Ny udgivelse: Ingens Ører Hører Alt (Juhl & Mondrup)

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
david mondrup
Lydmaskinist
Indlæg: 12759
Sted: Århus

Ny udgivelse: Ingens Ører Hører Alt (Juhl & Mondrup)

Indlæg af david mondrup »

Denne tråd handler om at fortælle om allerede færdig og udgivet musik. Jeg er derfor ikke ude efter råd til udvikling eller forbedring, men er gerne med på en snak om musikken og de overvejelser der ligger bag, lige som man selvfølgelig også er velkommen til at ytre hvad man synes om musikken.

I 2020 blev jeg sat sammen med forfatteren Louise Juhl Dalsgaard, for at producere et indslag til Lyd+Litteratur festivalen i Aarhus. Vi ramte et sweet spot midt imellem alle de forskellige nedlukninger, og optrådte med værket "Ingens Ører Hører Alt" på festivalen 3. okt. 2020 på spillestedet Radar - en lydlig fortælling på en halv times tid.

Her 2 år senere, hvor vi sporadisk har arbejdet videre på flere numre, udkommer så albummet "Ingens Ører Hører Alt". Det indeholder tekster fra Louises bog "Det Ligner Tø" (https://www.saxo.com/dk/det-ligner-toe_ ... 8771518627), sat i folktronica/spoken word produktioner af mig. Det er ret afdæmpet og til tider lidt abstrakt, og jeg er blevet rigtig glad for det!
Albummet indeholder 6 tracks, med en varighed fra under ét minut til lige omkring 26 minutter.

Albummet er indtil videre ude på Soundcloud. De gængse streamingtjenester kommer efter planen med på vognen 13/1 2023.

Enjoy!

David Mondrup
www.monsdrum.com Engelsholm Højskole
For at værne om ytringsfriheden, råber jeg røvhul efter naboen (Peter Poulsen)

Nyt svar