Anbefaling til monitor- og skærm "stand" til skrivebord?

Bygning og akustik, lyddæmpning og -isolering, bass traps, monitorplacering, møbler.
Nyt svar
Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2938
Sted: Hørsholm

Anbefaling til monitor- og skærm "stand" til skrivebord?

Indlæg af Rosenfeldt »

Hej, jeg er på udkig efter en reol / stander i træ (alá det på det vedhæftede foto) til mit sænke- hæve skrivebord, hvor mine studiemonitors, en 27" skærm, et lydkort, og et masterkeyboard befinder sig.

Jeg har søgt lidt på nettet, men fandt umiddelbart kun et sted - som desværre får ret dårlige anmeldelser på Trustpilot.

Kan nogen henvise mig til et sted der sælger sådan en bandit? (Helst her i DK) 😊 Tak!
studie-mobel.jpg
studie-mobel.jpg (45.17 KiB) Vist 1003 gange

Medlemsavatar
keen
Medlem
Indlæg: 1577
Sted: Aarhus, næsten.

Indlæg af keen »

Er det bare en elegant løsning til at hæve monitors, skærm mv., eller skal det være med decideret rackmount?
Microsoft Certified og Apple fanboy!

Medlemsavatar
JesperS
Forum Donator
Indlæg: 399
Sted: København

Indlæg af JesperS »

Rosenfeldt skrev: fre 26. maj 2023 11:14
Kan nogen henvise mig til et sted der sælger sådan en bandit? (Helst her i DK) 😊 Tak!

studie-mobel.jpg
Er selvfølgelig ikke i DK, men du ville ikke kunne bruge sådan en fætter fra Thomann?

https://www.thomann.de/dk/thon_studio_e ... 3u_oak.htm

De har også andre farver/modeller.

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2938
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

keen skrev: fre 26. maj 2023 12:12 Er det bare en elegant løsning til at hæve monitors, skærm mv., eller skal det være med decideret rackmount?
Der behøver ikke at være noget mulighed for rack-mount, da jeg har alt gear inde i computeren. 😊

Det er mere, som du selv udtrykker det - en løsning til at hæve mine monitors samt skærm. Det giver også mulighed for at lægge lydkort mm i rummene under ...

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2938
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

JesperS skrev: fre 26. maj 2023 15:06
Rosenfeldt skrev: fre 26. maj 2023 11:14
Kan nogen henvise mig til et sted der sælger sådan en bandit? (Helst her i DK) 😊 Tak!

studie-mobel.jpg
Er selvfølgelig ikke i DK, men du ville ikke kunne bruge sådan en fætter fra Thomann?

https://www.thomann.de/dk/thon_studio_e ... 3u_oak.htm

De har også andre farver/modeller.
Et rigtig godt bud - tak! (Den er gået forbi min næse, når jeg har kigget på Thormann's webshop)

En "lille" bemærkning: Gad vide om de huller til kabler kommer til at blive et problem for min Yamaha HS8 monitors?

Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Indlæg af david mondrup »

David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Medlemsavatar
JesperS
Forum Donator
Indlæg: 399
Sted: København

Indlæg af JesperS »

Rosenfeldt skrev: fre 26. maj 2023 11:14 En "lille" bemærkning: Gad vide om de huller til kabler kommer til at blive et problem for min Yamaha HS8 monitors?
Normalt er plastikindsatserne lige til at pille ud så det er plant hvis man skal have noget stående ovenpå.

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2938
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

david mondrup skrev: lør 27. maj 2023 07:35 Evt. nogle stykker af den her? https://www.traevarer.dk/opbevaring-kas ... 4x15x24-cm
Det var et seriøst godt bud! Jeg behøver ikke umiddelbart at få hævet min 27" skærm, - så det vil faktisk være den næsten perfekte løsning til at hæve min monitors, samt have mulighed for at "gemme" lydkortet lidt af vejen. (Tænker, at man bare kan lave små huller bagpå til ledninger ...)

(Kan se, at de har en butik 15 km fra mig - det er jo super!)

Tak! :thumbup:
Senest rettet af Rosenfeldt lør 27. maj 2023 11:06, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
Rosenfeldt
Forum Donator
Indlæg: 2938
Sted: Hørsholm

Indlæg af Rosenfeldt »

JesperS skrev: lør 27. maj 2023 08:25
Rosenfeldt skrev: fre 26. maj 2023 11:14 En "lille" bemærkning: Gad vide om de huller til kabler kommer til at blive et problem for min Yamaha HS8 monitors?
Normalt er plastikindsatserne lige til at pille ud så det er plant hvis man skal have noget stående ovenpå.
Så vil det fungerer - tak!

Nyt svar