ingen lyd fra outputs, kun REC på DJM800

Live, PA, scenelyd, diskotek, og trådløst udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

ingen lyd fra outputs, kun REC på DJM800

Indlæg af T.Find »

Hej Folks

Er der nogen af jeg der har haft samme problem? Jeg har intet output på hverken master 1, 2 eller booth. Kun REC. Jeg har forsøgt at søge på nettet og det fleste skrive "henvend dig til pioneer support", at det kan være nogle on-board meget små sikringer eller noget DSP. Alt andet virker, men ikke outs.

Anyone? Og eventuelt, hvor kunne man få det repareret?

Mvh Tue
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Default avatar
Michael Østerz
Forum Donator
Indlæg: 333
Sted: Lyngby RADIO

Indlæg af Michael Østerz »

Hmm, lyder spøjst

Jeg dykker lige ned i det mandag 🤗

Kh Østerz
Maximum bass - on ALL frequencies!

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

:) Det ville jeg virkelig sætte pris på
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

Michael Østerz skrev: fre 12. maj 2023 21:35 Hmm, lyder spøjst

Jeg dykker lige ned i det mandag 🤗

Kh Østerz
Hej Michael😊

Har du hørt om det før? Jeg kan ik finde en dyt andet end der skrives om små sikringer og fås chips
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Default avatar
Michael Østerz
Forum Donator
Indlæg: 333
Sted: Lyngby RADIO

Indlæg af Michael Østerz »

Jeg har nemlig selv haft periodiske problemer med xlr outputs, på en DJM800 men det er efter mekanisk påvirkning og slid.
XLR outputs er monteret direkte på print og det kan der hurtig blive problemer med.

Men at det er både outputs og booth, kunne tyde på noget ballade med noget phantom power den kan have fået i sig retur.

Har du haft den ude live og er det pludselig opstået? Og hvor i landet befinder mixeren sig?

Kh Østerz
Maximum bass - on ALL frequencies!

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

Tak for svar😊

Jeg har købt den brugt, som beset. Den har været ude at spille, så meget ved jeg, men har siddet i flightcase. Jeg har lige tjekket igen Igår og jeg får fine levels på master, kan cue master også. Når jeg skruer på master postmeter, så kommer der er pop i højtalerne så snart den går fra nul og lidt op…..

Herligheden bor i Rødovre.
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

Nå, jeg skilte den ad, og jeg kan se der er brændt noget sf lige ved XLR L…..må lige se om jeg kan poste billede
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Default avatar
Michael Østerz
Forum Donator
Indlæg: 333
Sted: Lyngby RADIO

Indlæg af Michael Østerz »

Halløj igen

God idé - det kunne netop tyde på noget phantom power retur...

☀️sterz
Maximum bass - on ALL frequencies!

Medlemsavatar
T.Find
Medlem
Indlæg: 1787
Sted: Rødovre

Indlæg af T.Find »

Aaargh……hvor får man lavet det…::hvis det kan laves.?
- If Chuck Norris has 5 dollars and you have 5 dollars, Chuck Norris has more money than you -

Default avatar
Michael Østerz
Forum Donator
Indlæg: 333
Sted: Lyngby RADIO

Indlæg af Michael Østerz »

Hey Tue

Hvis du kigger over på radioen i næste uge med den, så kan jeg stikke snablen ned i den og give dig et par gode bud.

Det er ikke pebret, at få reppet mixere, det andet var, hvis det var CDJ'ere...

Jeg smider en mail til dig.

Kh Østerz
Maximum bass - on ALL frequencies!

Nyt svar