Haha, jeg grinte
Bryla's blog
Forumregler
Kun 1 blog pr. bruger.
Kun 1 blog pr. bruger.
Bruger du dem selv (VSL)?
Jeg sad den anden aften og lyttede til temaet fra Back to the Future, det er også et kompliceret stykke at få til at hænge sammen, der er et godt tema, men der er også mange skift der virker lidt rodet, det fungerer dog super i filmene.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -
Så er det i morgen denne har premiere:
Har orkestreret Harry Gregson-Williams' musik til denne. Det er blevet indspillet i AIR Lyndhurst og Abbey Road samtidig henover et par uger. Mixet af Alan Meyerson i The Village Studios.
Med samme hold er jeg netop i gang med at orkestrere til indspilninger i AIR hele næste uge.
Har orkestreret Harry Gregson-Williams' musik til denne. Det er blevet indspillet i AIR Lyndhurst og Abbey Road samtidig henover et par uger. Mixet af Alan Meyerson i The Village Studios.
Med samme hold er jeg netop i gang med at orkestrere til indspilninger i AIR hele næste uge.
skriver noder
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
- Sted: Hørsholm
Orh slap af mand (og jeg har ikke engang set traileren, har dog set 1'eren). Det er da op på øverste hylde igen så, hva'. Fedt. Tillykke 

25. Oktober 2022 - ny musikalsk videolog - Mørkt og minimalt, 5-lags soundscape
-
Jeg er betatester for BABY Audio.
-
Tak, Christoffer! Det er et fedt hold at være med på over hele linjen. Harry har været et af mine forbilleder siden jeg overhovedet begyndte at interessere mig for filmmusik, så det er bestemt også bare sjovt at sidde med hans materiale. Han og hans bror (Rupert, som jeg orkestrerer for pt.) laver de bedste demoer, jeg overhovedet har hørt.
Hvis du har set 1'eren kan du forvente de samme musikalske temaer – og mere Meg!
Hvis du har set 1'eren kan du forvente de samme musikalske temaer – og mere Meg!
skriver noder
-
- Medlem
- Sted: Copenhagen
Osse et longshot men sjovt hvis du lige havde svaret ved hånden
Måske har han bare hørt Gremlins-temaet
Indlægget er slettet af ukendte årsager
Måske har han bare hørt Gremlins-temaet
Indlægget er slettet af ukendte årsager
@bryla , sidder lige og laver en OST playliste i Apple Music.
Har du tilfældigvis en lille eller lang liste (jo mere specifik jo bedre, altså enkelte numre) som kunne være helt uundværlige? Anything goes.
Christoffer har faktisk flyttet den herover:
viewtopic.php?f=16&t=85389&p=745343
Har du tilfældigvis en lille eller lang liste (jo mere specifik jo bedre, altså enkelte numre) som kunne være helt uundværlige? Anything goes.
Christoffer har faktisk flyttet den herover:
viewtopic.php?f=16&t=85389&p=745343
@Holger, tænker. Har ikke en liste. Jeg får oftest mest lyst til at lytte til en bestemt komponist og samler alt vedkommendes i én lang liste. Disse bliver desværre slettet, når jeg en gang imellem afmelder mine abonnementer.
Kan se du har en masse godt. Ringenes Herre ville jeg nok sætte på - Matrix også. Hvis man er til det er The Terminal (John Williams) lækkert og Macrotus fra Batman Begins.
@tomcat du vinder æren af at have fundet mit trademark instrument
Flasken bruger jeg tit til sådanne koncerter til det, hi-hatten og shakeren ikke kan klare. Den er også med i Themyscira for eksempel.
Kan se du har en masse godt. Ringenes Herre ville jeg nok sætte på - Matrix også. Hvis man er til det er The Terminal (John Williams) lækkert og Macrotus fra Batman Begins.
@tomcat du vinder æren af at have fundet mit trademark instrument

skriver noder
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
- Sted: Hørsholm
Jo, den virker stadig!
Dejligt.
Dejligt.
25. Oktober 2022 - ny musikalsk videolog - Mørkt og minimalt, 5-lags soundscape
-
-