Holgers Blog

Medlemmernes egne blogs om musik, teknik og hverdag.
Forumregler
Kun 1 blog pr. bruger.
Nyt svar
Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Re: Holgers Blog

Indlæg af Holger »

Peter F-J skrev: lør 6. aug 2022 09:19 Fedt. Så godt han nævnte dit navn i en EB artikel om det igår. Tillykke med både den originale og den nye version :)
Thanks! Sjovt, fandt artiklen nu.

Default avatar
teach_me
Medlem
Indlæg: 76
Sted: CPH

Indlæg af teach_me »

For et nummer med så mange aktører indeover samt uretfærdigheder er 500K da meget flot?

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Ja, men det er svært at se 5 mio. reduceret til 500k.

Det trigger i hvert fald en lidt sur mavefornemmelse hos mig.



Jeg er bestemt taknemmelig for min karriere og de mange fede oplevelser og wins - og økonomi - men tror grundlæggende aldrig jeg kan tilgive den slags svig og bedrag.

Måske især fordi det ikke bare er arbejde, men følelser og ego på spil, når man laver musik.

Man må jo håbe på karma rammer snydepelse i røven på et tidspunkt.

Medlemsavatar
Eskobar
Forum Donator
Indlæg: 920
Sted: Hillerød

Indlæg af Eskobar »

Man må jo håbe på karma rammer snydepelse i røven på et tidspunkt.... 100 procent sikkert

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3232
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

tror grundlæggende aldrig jeg kan tilgive den slags svig og bedrag.
Det kan jeg edder hakme godt forstå. Een ting er $ –– men at det er nogen man arbejder tæt sammen med /venner, som laver sån noget. :censored: Platugler, kaldte vi dem i min gamle kreds. Men det er næsten for pænt.
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Beklager mere brok, men ligeledes bliver jeg periodisk irriteret over at man ofte som selvstændig skubber 175-200k foran sig i ubetalte fakturaer, der bare hænger og dingler.

Det er ganske få der ikke betaler i sidste ende, men hold kæft hvor det bare trækker i langdrag nogle gange. Ikke nødvendigvis ondskab, bare forglemmelse, sjusk eller dovenskab.

Og ja, nogle gange udspekulerethed fra større labels (med deres latterlige PO systemer).

En lønmodtager ville gå amok hvis et par hundredetusinde af deres løn bare kom dryppende i løbet af året, hvert år.

Jeg ville ønske der fandtes en metode at afstemme de her ting automatisk og automatisk sende rykkere, men selv med diverse "automatisk bankafstemning" hos Billy eller Dinoero fungerer det slet ikke.

Der er alt for mange faktorer i at sætte den slags op og få checket det korrekt, ikke mindst fordi mange jo modtager i DKK på en bankkonto, i DKK via MobilePay (Erhverv), nogle gange ved en fejl på MobilePay (Privat) og til tider på en gebyrfri EUR konto hos fx Revolut eller via PayPal.

Ligeså lidt man har lyst til en enkelt universel betalingsløsning (pga. overvågning) ligeså fedt ville det være til tider, at have hele skidtet samlet.

Medlemsavatar
Lause
Medlem
Indlæg: 201
Sted: Sydfyn

Indlæg af Lause »

Holger skrev: søn 7. aug 2022 15:14 Beklager mere brok, men ligeledes bliver jeg periodisk irriteret over at man ofte som selvstændig skubber 175-200k foran sig i ubetalte fakturaer, der bare hænger og dingler.

Det er ganske få der ikke betaler i sidste ende, men hold kæft hvor det bare trækker i langdrag nogle gange. Ikke nødvendigvis ondskab, bare forglemmelse, sjusk eller dovenskab.

Og ja, nogle gange udspekulerethed fra større labels (med deres latterlige PO systemer).

En lønmodtager ville gå amok hvis et par hundredetusinde af deres løn bare kom dryppende i løbet af året, hvert år.

Jeg ville ønske der fandtes en metode at afstemme de her ting automatisk og automatisk sende rykkere, men selv med diverse "automatisk bankafstemning" hos Billy eller Dinoero fungerer det slet ikke.

Der er alt for mange faktorer i at sætte den slags op og få checket det korrekt, ikke mindst fordi mange jo modtager i DKK på en bankkonto, i DKK via MobilePay (Erhverv), nogle gange ved en fejl på MobilePay (Privat) og til tider på en gebyrfri EUR konto hos fx Revolut eller via PayPal.

Ligeså lidt man har lyst til en enkelt universel betalingsløsning (pga. overvågning) ligeså fedt ville det være til tider, at have hele skidtet samlet.
Det er simpelthen så frustrerende. Når du har faktureret skal du jo også betale moms (selvom du ikke har modtaget betalingen) - så der er et "udlæg" for de dårlige betalere.

Jeg synes Dinero fungerer godt, og følger generelt de notifikationer jeg får, når en betaling er overskredet dato.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

DAYYANI - Blink Twice er Ugens Uundgåelige på P3, har været en tur gennem maskinen her.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

321494019_984959312615272_2441405176041749011_n.jpeg
321494019_984959312615272_2441405176041749011_n.jpeg (139.1 KiB) Vist 2015 gange
Har masteret Live Forever med Stafford Brother feat. Lil Yachty & Lexy Panterra for lidt tid siden. Bruges i den nye Netflix flick There's Someone Inside Your House

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Jengi - Bel Mercy (Faustix Remix).jpg
Jengi - Bel Mercy (Faustix Remix).jpg (109.6 KiB) Vist 1939 gange
Jengi - Bel Mercy (Faustix Remix) stem-mastered af yours truly. Remix af #1 dance track i verden p.t., ikke dårligt landet i Danmark.

Sjovt job og fik god smæk på et lidt tricky tægno kick i stems.

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3232
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

Ja den losser godt, dér. Go' fylde på sparket.
Man har også skruet pænt ned for de "poppede elementer" hvis man kan tillade sig at sige den sådan. God plads til kick og hat.
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Enig. Jeg har haft det i fem stems: vox chops, synths, 303 bas, trommer, sfx

Har ikke rebalanceret meget, så pladsen var lidt tiltænkt fra starten.

Men jeg har givet kicket en del mere fylde via upward expansion. Pro-MB er fantastisk til dette fordi man kan trigge den interne sidechain per bånd uafhængigt af selve båndets frekvensområde. Mao. kan man fx bruge plokket i upper bass til at upward expande subben.

Open hat har fået en del multicomp fordi den var ret høj/spids oprindeligt.

303’en har fået en smule mere fylde, men den skal ikke rumle - kicket skal være bærende i techno tombolaen. Og så er bassen chainet til kicket i subben og lidt over.

Ellers bare en del små-automations og soothe2 på vokalen i M/S.

Og en lidt tæsk på stereosummen. Tror jeg havde TC MD4 HD, Kelvin, min egen soft clipper og enten Pro-L2 eller Izotope Maximizer på. Meget lidt EQ og ingen bredbåndscomp.

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3232
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

Hæ! –herlig detalje-nørderi. Jeg går ikke selv helt så meget i mix/produktion-detaljer med mine egne ting, endnu. Og har vist heller ikke tilstrækkeligt gode applikationer, endnu. (skal ved lejlighed have anskaffet noget app til sidechain per bånd, syns ikke jeg kan opnå noget dér, i Logics indbyggede apps. For at sige et eksempel, jeg klart mangler. Jeg bør smide lidt mønt efter Pro-MB snart, tror jeg)

Men jeg kan følge med i omtrent hele din udredning, hvilket jeg er glad for at jeg kan.
Ikke så svært at forstå, når jeg kan høre både originalen og remixet på Spotify.

A pro pos stereo, det er et bemærkelsesværdig "stramt omkring midt" -lydunivers. Det lyder nærmest som et "monotrack" i den forstand at de forskellige stemmer synes alle at ligge tæt på centrum –– men den alligevel behageligt brede stereo-fornemmelse opnås ved tæft /håndværk udi at pille ved at sende diverse områder lidt længere ud. Lækkert. For eksempel er selve kicket ret bredt. Og det er jo sjovt –– for det er ikke lige dét, man har lært vedr. BD på diverse kurser i mix gennem tiden.

Ønsker dig en god fredag aften
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Thanks!

Kickets bredde er dog en slags illusion, dvs. bredden stammer alene fra toppen, ikke fra bunden.

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Indlæg: 3232
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

Holger skrev: fre 3. feb 2023 18:31 Thanks!

Kickets bredde er dog en slags illusion, dvs. bredden stammer alene fra toppen, ikke fra bunden.
Yes, det er klart.
MacBook Pro tidlig 2015, 13", Catalina. Logic 10.6.3
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Holgers Amiga Top 200 p.t.

1 Sensible World Of Soccer '96/'97
2 Chaos Engine, The
3 IK+
4 Pipe Dream
5 Lemmings
6 Pang
7 Superfrog
8 Rod-Land
9 Pinball Fantasies
10 Turrican II: The Final Fight
11 Carnage (Zeppelin)
12 Hybris
13 Silk Worm
14 Nitro
15 Maniac Mansion
16 Prince of Persia
17 Stunt Car Racer
18 Zak McKracken and the Alien Mindbenders
19 Biplane Duel
20 Wings of Fury
21 Switchblade II
22 Super Cars II (AGA)
23 Wolfchild
24 Gods
25 Laser Squad
26 Rick Dangerous
27 Apidya
28 Battle Squadron
29 Transplant
30 Gravity-Force
31 Lotus Turbo Challenge 2
32 Pac-Mania
33 Speedball 2: Brutal Deluxe
34 Wings
35 Bubble Bobble
36 Scorched Tanks
37 Firepower
38 Arabian Nights
39 Dyna Blaster
40 Flashback
41 Hired Guns
42 Hole-In-One
43 Chuck Rock
44 Alien³
45 Alien Breed: Special Edition 1992
46 Another World
47 Barbarian: The Ultimate Warrior
48 Giana Sisters SE
49 Syndicate
50 Head Over Heels
51 Formula One Grand Prix
52 Worms - Director’s Cut
53 Moonstone: A Hard Days Knight
54 Ruff 'n' Tumble
55 Worthy
56 Turrican
57 Traps 'n' Treasures
58 Benefactor
59 SWIV
60 Desert Strike
61 Super Stardust
62 Dungeon Master
63 Arkanoid
64 Fire and Ice
65 Lost Vikings, The
66 Shadow of the Beast III
67 Turrican 3
68 Chip’s Challenge
69 Rainbow Islands
70 Lotus III: The Ultimate Challenge
71 Roadkill (AGA)
72 Project X SE 2017
73 Bubba 'n' Stix
74 Datastorm
75 NewZealand Story, The
76 Golden Axe
77 Lamborghini American Challenge
78 Magicland Dizzy
79 Vroom
80 P.P. Hammer and his Pneumatic Weapon
81 Kings Quest III: To Heir is Human
82 Fantastic Dizzy (AGA)
83 R-Type
84 Walker
85 Ivan 'Ironman' Stewart's Super Off Road
86 R-Type II
87 Flood
88 Rick Dangerous II
89 War Zone (Core)
90 Buggy Boy
91 Addams Family, The
92 Rubicon
93 Dogs of War
94 Wonder Boy
95 Blood Money
96 Overdrive (Team 17)
97 Venus the Flytrap
98 Cabal
99 Eye Of The Beholder II: The Legend of Darkmoon (AGA)
100 Sim City (1.3)
101 Secret of Monkey Island, The
102 Monkey Island 2: LeChuck's Revenge
103 Dune II: The Battle for Arrakis
104 Slam Tilt
105 Cannon Fodder
106 UFO: Enemy Unknown (AGA)
107 Hunter
108 Pinball Dreams
109 Indiana Jones and the Fate of Atlantis (Adv)
110 Civilization (AGA)
111 It Came From The Desert
112 North & South
113 Pinball Illusions
114 Dune
115 Wing Commander (AGA)
116 Banshee
117 Beneath A Steel Sky
118 Alien Breed: Tower Assault
119 Lotus Esprit Turbo Challenge
120 Defender Of The Crown
121 Bard's Tale III: Thief of Fate
122 Super Skidmarks
123 Elvira II: The Jaws of Cerberus
124 Battle Isle
125 Elvira: Mistress of the Dark
126 Pushover
127 Qwak
128 Turboraketti (1993)
129 Antheads - It Came From The Desert II (Data Disk)
130 Space Quest: The Sarien Encounter (1987)
131 D/Generation (AGA)
132 Disposable Hero
133 Soccer Kid (AGA)
134 Parasol Stars
135 Space Crusade
136 HeroQuest
137 B.C. Kid
138 Marble Madness
139 Rocket Ranger
140 Shufflepuck Cafe
141 Rampart
142 Fiendish Freddy’s Big Top O’ Fun
143 Naughty Ones (AGA)
144 Locomotion (Kingsoft)
145 ATR: All Terrain Racing
146 Chuck Rock II: Son of Chuck
147 F-15 Strike Eagle II
148 RoboCop 3
149 Spindizzy Worlds
150 Cyberpunks
151 Seek & Destroy
152 Switchblade
153 Premiere
154 Bombuzal
155 Gauntlet II
156 Assassin
157 Buffalo Bill’s Wild West Show
158 Indiana Jones and the Last Crusade (Adv)
159 Ghouls'n Ghosts
160 Settlers, The
161 Lionheart
162 Pirates!
163 Deluxe Galaga (AGA)
164 Mega lo Mania
165 Populous II: Trials of the Olympian Gods
166 Elite
167 DreamWeb (AGA)
168 F/A-18 Interceptor
169 Gobliins 2: The Prince Buffoon
170 Heimdall 2: Into the Hall of Worlds (AGA)
171 Super Twintris
172 Lure of the Temptress
173 Star Wars
174 Kick Off 2
175 Future Wars: Time Travellers
176 Lords of Chaos
177 Yo! Joe!
178 Where in the World is Carmen Sandiego?
179 Paradroid 90
180 Nuclear War
181 Leisure Suit Larry in the Land of the Lounge Lizards (1987)
182 Toki
183 Cadaver
184 Myth: History in the Making
185 Darkseed
186 Speedball
187 Super Hang-On
188 Klax
189 Test Drive II: The Duel
190 Shadow Of The Beast
191 Jumping Jack'son
192 Nebulus
193 California Games
194 James Pond 2: Codename RoboCod (AGA)
195 Xenon 2: Megablast
196 Ninja Remix
197 E-motion
198 Battleships
199 Hostages
200 Double Dragon 3: The Rosetta Stone

Medlemsavatar
raoul
Medlem
Indlæg: 2126

Indlæg af raoul »

Haha - der er een der har holdt fri i påsken :)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Haha præcis, for engangs skyld

Medlemsavatar
SIDwave
Forum Donator
Indlæg: 2636
Sted: Denmark

Indlæg af SIDwave »

jeg elsker alle de spil, og den musik de har..
jeg har min A1200 med ca 8000 whdload spil i en 68030 emu setup..
jeg solgte min A1200 for 10 år siden, da den ikke havde sjæl.. jeg har ikke fortrudt det..
selvom jeg lavde 92 protracker mods på Amiga, var det kun en musik playform for mig.
et spring til Fasttracker 2 på min pc i 1996.

MEN, jeg savner spillene, at sidde ved siden af en ven og spille 2 player!

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Vi holder esport hygge i Vantinge Forsamlingshus på næste lørdag.

Det koster godt nok 200 kr. at være med.

Jeg kommer med min MiSTer og spiller Amiga, lidt C64 og arkade.

Tror vi bliver 15-20 stykker max.

Medlemsavatar
Jenkins
Forum Donator
Indlæg: 1115
Sted: Nordfyn

Indlæg af Jenkins »

Jeg savner sku også min Amiga 500 :?

Den røg i tidernes morgen da familien skiftede det hele ud, med de "moderne" Pentium maskiner i start 90erne

Medlemsavatar
Mr. Soundman
Forum Donator
Indlæg: 2986
Sted: Fyn

Indlæg af Mr. Soundman »

Jeg har stadig min Amiga 1200. Men det er efterhånden over 20 år siden, jeg sidst har haft den tændt. Jeg har da en idé om, at jeg en eller anden gang skal prøve at vække den til live igen 8-)

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

MiSTer guide/vejledning/FAQ på dansk
Jeg har fået mange forespørgsler til min MiSTer FPGA, derfor denne permanente guide.

MiSTer er en hardwarebaseret (FPGA) emulering af klassiske arcademaskiner, konsoller som SNES og computere som C64 og Amiga.

FPGA giver højere præcision, lavere latency og mere autentisk look og bedre lyd end softwareemulering på PC.

MiSTeren i sig selv koster omkring 5.000 kr. inkl. moms. Dertil kommer evt. skærm, sticks og højttalere, men den er stor værdi for pengene.

Til et komplet setup skal du bruge følgende:

1. MiSTer FPGA maskine
En færdigbygget MiSTer kan man købe flere steder. Jeg anbefaler en "Full Setup" løsning fra ultimatemister.com

Der findes p.t. fire udgaver, men hvis dine lyster inkluderer C64/Amiga, så anbefaler jeg "Ultimate MiSTer Pro BlisSTer". Den kan udvides til at bruge originale joysticks og er født med analog lyd og VGA/HDMI ud.

Tilvalg du bør overveje:

· Noctua lydløs blæser
· Meanwell PSU (eller skaf selv god 5V 4A PSU)
· SD Card 128 GB eller større (større er mest relevant til PlayStation spil m.v.) - jeg har selv 512 GB. Bemærk at SD kort ikke er født ens, der findes dårlige/langsomme kort.
· Sega/Atari/Commodore DB9-kabel til Low Latency Port for tilslutning af originale joystick. To kabler kræves til to joysticks.
· Real Time Clock modul for altid korrekt tid og dato samt hurtigere startup og brug uden Internet - virker bl.a. med Amiga, Neo-Geo m.v.

2. Joystick/Keyboard/Mus
Joysticks
Skal du kun spille C64/Amiga, så er det blot at tilvælge et eller to af ovenstående DB9-kabel og bruge dine eksisterende Commodore-joysticks.

Ellers vil jeg anbefale en USB-stick som HORI Real Arcade Pro 4, som naturligvis også virker til C64/Amiga cores.
Hvis du vil have en mindre og billigere dims: 8Bitdo Arcade Stick, som også bør tilsluttes via kabel.

Tastatur
Alle USB-tastaturer virker, men Amerikansk layout er bedst til MiSTerens Linux-del, hvis du ikke vil SSHe ind.

Mus
Jeg anbefaler enten en mus der har indbygget knap til følsomhedspresets, som fx Nordic Gaming Vapour, eller en trådløs mus der fugerer godt som standard, fx Logitechs M-serier. Du kan også throttle musen i opsætningen.

3. Skærm
MiSTer er begrænset til max. 2048 x 1536 pixels ved 210 MHz.

I teorien kan du godt tilslutte den et 4K fjernsyn, men jeg vil anbefale en dedikeret og mindre monitor til, da både opløsning, format og skalering typisk giver problemer med både look og latency.

Har man planer om at spille arcadespil, så kræver det desuden en skærm der kan roteres 90 grader til vertikale skydespil, som fx 1942. Den skal kunne rotere i begge retninger, da ikke alle cores endnu understøtter valgfri drejeretning.

Cores er generelt i 4:3 format, som var standard i gamle dage. Da der ikke findes gode og hurtige 4:3 (Aspect 1.33:1) fladskærme, så anbefaler jeg en 16:10 (Aspect 1.6:1) skærm, hvilket er tættere på 4:3 end 16:9 (Aspect 1.78:1).

16:10 giver derfor bedre udnyttelse af brugbare del af skærmen og mindre black bars i siderne eller top og bund.

Jeg har selv valgt en EIZO FlexScan EV2456 24.1" 1920 x 1200 16:10 IPS, som kan købes refurbished til ca. 1.200 kr. Den har den fordel, at den er 16:10, kan rotere i begge retninger, er hurtig for en ældre skærm, samt har et glimrende billede og gode indstillingsmuligheder.

Hvis man anskaffer en Eizo EV2456 kan jeg sende præcise indstillinger til bedst mulige look og hastighed.

Tip til opløsninger: MiSTer har nogle presets til opløsninger, men 1920 x 1200 er ikke inkluderet endnu, så der skal man lige inputte en manuel linje i opsætningen, hvilket jeg også kan sende på forespørgsel.

4. Lyd
Der er mini-jack ud til alm. PC-højttalere. En glimrende og billig løsning til bedre lyd er Logitech Z407 (2.1. kanaler) til ca. 700 kr. Det har to små højttalere og en lille subwoofer for mere fylde og varme i lyden, samt nem trådløs kontrol via en drejeskive.

5. Software/installation
Officielt må man ikke sælge en MiSTer med ROMs/BIOSer/spil.

Derfor står der også på de fleste sider, at du selv skal installere det hele. Det er dog min erfaring at færdigbyggede MiSTere alligevel kommer godt installerede (MiSTer setup + de fleste arcade-ROM + en del Amiga/C64 spil). Spørg sælger inden købet. Der er stadig lidt manuel installation, da mange spil kan mangle.

Alternativt kan jeg hjælpe med et image af mit eget opsatte 512 GB SD-kort (evt. ændret til default 1920 x 1080 pixels), hvor stort set alt er sat op og kører i forvejen. Derefter kan man bare køre “Update All” scriptet efter behov.

Installerer man selv, så anbefaler jeg som minimum følgende:

· Installér AmigaVision (tidligere kaldet MegaAGS) med stort set alle Amiga-spil installeret og sat op i menusystem og understøttelse af multi-knapper (hop/skyd/power-up uden brug af keyboard)
· Download og installér relevante C64 spil fra nettet
· Overvej at købe en licenseret Amiga Forever Kickstart ROM
· Torrent arcade ROMs og derefter kør Update All scriptet
· Torrent Neo-Geo ROMs + BIOSer
· Støt bl.a. Jotego på Patreon for at få adgang til de nyeste beta-cores han udgiver
· Tweak ini-filen efter behov og smag
· Leg med blur, scan lines og shadow masks for at lave custom presets i Linux-delen pr. core eller pr. arcadespil
· Brug SSH ind eller drag & drop og edit filer med fx FileZilla over SFTP ind på MiSTeren
· Ethernet er bedste løsning til Internet, men den kan godt køre med Wi-Fi over USB-dongle med lidt held
· Installer Update All scriptet, hvis det ikke er installeret, og aktivér extensions som Favorites scriptet

#MiSTer #mister #emulering #emu #fpga #ultimate #guide #faq #dansk

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Fedt der er blevet plads til Arnie på din nye avatar!

Billede


Hvem/hvilket spil/film(?) er det til højre? Conan?

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Ja, Conan the Barbarian. Har faktisk ikke lige denne plakat, men grafikeren syntes den passede ind.

Nyt svar