke er nævnt, fordi jeg ikke har tjekket youtube i en måned eller 2...), Halion 6 har en tråd hvor vi nørdede lidt wavetable info m.m.
En tilbudstråd bliver nok ikke så meget en tråd hvor jeg kommer til at gå i dybden.
-

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Jeg har det fint med en fast tilbudstråd. Ud over det kan jeg godt lide at se nye (relevante) produkter med deres egne tråde, da jeg indrømmet også bruger Lydmaskinen til at lære om nye plug-ins.

Medlemsavatar
danstanley
Medlem
Sted: Frederikshavn

Indlæg af danstanley »

Zouki skrev: ons 1. nov 2023 21:23 Måske skulle der laves en permanent tråd for software/VST deals på lige fod med gratis VST eller Black Friday?
Der er efterhånden deals året rundt jo...
Så kunne de være samlet og ikke støj så meget i software mm...
Absolut god idé.
https://24bit.dk - Cockos Reaper - Ableton Live 12 - Logic Pro X - macOS Sequoia - Mac Mini M2 PRO - Dolby Atmos

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Jeg har lavet denne tråd, som vist overholder de få retningslinjer som Christopher foreslår: viewtopic.php?p=746869#p746869. Hvis nogle føler for det, så ændrer jeg gerne overskriften til "Tilbudstråden", og opdaterer første post med retningslinjerne (andre admins er også velkomne til at gøre det).
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist

Tak for tråden David, jo det ser fin ud.
-

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

Done

En pudsig lille bug (måske noget for @Hippo at kigge på?): efter jeg skiftede overskrift på første post, så skiftede titlen også i oversigten inde på selve forummet, som forventet. Til gengæld har tråden startede min originale titel ude i oversigten over aktive tråde øverst på forsiden?
David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist

david mondrup skrev: lør 4. nov 2023 15:09 Done

En pudsig lille bug (måske noget for @Hippo at kigge på?): efter jeg skiftede overskrift på første post, så skiftede titlen også i oversigten inde på selve forummet, som forventet. Til gengæld har tråden startede min originale titel ude i oversigten over aktive tråde øverst på forsiden?
Det er fordi jeg quotede tråden imens den havde den oprindelige overskrift. Jeg kan rette overskriften i min post hvis det er meget generende. Du har også min tilladelse til at gøre det.... :)
edit: done.
-

Nyt svar