Reparation af hifi i Københavns-området

Har du brug for en tekniker, musiker, webdesigner, underviser eller anden ydelse så skriv her.
Nyt svar
Default avatar
LionelMogensen
Medlem
Sted: København

Reparation af hifi i Københavns-området

Indlæg af LionelMogensen »

Er der nogen der kan anbefale et sted i Københavns-området til skift af litz-tråd i et sæt højtalere og opgradering/rep. af QUAD 303 forstærker?

Både kælder-typer med eget værksted og værksteder i med butik har interesse. Har igennem brugtsalg hørt om en der hedder Dr. Amp og kender også til JA Radio på Howitz. Nogen der kender Dr. Amp?

På forhånd tak.
MacBook (2 GHZ Core 2 Duo, 4 GB RAM), Cubase Studio 5, Edirol UA-25EX, Ensoniq ASR-10, Yamaha PSR-330, Technics KN-1500, MIDI-gangstativ

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

For et års tid siden skulle jeg have en fagmand til at ordne mine monitors. Det eneste sted, jeg kunne finde i Kbh, er JA Radio. Var henne at snakke med ham, han virkede okay.

(Det viste sig, at jeg lige netop ikke kan tumle sådan en højttaler selv, så skal jeg i al fald have en større rygsæk. De blev sat op på hylden og der står de stadig. Planen er at få dem hen til Howitzvej. En gang.)

Dr. Amp kender jeg slet ikke.
MacBook Pro tidlig 2015, 13", High Sierra. Logic 10.4.4
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
Tektoo
Medlem

Indlæg af Tektoo »

Hvis man ikke har det travlt - http://www.gearklinikken.dk/
.. fixede min Cambridge w851 som var brænt sf på den ene side

Default avatar
LionelMogensen
Medlem

Indlæg af LionelMogensen »

Tak for svar folkens. Vil tjekke gearklinikken ud.

Flere referencer meget velkomne.
MacBook (2 GHZ Core 2 Duo, 4 GB RAM), Cubase Studio 5, Edirol UA-25EX, Ensoniq ASR-10, Yamaha PSR-330, Technics KN-1500, MIDI-gangstativ

Nyt svar