Hvem har det største udvalg af headphones ? Og hvad er folks anbefalinger anno 2022

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Medlemsavatar
proflow
Forum Donator
Indlæg: 787
Sted: Vanløse

Re: Hvem har det største udvalg af headphones ? Og hvad er folks anbefalinger anno 2022

Indlæg af proflow »

Hvis pris ikke er et parameter så vil jeg kraftigt anbefale et sæt Focal Clear🤤..

Jeg har også et sæt Beyer Dynamics 1990 Pro som sammen med sonarworks kalibrering fungerede rigtig fint, men langt fra lige så imponerende som Focal Clear.
Lars Louvré

Medlemsavatar
Jenkins
Forum Donator
Indlæg: 1115
Sted: Nordfyn

Indlæg af Jenkins »

proflow skrev: ons 4. jan 2023 16:31 Hvis pris ikke er et parameter så vil jeg kraftigt anbefale et sæt Focal Clear🤤..

Jeg har også et sæt Beyer Dynamics 1990 Pro som sammen med sonarworks kalibrering fungerede rigtig fint, men langt fra lige så imponerende som Focal Clear.
Nu starter jeg Jo tråden med en ca pris (dt1990 og hd600)

Så tænker de sprænger budgettet med hvad ? 4-5 gsnge 😂

Medlemsavatar
ALTF4
Medlem
Indlæg: 307

Indlæg af ALTF4 »

proflow skrev: ons 4. jan 2023 16:31 Hvis pris ikke er et parameter så vil jeg kraftigt anbefale et sæt Focal Clear🤤..
Der skal følge både blowjob og bøf med til den pris :shock:

Medlemsavatar
proflow
Forum Donator
Indlæg: 787
Sted: Vanløse

Indlæg af proflow »

Hahaha sorry, så jeg ikke.. Kan ikke udtale mig om focals øvrige modeller, men uhh.. Jeg kan snildt undvære både bøf, blowjobs og barefoots nu ;)
Lars Louvré

Nyt svar