U47 mic SÆLGES

Salg af udstyr.
Nyt svar
Medlemsavatar
Zigi
Medlem
Indlæg: 80
Sted: København

U47 mic SÆLGES

Indlæg af Zigi »

u47.png
u47.png (1005.34 KiB) Vist 432 gange
Efter flere års erfaring med DIY selvbyg og salg af disse pro udstyr, så er jeg blevet ret glad for U47 replika fra Mic & Mod og har derfor beholdt én til mig selv, hvor jeg tænker, måske er der andre som også gerne vil have én.
Efter sigende, skulle dette være den mest "identiskte" klon og med bedste kvalitet af komponenter.


Vil derfor gerne høre om der er nogle interesserede derude som har lyst til at eje en U47 uden at betale det hvide ud af øjnene. Jeg tilbyder derfor privatsalg hvor jeg bestiller flere kits hjem ad gangen (for at opnå rabat fra producenten) og samler til vidersalg, for alle jer interesserede.

Jeg tænker at denne mikrofon er perfekt til både store og små studier som ikke har erfaring/lyst til selvbygge kittet og/eller som ikke vil spendere 84.900 kr. hos Cyber Farm for at opnå lyden af Neumann / Telefunken, verdens (måske) bedste mikrofon.

Rør-mikrofonen inkluder:
K47 capsule (membran)
EF806 rør (VF14 replika)
Ophæng (shock mount)
Strømforsyning (PSU) 100-240V
7-pin XLR kabel
IEC strømkabel
Opbevaringskasse i træ
= DKK 9.000,-


Mic&Mod sælger denne mic for ca. 9.150,- hvor de samler den for dig, inkl. moms & fragt til dk.
(dog uden opbevaringskassen, som koster 490,- oven i).

Mikrofonen kan høres/testes efter aftale, i mit lydstudie på Østerbro.

p.s. jeg ejer ikke selv en original u47 og har derfor ikke målt min DIY op med en. Men på Mic&Mod's hjemmeside er der lydspor hvor de har sammenlignet begge modeller. Og ærligt, jeg kan ikke høre forskel på dem :lol:
Music makes me lose control

Nyt svar