Thunderbolt 3 til Thunderbolt adapter

Køb af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Madelaire
Forum Donator
Indlæg: 728
Sted: Sydfyn

Thunderbolt 3 til Thunderbolt adapter

Indlæg af Madelaire »

Hej
Jeg står og skal bruge sådan en adapter i en overgangsperiode indtil jeg får opgraderet min computer. Jeg skal slutte et Apollo interface med Thunderbolt 3 udgang til min gamle Mac mini med Thunderbolt 1 (mini display port). Jeg kan simpelthen ikke forene mig med at sådan en dims skal koste knap 500 kr, så nu prøver jeg lige lykken og vil hører om der mon er en, der har en tilovers som jeg må købe til en god pris?
Hvis der er nogen der har et forslag til en alternativ løsning som er smartere, vil jeg også meget gerne høre om det :)
Vh Christian

Medlemsavatar
Ruun
Forum Donator
Indlæg: 114
Sted: København Ø.

Indlæg af Ruun »

Har selv været der og tror desværre ikke, at der findes nogle alternativer. Jeg åd i hvert fald den RØV-dyre adapter til sidst :-(
A dream is A dream is A dream….

Medlemsavatar
Madelaire
Forum Donator
Indlæg: 728
Sted: Sydfyn

Indlæg af Madelaire »

Ruun skrev: ons 25. jan 2023 23:09 Har selv været der og tror desværre ikke, at der findes nogle alternativer. Jeg åd i hvert fald den RØV-dyre adapter til sidst :-(
Tak for input. Ja, jeg tænker også jeg ender med at æde den. Giver det lige en uges tid herinde. Jeg forestiller mig at den bliver overflødig for mig indenfor det næste års tid når jeg skifter computer, så det kunne jo ske at der var andre der lå inde med en adapter der var blevet overflødig :)

Medlemsavatar
KennethA
Medlem
Indlæg: 1732
Sted: Aarhus

Indlæg af KennethA »

Jeg har selv været der, og der er mig bekendt ingen vej udenom.

Men der er den her på DBA (ikke min), og måske dukan forhandle lidt med ham? Den har trods alt været til salg siden den 2. januar.
https://www.dba.dk/tilbehoer-til-mac-th ... 097609192/
KennethA

Medlemsavatar
Madelaire
Forum Donator
Indlæg: 728
Sted: Sydfyn

Indlæg af Madelaire »

Super, tak. Har faktisk også fundet den samme her lidt billigere
https://www.dustinhome.dk/product/5010 ... gLPf_D_BwE
Og bare lige for en sikkerheds skyld, der er ikke forskel på Thunderbolt 1 og 2 i den sammenhæng vel?

Nyt svar