Progressive" Hej har lavet et nyt stykke musik ta en Lytter og giv noget feedback :)

Del dit nye track eller website med os andre. Få ørerne i Lydmaskinen!
Forumregler
Indlejr din musik i dit indlæg fra SoundCloud, Mixcloud, Bandcamp, m.fl.

Læs mere om hvordan du indlejrer her
Nyt svar
Medlemsavatar
FlowBite
Medlem
Indlæg: 249
Sted: Aarhus

Progressive" Hej har lavet et nyt stykke musik ta en Lytter og giv noget feedback :)

Indlæg af FlowBite »


Stadig under opsejl c",)
det er en Form for Progressive,Techno,House, & Psychedelic

Kan mega godt lide dét omkring 5:30 og optakten til det inden , men vurdér det selv :)
Senest rettet af FlowBite ons 2. nov 2022 15:21, rettet i alt 1 gang.

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37672
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Lyder ganske udmærket!

Jeg savner at kicket lige sparker lidt mere igennem, måske fordi jeg forventede at det kick der kommer fadet ind fra starten bare var en slags filtreret intro-kick. Og at det fulde kick så kom ind lidt efter. Men nej, snydt :-)

Det virker lidt blødt og smelter rigeligt sammen med synths i bunden/øvre bund/low mid. Meeen en smagssag, der er ingen der siger at det absolut skal være højere og have lidt mere zap, men som minimum lav noget multibånd side-chain til kicket i lows/low mid på de synths der roder med kicket. Kan gøres ganske usynligt rent dynamisk.

Medlemsavatar
FlowBite
Medlem
Indlæg: 249
Sted: Aarhus

Indlæg af FlowBite »

jaeh okay :) tager jeg lige til efterretning når jeg arbejder videre på det , men du har ret, det mangler lidt endnu :)
ellers fedt med din holdning og feedback på tracket :)

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Har lyttet det hele igennem. Holger siger mere knald på kicket, måske, jeg er ikke helt enig.
Generelt lyder det ganske godt, jeg kan specielt god li´ det efter 5:30 hvor det bliver mere trance-agtigt. Det er superfedt.
Hvad jeg ikke er så vild med, er de passager, hvor kicket går i stå (ingen takt) og det ikke bliver ordentligt erstattet af noget andet instrumentering.
Ellers rigtig godt :)
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
FlowBite
Medlem
Indlæg: 249
Sted: Aarhus

Indlæg af FlowBite »

Fedt tak for feedbackén Hugo :)
jaaeh kan du have ret i der mangler noget når bassen forsvinder., arbejder lidt på at mix nogle melodier ind over det og noget andet instrumentering :)

Nyt svar