CyberPunk (remix edition)

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
FlowBite
Medlem
Indlæg: 249
Sted: Aarhus

CyberPunk (remix edition)

Indlæg af FlowBite »



Senest rettet af FlowBite søn 5. feb 2023 20:59, rettet i alt 6 gange.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Superfedt! Kunne gerne være lidt længere IMHO :-)

Medlemsavatar
FlowBite
Medlem
Indlæg: 249
Sted: Aarhus

Indlæg af FlowBite »

Mike-air skrev: tors 2. feb 2023 12:13 Superfedt! Kunne gerne være lidt længere IMHO :-)
Fedt du ka lide det¨ arbejder i højdrift på at gøre den længere og ikke for monotomt :-D

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Gode lyde og god stemning. Men jeg har det lidt på samme måde med det her nummer som med Triangle v4, at der mangler opbygning og periodefornemmelse. Alt er tændt allerede efter 30 sekunder. Prøv at se om du kan gemme på julegaverne / spare på våbnene til den sidste trediedel af nummeret. Og lav evt. en eller anden skør ting hver gang der er gået 16 eller 32 takter. Så tror jeg det vil tage endnu mere fat i folk.

Hvis man lader folk "sulte" lidt de første 50-70% af nummeret, bliver de ekstra vilde i varmen, når først du tænder for alle sporene.
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
FlowBite
Medlem
Indlæg: 249
Sted: Aarhus

Indlæg af FlowBite »

Joachip skrev: tors 2. feb 2023 18:15 Gode lyde og god stemning. Men jeg har det lidt på samme måde med det her nummer som med Triangle v4, at der mangler opbygning og periodefornemmelse. Alt er tændt allerede efter 30 sekunder. Prøv at se om du kan gemme på julegaverne / spare på våbnene til den sidste trediedel af nummeret. Og lav evt. en eller anden skør ting hver gang der er gået 16 eller 32 takter. Så tror jeg det vil tage endnu mere fat i folk.

Hvis man lader folk "sulte" lidt de første 50-70% af nummeret, bliver de ekstra vilde i varmen, når først du tænder for alle sporene.
Haha "jah helt sikkert de blir vilde i varmen :-D :-P
Men du har ret i der mangler strukturen.. starter for det meste altid på at lave klimakset. og så¨intro bagefter - Har prøvet at samle den lidt mere til uptodate
Prøv hør om du bedre kan lide den nu :) stadig kun v.2

Medlemsavatar
Joachip
Forum Donator
Indlæg: 2641
Sted: Vesterbro

Indlæg af Joachip »

Jeg må indrømme at jeg har svært ved at høre forskel. Det lyder stadigvæk som om klimaks ligger i starten af nummeret, og derefter begynder du at bygge ned.

Min idé var mere at starte med utroligt få spor tændte, og så langsomt tænde for dem ét af gangen. På den måde burde klimaks gerne være når alle spor så er tændt, og det bør først være cirka 2/3 henne i nummeret.
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins

Medlemsavatar
FlowBite
Medlem
Indlæg: 249
Sted: Aarhus

Indlæg af FlowBite »

Joachip skrev: fre 3. feb 2023 09:18 Jeg må indrømme at jeg har svært ved at høre forskel. Det lyder stadigvæk som om klimaks ligger i starten af nummeret, og derefter begynder du at bygge ned.

Min idé var mere at starte med utroligt få spor tændte, og så langsomt tænde for dem ét af gangen. På den måde burde klimaks gerne være når alle spor så er tændt, og det bør først være cirka 2/3 henne i nummeret.
Og din Idé tager jeg lige til efterretning :D
begynder på at lave en længere intro. når jeg har klimakset på plads. :-D og det har jeg snart :)
men du har helt ret i at det nok fanger folk lidt mere, at have en bedre struktur idet :)

Nyt svar