k76 - Kisses ⚡️

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

k76 - Kisses ⚡️

Indlæg af lakris »

k76 - Kisses
Så skulle der prøves noget nyt :banan:
Første hele track lavet Ableton Live jeg erhvervede for ca. 1 år siden efter maaaange år i Cubase.
Der har været en del anderledes man lige skulle finde rundt i :-)
Nogen vil måske kalde det ⚡️ FUTURE RAVE ⚡️




https://music.apple.com/dk/album/kisses ... 1651635920
Senest rettet af lakris fre 4. nov 2022 20:38, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
metal
Medlem
Indlæg: 946
Sted: Midtjylland

Indlæg af metal »

Lyder som noget lige ud fra klubben. Jeg er blevet for gammel til den slags, men det lyder godt! Det plejer det nu også at gøre fra dig. :thumbup:

Lavede selv skiftet fra Cubase til Ableton for en del år siden. Jeg blev dobbelt så produktiv efter jeg først fik styr på funktionerne og fik koblet en Push på! Det er bare hurtigt at få ideer ned og få outlinet et track.

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

metal skrev: fre 4. nov 2022 13:50 Lyder som noget lige ud fra klubben. Jeg er blevet for gammel til den slags, men det lyder godt! Det plejer det nu også at gøre fra dig. :thumbup:

Lavede selv skiftet fra Cubase til Ableton for en del år siden. Jeg blev dobbelt så produktiv efter jeg først fik styr på funktionerne og fik koblet en Push på! Det er bare hurtigt at få ideer ned og få outlinet et track.
Tak! :-)

Ja det går hurtigere fra idé til at det spiller i Live, programmet er lidt mere kompromisløs end Cubase
Glæder mig til at jeg kan finde hurtigt rundt i det, især småting som Zoom osv. generer mig lidt :-)

Medlemsavatar
FlowBite
Medlem
Indlæg: 249
Sted: Aarhus

Indlæg af FlowBite »

lyder sgu meget godt a hva hvilken sneak man får lov til at høre :)

Medlemsavatar
lakris
Forum Donator
Indlæg: 3437
Sted: CPH, Denmark

Indlæg af lakris »

FlowBite skrev: tirs 8. nov 2022 06:14 lyder sgu meget godt a hva hvilken sneak man får lov til at høre :)
Tak!
Du kan høre det hele på stort set alle streaming tjenester i verden :-)

Nyt svar