Like
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
- Sted: Hørsholm
Inden denne version af forummet var der snak om en "+1" funktion, som knap eller en form for tilkendegivelse. Jeg kan ikke huske hvorfor det kun blev ved snakken, men det er muligt at funktionen ikke bare sådan lige er til at aktivere eller tilføje til forummet.
Du kan måske finde gamle tråde om det her i Backstage forum.
Du kan måske finde gamle tråde om det her i Backstage forum.
25. Oktober 2022 - ny musikalsk videolog - Mørkt og minimalt, 5-lags soundscape
-
Jeg er betatester for BABY Audio.
-
Jeg er betatester for BABY Audio.
"Thanks" i stedet for +1 eller like er en fin idé, som jeg gerne så implementeret.
Kan se det findes på visse fora, men ved ikke om det er nemt at lave på phpBB. Det er vist ikke noget indbygget, så der skal en udvidelse til.
Kan se det findes på visse fora, men ved ikke om det er nemt at lave på phpBB. Det er vist ikke noget indbygget, så der skal en udvidelse til.
Jeg ved ikke hvorfor vi kom væk fra det under V2 af boardet, men i princippet er det en federe ting at se antal "thanks" end antal posts.
En person kan jo shitposte 3576 indlæg, mens en anden kan have bare 150, men af højere kvalitet/hjælpsomhed/gode spørgsmål.
En person kan jo shitposte 3576 indlæg, mens en anden kan have bare 150, men af højere kvalitet/hjælpsomhed/gode spørgsmål.
Enig ,.. og jeg kan godt huske der var den snak på et tidspunkt
Muligvis var problemet at man ikke kunne implimentere en "like" funktion ,.. uden samtidig af få en ufrugtbar "dislike" funktion
Jeg husker i hvert fald denne problemstilling fra en eller anden sammenhæng
Muligvis var problemet at man ikke kunne implimentere en "like" funktion ,.. uden samtidig af få en ufrugtbar "dislike" funktion
Jeg husker i hvert fald denne problemstilling fra en eller anden sammenhæng
/Dub
Måske har bekymringen været, at den slags nonverbal kommunikation godt kan blive ret "tom". F.eks. giver Instagram mig i ret høj grad den der sære fornemmelse, fordi det meste af tiden poster folk bare billeder og får varierende antal likes. Men det er sjældent der bliver sagt noget interessant. Det føles fedt lige i det øjeblik man trykker "like" på en ting, men man skal nok ikke overvurdere værdien af det på længere sigt.
På den anden sider bliver man piv-afhængig af de der små dopamin kicks, så måske er det en god måde at holde på brugerne på.
På den anden sider bliver man piv-afhængig af de der små dopamin kicks, så måske er det en god måde at holde på brugerne på.
Jeg laver også gratis plugins: www.robotplanet.dk/audio_plugins
Hvis man kunne begrænse funktionen til det alm. forum og ikke gøgl som After Party fx.
Det plug-in der nævnes længere oppe har desværre nogle problemer og kan ikke bruges her. Men altså ingen principiel modstand herfra, måske hvis det lykkes at finde den rigtige løsning.
Det plug-in der nævnes længere oppe har desværre nogle problemer og kan ikke bruges her. Men altså ingen principiel modstand herfra, måske hvis det lykkes at finde den rigtige løsning.