D16 Phoscyon 2

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

D16 Phoscyon 2

Indlæg af Christoffer I. N. »

Kommer på mandag. Har været teaset for i flere måneder, så jeg troede egenligt jeg havde lavet en tråd.
Hvis de allerede nu har sendt opdateringspris ud, så har jeg ikke set det. De plejer at have fine priser når man har v1.
Om dette link kommer til at redirecte til den nye produktside, ved jeg ikke.
https://d16.pl/phoscyon





Medlemsavatar
Jenkins
Forum Donator
Indlæg: 1115
Sted: Nordfyn

Indlæg af Jenkins »

Tror ikke der er priser endnu . Var lige inde og kigge . Imens vi venter har jeg dog lige nået at bestille en almindelig TD3

Men tror også jeg køber pluginnet ud fra deres demoer, trods jeg havde lovet mig selv ikke bruge penge på mere software . Men lun grej i pr 😂🙃

Medlemsavatar
Jenkins
Forum Donator
Indlæg: 1115
Sted: Nordfyn

Indlæg af Jenkins »


Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Yes tak, og det gamle link virker stadig. Opgraderingspris for mig er 29€. Nu de fortsætter med at understøtte win7 og 32 bit, så bliver den nok shoppet.

Medlemsavatar
Jenkins
Forum Donator
Indlæg: 1115
Sted: Nordfyn

Indlæg af Jenkins »

Christoffer I. N. skrev: man 29. aug 2022 14:56 Yes tak, og det gamle link virker stadig. Opgraderingspris for mig er 29€. Nu de fortsætter med at understøtte win7 og 32 bit, så bliver den nok shoppet.
Havde lige overset at linket var det samme ! Så bare de havde frigivet det

Der beklager jeg

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Jenkins skrev: man 29. aug 2022 18:44
Christoffer I. N. skrev: man 29. aug 2022 14:56 Yes tak, og det gamle link virker stadig. Opgraderingspris for mig er 29€. Nu de fortsætter med at understøtte win7 og 32 bit, så bliver den nok shoppet.
Havde lige overset at linket var det samme ! Så bare de havde frigivet det

Der beklager jeg
Links'ne er jo forskellige, så absolut intet at beklage. Dejligt at du postede. :)

Opgraderingspris fra v1 til v2 går fra 29€ til 59€ efter d. 29. September.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

16 minutters nonstop demo, uden snak, af presets (synth og pattern), fx'es, tweaking m.m.:


Medlemsavatar
Christoffer I. N.
Lydmaskinist
Indlæg: 35559
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Efter en halv time er jeg totalt solgt.

Virkelig en god og sjov sequencer at arbejde med. Fedt med mulighed for eksport af midiklip af sekvenser, og midi output. Har dog ikke prøvet midi-funktionerne endnu.
Dejligt at de har lavet den nye sequencer, så man ikke skal være ekspert i det gamle 303 sequencer workflow. Jeg bruger den i Host Note mode, det virker super snappy, også i GUI, når man skifter mellem forskellige patterns. Og 48 patterns pr. instans er da vist rigeligt til at gå amok i edits osv.

Havde egentligt ikke regnet med at effekterne var noget jeg ville bruge, men efter at ha' læst manualen igennem i nat, og prøvet det af nu her, så kan jeg sagtens se mig bruge dem. Eksempelvis er High pass i chorus essentielt til sådan noget her, så det er dejligt.
Fedt med mulighed for at tweake i kalibrerings panelet, jeg ruller ofte lidt bund af i bass roller, det kan man så også her, og efterfølgende distortion reagerer præcis som forventet, altså at ekstra bass choker distortion på en god måde.

Måske kunne tingene i calibration panel være navngivet bedre, altså eksempelvis VCO high pass, istedet for den specifikke kondensators navn og værdi.. Square pulsewidth giver fint mening, men altså, det hele lærer man jo at kende. De her ekstra tweaks med accent, sweep, vibrato osv. skal jeg vist også lige ha' læst på og prøvet nogle flere gange før jeg fatter sammenhængen.

CPU forbrug er jeg vant til fra dem er til den lidt højere side. Quality har jeg indtil videre kun haft på den standard "Normal", der er 2 højere, om de bliver prøvet ved jeg ikke, da den allerede sluger 10-15% på ASIO meteret som det er nu. Acceptabelt, men den skal heller ikke bruge mere.

Nyt svar