Må gerne slettes

Tilbyd dine evner som tekniker, musiker, webdesigner, underviser eller andet.
Nyt svar
Default avatar
GmB
Medlem
Indlæg: 48

Må gerne slettes

Indlæg af GmB »

Må gerne slettes
Senest rettet af GmB lør 7. jan 2023 08:25, rettet i alt 1 gang.

Default avatar
Slap af Frede
Medlem
Indlæg: 270
Sted: Aabybro

Indlæg af Slap af Frede »

Hej Thomas

Det er pænt af dig - god stil!

Hvordan ser det ud mht. royalties/hidden fees;) Tager du absolut intet for mix?

Mvh.
Frederik

Default avatar
GmB
Medlem
Indlæg: 48

Indlæg af GmB »

Slap af Frede skrev: tirs 22. nov 2022 18:20 Hej Thomas

Det er pænt af dig - god stil!

Hvordan ser det ud mht. royalties/hidden fees;) Tager du absolut intet for mix?

Mvh.
Frederik

Hej Frederik, jeg vil gerne krediteres som mix engineer, hvis det bliver udgivet. Det vil være god stil. Men jeg tager ingen penge for det nej. :)

Default avatar
Slap af Frede
Medlem
Indlæg: 270
Sted: Aabybro

Indlæg af Slap af Frede »

Super:)
Jeg har lidt af egen muzak i baghånden, som jeg selv mixer. Så det kunne da være fint med lidt sparring/alternative versioner.

Default avatar
GmB
Medlem
Indlæg: 48

Indlæg af GmB »

Slap af Frede skrev: tirs 22. nov 2022 19:51 Super:)
Jeg har lidt af egen muzak i baghånden, som jeg selv mixer. Så det kunne da være fint med lidt sparring/alternative versioner.
Helt klart, send mig gerne en mail, så kan jeg sende en besked med hvad jeg har brug for fra dig i forhold filer osv. :)

Default avatar
Morten Bjørn
Medlem
Indlæg: 965
Sted: Copenhagen

Indlæg af Morten Bjørn »

Hvis der er for lidt at mixe, så er der osse denne side

https://www.cambridge-mt.com/ms/mtk/

Jeg er lige blevet gjort opmærksom på den, så har ikke prøvet det af endnu

Default avatar
GmB
Medlem
Indlæg: 48

Indlæg af GmB »

Morten Bjørn skrev: ons 23. nov 2022 10:46 Hvis der er for lidt at mixe, så er der osse denne side

https://www.cambridge-mt.com/ms/mtk/

Jeg er lige blevet gjort opmærksom på den, så har ikke prøvet det af endnu
Tak for linket, det er helt klart brugbart. Det er nu ikke fordi der ikke er nok at mixe, det er mere for at gøre noget positivt for andre mennesker, som måske ikke selv kan, eller har råd til at få sine ting mixet. På den måde kan jeg øve mig, og blive bedre, samt ( forhåbentligt ) gøre nogle andre mennesker glade.

Default avatar
Morten Bjørn
Medlem
Indlæg: 965
Sted: Copenhagen

Indlæg af Morten Bjørn »

Jeps, har selv tilbudt det du gør

men løb ind i lidt det samme med en masse spørgsmål om royalties, hvad er der i det for dig, hvad stikker der under, løber du med vores arbejde, tager du æren og udgiver det selv, bliver det sendt i orbit som noget ret dårligt resultat uden vi har mulighed for at trække det tilbage, osv.

hvis du er god til at mixe synes jeg bestemt du skal tage penge for det, også af hensyn til andre der osse er dygtige og har brugt mange penge på udstyr og forhold for at leve af det

jeg er lidt biased, fordi jeg selv mixer og indspiller mit eget, ville osse have lidt noya over hvor det nu bevæger sig hen, lidt ligesom at gå til frisør, man ved ikke altid hvad det ender ud med

Default avatar
GmB
Medlem
Indlæg: 48

Indlæg af GmB »

Jeg har selv tænkt at folk ville have den tanke. J’et ville nok også selv tænke lidt over hvad, det kunne betyde. Men ja, jeg gør det egentlig bare fordi jeg gerne vil give noget tilbage til omverden. Så hvis nogen vil tage en chance en dat, så ligger tilbuddet der i hvert tilfælde. Det vigtigste for mig er bare at jeg har rykket for at skabe en positiv Vibe for folk, resten er op til dem, der tør tage chancen 😂

Default avatar
Morten Bjørn
Medlem
Indlæg: 965
Sted: Copenhagen

Indlæg af Morten Bjørn »

ja, gad vide om der er mere held med cover–bands

jeg spiller selv i et coverband og ville have det fint med at give et mix videre

Default avatar
GmB
Medlem
Indlæg: 48

Indlæg af GmB »

Morten Bjørn skrev: tors 24. nov 2022 09:04 ja, gad vide om der er mere held med cover–bands

jeg spiller selv i et coverband og ville have det fint med at give et mix videre
Det er intet problem, jeg mixer gerne det ene, som det andet. Det eneste, der betyder noget er få skabt noget godt samarbejde, og selvfølgelig, at skulle tingene udgives, så står jeg på, som mix engineer :)

Nyt svar