Klam og dekadent branche ?

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Klam og dekadent branche ?

Indlæg af DUBTEMPLE »

Betalings-artikkel ,.. så blot foto

søg evt på emmet andre steder
Vedhæftede filer
Screenshot_2023-03-08-14-31-33-043_com.android.chrome.jpg
Screenshot_2023-03-08-14-31-33-043_com.android.chrome.jpg (663.36 KiB) Vist 756 gange
/Dub

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

Har prøvet at google det, men finder ingen søgeresultater på emnet når jeg søger på Klam og dekadent branche :)

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8693
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Kimex skrev: ons 8. mar 2023 15:18 Har prøvet at google det, men finder ingen søgeresultater på emnet når jeg søger på Klam og dekadent branche :)
:lol: :lol:
/Dub

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Bekæmp diskrimination med… mere diskrimination?

Virker ikke som løsningen.

Det er i øvrigt ikke fordi kun kvinder behandles anderledes på den måde, efter min erfaring.

I hvert fald er tingene lidt mere nuancerede.

Fx har jeg oplevet kvindelige artister der har nærmest stalket mig, seksuelt overfaldet mig eller på andre måder (af)presset for at få deres vilje eller lyster styret, da jeg var producer.

Det er nok mere menneskelig natur og wild west branche end bare mændenes skyld, som det fremlægges i partsindlægget.

Anyway, jeg tvivler ikke på Stines personlige oplevelser, men det er en enøjet og ærgerlig simplificering - og anden eller mere diskrimination er aldrig løsningen.

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3232
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

Jeg har nu heller ikke så meget lyst til at date en kendt mand. Men det dér offentlig kys med en sangerinde kán måske noget? Jeg vil godt lige møde hende først, før jeg bestemmer mig.
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Kunne være interessant at se statistik for hvem publikummet er for sådan et arrangement
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

Breaking news. Uve Max har sømmet sin penis fast til en stolpe.

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund ... ab/9667329

:puke:

Medlemsavatar
JesperS
Forum Donator
Indlæg: 399
Sted: København

Indlæg af JesperS »

Kimex skrev: tors 9. mar 2023 08:14 Breaking news. Uve Max har sømmet sin penis fast til en stolpe.

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund ... ab/9667329

:puke:
Oh shit, tak for et godt grin selvom det ødelagde min morgenkaffe.

Det må være noget af en lortemorgen som journalist hvor man møder ind og bliver sendt ud for at dække en galning der sømmer sin penis fast til en pæl.....og husk endelig nærbilleder.

En skam at han ikke havde nosser til at sømme sig fast til scenen under Stines koncert :)

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2986
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Kimex skrev: tors 9. mar 2023 08:14 Breaking news. Uve Max har sømmet sin penis fast til en stolpe.

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund ... ab/9667329

:puke:

:shock:

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2986
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Holger skrev: ons 8. mar 2023 16:48 Bekæmp diskrimination med… mere diskrimination?

Virker ikke som løsningen.

Sådan noget har heller aldrig givet mening i mit hoved. Men det fortæller vel noget om hvor stærke følelser, der er i spil.

Nyt svar