Jeg har søgt lidt på nettet, men fandt umiddelbart kun et sted - som desværre får ret dårlige anmeldelser på Trustpilot.
Kan nogen henvise mig til et sted der sælger sådan en bandit? (Helst her i DK)
Dato man 5. jun 2023 15:18
Indlæg af Rosenfeldt »
Er selvfølgelig ikke i DK, men du ville ikke kunne bruge sådan en fætter fra Thomann?Rosenfeldt skrev: ↑fre 26. maj 2023 11:14
Kan nogen henvise mig til et sted der sælger sådan en bandit? (Helst her i DK)Tak!
studie-mobel.jpg
Indlæg af Rosenfeldt »
Der behøver ikke at være noget mulighed for rack-mount, da jeg har alt gear inde i computeren.
Indlæg af Rosenfeldt »
Et rigtig godt bud - tak! (Den er gået forbi min næse, når jeg har kigget på Thormann's webshop)JesperS skrev: ↑fre 26. maj 2023 15:06Er selvfølgelig ikke i DK, men du ville ikke kunne bruge sådan en fætter fra Thomann?Rosenfeldt skrev: ↑fre 26. maj 2023 11:14
Kan nogen henvise mig til et sted der sælger sådan en bandit? (Helst her i DK)Tak!
studie-mobel.jpg
https://www.thomann.de/dk/thon_studio_e ... 3u_oak.htm
De har også andre farver/modeller.
Indlæg af david mondrup »
Normalt er plastikindsatserne lige til at pille ud så det er plant hvis man skal have noget stående ovenpå.Rosenfeldt skrev: ↑fre 26. maj 2023 11:14 En "lille" bemærkning: Gad vide om de huller til kabler kommer til at blive et problem for min Yamaha HS8 monitors?
Indlæg af Rosenfeldt »
Det var et seriøst godt bud! Jeg behøver ikke umiddelbart at få hævet min 27" skærm, - så det vil faktisk være den næsten perfekte løsning til at hæve min monitors, samt have mulighed for at "gemme" lydkortet lidt af vejen. (Tænker, at man bare kan lave små huller bagpå til ledninger ...)david mondrup skrev: ↑lør 27. maj 2023 07:35 Evt. nogle stykker af den her? https://www.traevarer.dk/opbevaring-kas ... 4x15x24-cm
Indlæg af Rosenfeldt »
Så vil det fungerer - tak!JesperS skrev: ↑lør 27. maj 2023 08:25Normalt er plastikindsatserne lige til at pille ud så det er plant hvis man skal have noget stående ovenpå.Rosenfeldt skrev: ↑fre 26. maj 2023 11:14 En "lille" bemærkning: Gad vide om de huller til kabler kommer til at blive et problem for min Yamaha HS8 monitors?
Tilbage til "Studiebygning & Akustik"