Infernal - Hormesis

Musikbranche og ophavsrettigheder, musikteori, artister, sange og videoer, butikker.
Nyt svar
Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Infernal - Hormesis

Indlæg af lakris »

Så fik jeg endelig lyttet til Infernal - Hormesis - deres seneste album
Jeg må indrømme jeg er ikke normalt den store Infernal fan, jeg synes dog de har lavet et par tracks eller flere der er gode,
men dette er album er jo vildt fedt, det er måske fordi det svinger lidt rundt og ikke ligger i et bestemt spor(genre) hele vejen og rammer nogle af mine favorit lyde, genrer, temaer osv., (eller også ér det kun i mit spor) I dunno :-D

Men f** unk! Paw og Lina(jeg ved ikke hvem der har produceret mest osv) har virkeligt fået lavet en vild lyd, mixet osv.
Jeg ved heller ikke hvem der har masteret, måske @Holger ?
Der var kun et par gange på mine beyerdynamic DT-1990 Pro 250 Ohm headphones det skar lidt i ørerne (umiddelbart kun i et track) ;-) på mit ADAM setup lød det godt!

Jeg fik Tron, Chemical Brothers, Prodigy, Disclosure, generelt Britisk 90'er dance og nutidigt UK sound referencer banket ind i mit hoved, det kan også være det bare er mig jeg er også farvet da det også er nogle af mine goto's :-)

Vildt godt album!

Og hvis der er nogen der ved hvilke pitch(formant og lign) plugins der bliver brugt på Lina, på stort set alle tracks (hvor du ikke kan høre at det er hende, og ikke de 2 andre der er credited) please tell :-)

Nyt svar