https://www.bluecataudio.com/Products/P ... teReplies/
Introtilbudet skulle gælde til 17. september
Dato fre 23. maj 2025 07:36
Indlæg af Christoffer I. N. »
Ja faktisk og hvem siger det kun skal være mildChristoffer I. N. skrev:Man må kunne få nogle dejligt smadrede delays ved at proppe noget mild distortion på i feedback kæden. Ja der er rigtig mange muligheder med det.
Du lokker et stakkels GAS-offer uden bluselJoachip skrev: fre 30. dec 2022 11:44 Hvis man vil lave god snasket dubreggae, så er det helt klart sjovest at tingene sker inde i loopet, for så bliver tingene mere og mere smadrede hver gang de kommer igen.![]()
Nu hvor jeg forudså, at jeg ikke vile ha' det store tid til det ellers, så blev den lige testet en sidste gang, og så købt, her i morges.Joachip skrev: fre 30. dec 2022 11:44 Edit edit ediit:
Okay så - i modsætning til hvad diagrammet viser - så kan man altså også sætte effekter ind i selve feedback loopet!?! Det er fandme vildt.
Det er faktisk dét er er tanken bag mit eget delay plugin, hvor de forskellige settings for det meste netop er i feedback loop'et, i stedet for at være før eller efter som man så tit ser.
Hvis man vil lave god snasket dubreggae, så er det helt klart sjovest at tingene sker inde i loopet, for så bliver tingene mere og mere smadrede hver gang de kommer igen.![]()
Og hermed en ny post.Christoffer I. N. skrev: tors 2. jan 2025 21:33 ....
edit nogle dage senere, ikke et bump værd, bare en note.
Jeg skal ha' kigget mere på at oprette macros, hvis det kan lade sig gøre med 3rd party plugins i feedback loopet, som er der jeg gerne vil kunne automatisere ting og sager. Det ligner der er gode muligheder, uden at jeg er helt sikker på at jeg kan det jeg vil.
Alternativt er det vist muligt at midi mappe vilkårlige parametre, og så sende midi cc, ligesom når man tegner pitch bend eller mod wheel info.
Laver nok en ny post hvis jeg får leget med det, og finder en løsning jeg er glad for.
Tilbage til "Computer & Software"