Delestudie / musikstudie i Søborg / tæt på København Nordvest.

Har du eller leder du efter et øvelokale eller studielokale til leje/fremleje/salg.
Forumregler
Øvelokaler/studielokaler subforummet er både for køber og sælger. Studieudlejning er kun for lokaler eller delestudie, ikke for serviceydelser. Serviceydelser skal postes her: http://www.lydmaskinen.dk/viewforum.php?f=23
Nyt svar
Default avatar
Oceanthomsen
Medlem
Indlæg: 8
Sted: København

Delestudie / musikstudie i Søborg / tæt på København Nordvest.

Indlæg af Oceanthomsen »

Delestudie / musikstudie i Søborg / tæt på København Nordvest.

Jeg leder efter en producer eller lignende, som jeg kan dele mit studie med, da jeg selv kun har mulighed for at være der nogle få aftener om ugen.

Studiet ligger på Søborg Hovedgade 27. Tæt på Kbh NV, linje 6A og 4A.

Studiet har super akustik. Desuden har det gode fællesarealer med tilknyttet køkken, da det er en del af et producerfællesskab og pladeselskab med fire studier, samt et stort live-room, som også kan lejes på dagsbasis til indspilninger, mm.

Du vil have adgang til studiet tirsdag, torsdag, fredag og søndag fra kl 16 og hele aftenen/natten for 1750 kr om måneden.

Dog kan studiet også lejes for 2000 kr, hvis du vil have en ekstra fast aften (eller 1-2 dage med dagstimer), udover de fire aftener.

Skriv endelig til mig, hvis du har spørgsmål eller andre ønsker og behov - så jeg se på, om det kan lade sig gøre. Du skal også være velkommen til at komme forbi og se om studiet skulle være noget for dig.

Mvh Ocean
Tlf:60518606
Oceanthomsen@icloud.com

Se billeder her:
https://www.dba.dk/musikstudie-delestud ... re_listing
Senest rettet af Oceanthomsen fre 17. mar 2023 10:36, rettet i alt 2 gange.

Default avatar
Oceanthomsen
Medlem
Indlæg: 8
Sted: København

Indlæg af Oceanthomsen »

bumb

Medlemsavatar
Tweed
Forum Donator
Indlæg: 336
Sted: Søborg

Indlæg af Tweed »

Hej Ocean, blot til orientering. Dit link til Dba virker ikke.

Default avatar
Oceanthomsen
Medlem
Indlæg: 8
Sted: København

Indlæg af Oceanthomsen »

Tak! Jeg har nu opdateret teksten og link.

Jeg leder stadig efter en :)

Nyt svar