Respeecher - AI kloning af stemmer
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
- Indlæg: 35557
- Sted: Hørsholm
Respeecher - AI kloning af stemmer
Jeg har ikke læst ordentligt på det. Det ligner at det blandt andet har været i brug til at klone hvordan unge Mark Hamill lød som Luke, til The Mandalorian.
Links:
https://www.respeecher.com/?hsLang=en
https://www.pro-tools-expert.com/produc ... her-tested
https://www.youtube.com/c/respeecher/videos
3 år gammel video:
Ny video:
Links:
https://www.respeecher.com/?hsLang=en
https://www.pro-tools-expert.com/produc ... her-tested
https://www.youtube.com/c/respeecher/videos
3 år gammel video:
Ny video:
25. Oktober 2022 - ny musikalsk videolog - Mørkt og minimalt, 5-lags soundscape
-
Jeg er betatester for BABY Audio.
-
Jeg er betatester for BABY Audio.
Damn, det var nyt for mig. Jeg kan se at der også nyligt er lavet en del forskning på syntetisk sangstemme:
https://scholar.google.com/scholar?hl=e ... +synthesis
https://scholar.google.com/scholar?hl=e ... +synthesis
- the19thbear
- Medlem
- Indlæg: 3339
- Sted: Roskilde
Virkelig imponerende og det første jeg har hørt der er brugbart. Kan meget vel være jeg skal bruge det på det næste computerspil
Lyder super spændende. Det gad jeg godt høre lidt mere om Du laver lyd til computerspil, eller?the19thbear skrev: ↑tirs 8. mar 2022 08:55 Virkelig imponerende og det første jeg har hørt der er brugbart. Kan meget vel være jeg skal bruge det på det næste computerspil
- the19thbear
- Medlem
- Indlæg: 3339
- Sted: Roskilde
Jeps. Laver lyddesign og musik til computerspil.
Har arbejdet fra starten (og gør det stadig), på Deep Rock Galactic https://www.dr.dk/nyheder/kultur/gaming ... digt-endnu
Arbejder også på et andet projekt hvor jeg laver lyddesign og musik og et tredje projekt (et lille et), hvor jeg kun laver musik.
Spørg bare løs Vi kan evt tage den over Pm.
Har arbejdet fra starten (og gør det stadig), på Deep Rock Galactic https://www.dr.dk/nyheder/kultur/gaming ... digt-endnu
Arbejder også på et andet projekt hvor jeg laver lyddesign og musik og et tredje projekt (et lille et), hvor jeg kun laver musik.
Spørg bare løs Vi kan evt tage den over Pm.
Lader til det mest er den asiatiske verden der er interesseret i det når man ser på hvem der forsker på det
Her er en kinesisk tilgang:
ByteSing: A Chinese Singing Voice Synthesis System Using Duration Allocated Encoder-Decoder Acoustic Models and WaveRNN Vocoders
https://arxiv.org/pdf/2004.11012.pdf
Eksempler kan høres her:
https://bytesings.github.io/paper1.html
Og her en koreansk:
Eksempler kan høres her:MLP Singer: Towards Rapid Parallel Korean Singing Voice Synthesis
https://arxiv.org/pdf/2106.07886.pdf
https://mlpsinger.github.io/
La os give det et år eller to
Super sejt! Hvordan tror du det her eks. kan bruges i spilverdenen ud over de mest indlysende som at klone en nulevende præsident etc.?the19thbear skrev: ↑tirs 8. mar 2022 12:14 Jeps. Laver lyddesign og musik til computerspil.
Har arbejdet fra starten (og gør det stadig), på Deep Rock Galactic https://www.dr.dk/nyheder/kultur/gaming ... digt-endnu
Arbejder også på et andet projekt hvor jeg laver lyddesign og musik og et tredje projekt (et lille et), hvor jeg kun laver musik.
Spørg bare løs Vi kan evt tage den over Pm.
- the19thbear
- Medlem
- Indlæg: 3339
- Sted: Roskilde
Der kan let være flere hundrede voice lines der skal indspilles i et spil.
Og lad os så sige at det er et spil hvor du kan vælge forskellige "classes" ( asiat, sort, hvid, kvinde).
Du kan så bare hyre 1 voice actor ind og bruge ham som guide til alle classes. Så man kan sige at man går fra at skulle indspille 500 voicelinesx4, til kun at skulle indspille dem 1 gang.
Og mere:
Lad os så sige at 50% af dine speaks er de samme (altså nogle der skal bruges i alle classes).
Så kan du nøjes med at indspille dem 1 gang og sp re-speeche dig ud af resten.
Og lad os så sige at det er et spil hvor du kan vælge forskellige "classes" ( asiat, sort, hvid, kvinde).
Du kan så bare hyre 1 voice actor ind og bruge ham som guide til alle classes. Så man kan sige at man går fra at skulle indspille 500 voicelinesx4, til kun at skulle indspille dem 1 gang.
Og mere:
Lad os så sige at 50% af dine speaks er de samme (altså nogle der skal bruges i alle classes).
Så kan du nøjes med at indspille dem 1 gang og sp re-speeche dig ud af resten.
Ahh, det giver rigtig god mening! Hurtigere og billigere produktionthe19thbear skrev: ↑ons 9. mar 2022 14:25 Der kan let være flere hundrede voice lines der skal indspilles i et spil.
Og lad os så sige at det er et spil hvor du kan vælge forskellige "classes" ( asiat, sort, hvid, kvinde).
Du kan så bare hyre 1 voice actor ind og bruge ham som guide til alle classes. Så man kan sige at man går fra at skulle indspille 500 voicelinesx4, til kun at skulle indspille dem 1 gang.
Og mere:
Lad os så sige at 50% af dine speaks er de samme (altså nogle der skal bruges i alle classes).
Så kan du nøjes med at indspille dem 1 gang og sp re-speeche dig ud af resten.
- Christoffer I. N.
- Lydmaskinist
- Indlæg: 35557
- Sted: Hørsholm
Bruges også til James Earl Jones/Darth Vader:
https://www.kino.dk/nyheder/2022/09/iko ... ntelligens
https://www.kino.dk/nyheder/2022/09/iko ... ntelligens
25. Oktober 2022 - ny musikalsk videolog - Mørkt og minimalt, 5-lags soundscape
-
Jeg er betatester for BABY Audio.
-
Jeg er betatester for BABY Audio.