Søger producer at dele prof-studio med i København NV - Er udlejet

Har du eller leder du efter et øvelokale eller studielokale til leje/fremleje/salg.
Forumregler
Øvelokaler/studielokaler subforummet er både for køber og sælger. Studieudlejning er kun for lokaler eller delestudie, ikke for serviceydelser. Serviceydelser skal postes her: http://www.lydmaskinen.dk/viewforum.php?f=23
Nyt svar
Medlemsavatar
Speakr
Medlem
Indlæg: 28
Sted: Denmark

Søger producer at dele prof-studio med i København NV - Er udlejet

Indlæg af Speakr »

Hej Lydmaskinen

Jeg søger en der har lyst til at dele studio med mig i København NV (god placering). Mit studio ligger i professionelle omgivelser, har gode lydforhold og et voksent naboskab. Derudover ligger det over jorden, har aircon og er relativt lyst samt let at lufte ud.

Jeg forbeholder mig retten til at være en smule selektiv, da det er vigtigt for mig at dele med nogen som jeg også stoler på kan passe på omgivelserne og gear osv.

Pris niveau ligger vi pt et sted mellem 2500-3000 kr månedligt, lidt afhængig af hvor meget du ønsker at bruge det med mulighed for at bruge det stort set halvdelen af en uge, så det er muligt at arbejde fast/+lidt mere end deltid.

Jeg viser det hellere end gerne frem og mødes også rigtig gerne med interesserede.

Send også gerne en mail på kasper1992@gmail.com hvis jeg ikke lige får svaret herinde. Skal nok være obs, men får ikke tjekket herinde ligeså tit.

Obs. billedet er taget med dæmpet lys, og rummet er lidt større end det ser ud herinde. Der er også en vokalboks som er ordentlig bygget.

OBS STUDIO ER UDLEJET NU
Vedhæftede filer
DSC_0437.jpg
DSC_0437.jpg (857.64 KiB) Vist 659 gange
DSC_0527.jpg
DSC_0527.jpg (1.73 MiB) Vist 659 gange
Senest rettet af Speakr tirs 25. apr 2023 17:34, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Kasper får lige en +1 med herfra, en god mand at dele studie med.

Nyt svar