God karma i retning Holger

Kom med forslag til eller stil spørgsmål om selve forummet.
Nyt svar
Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator

Re: God karma i retning Holger

Indlæg af Pastorius »

ALTF4 skrev: fre 16. sep 2022 10:05
Pastorius skrev: tors 15. sep 2022 21:25vædske
Hvor gammel er du? Det er laaaang tid siden, at der var "d" i det ord. Ved ikke om det decideret er forkert i dag, men det er godt nok en gammeldags stavemåde 😀
Ikke gammel nok til at stave sådan - bare sjusk...
Årgang 66.
--
Robert

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

God ferie Holger, må det gøre dig noget godt.😊
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 13 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Tak men tjah, Ryan Air i Spanien går på strejke på mandag har jeg lige fået at vide, sjovt nok samme dag vi skal flyve til Spanien. Så we'll see om vi overhovedet får ferie.

Og min Classé CA-2300 forstærker sagde snap, crackle & pop i morges og døde. Lugtede dejligt brændt, men heldigvis slog min Furman fra, så højttalerne vist ikke tog skade samtidig. 50k men kan forhåbentlig repareres, dog er det mindst 3-4 uger uden min forstærker God service i Hi-Fi klubben dog, der gav mig en NAD låner med hjem. Lyder lidt tynd i det desværre, troede ikke der ville være så stor forskel op til Classéen.

Og fik en parkeringsbøde i min e-boks. Alt i alt en rigtig Tycho Brahes dag, lol

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

Pastorius skrev: fre 16. sep 2022 10:28
Hvor gammel er du? Det er laaaang tid siden, at der var "d" i det ord. Ved ikke om det decideret er forkert i dag, men det er godt nok en gammeldags stavemåde 😀
Årgang 66.
Sådden staver jeg det også. For jeg tænker altid på "væde" når jeg skal stave det. :dollargrin:
MacBook Pro tidlig 2015, 13", High Sierra. Logic 10.4.4
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
tomcat
Forum Donator
Sted: Valby ved Kbh

Indlæg af tomcat »

Holger skrev: fre 16. sep 2022 16:23 Tak men tjah, Ryan Air i Spanien går på strejke på mandag har jeg lige fået at vide, sjovt nok samme dag vi skal flyve til Spanien. Så we'll see om vi overhovedet får ferie.

Og min Classé CA-2300 forstærker sagde snap, crackle & pop i morges og døde. Lugtede dejligt brændt, men heldigvis slog min Furman fra, så højttalerne vist ikke tog skade samtidig. 50k men kan forhåbentlig repareres, dog er det mindst 3-4 uger uden min forstærker God service i Hi-Fi klubben dog, der gav mig en NAD låner med hjem. Lyder lidt tynd i det desværre, troede ikke der ville være så stor forskel op til Classéen.

Og fik en parkeringsbøde i min e-boks. Alt i alt en rigtig Tycho Brahes dag, lol
Puh ha. Sikke en dag :puke:
MacBook Pro tidlig 2015, 13", High Sierra. Logic 10.4.4
(samt min gamle, stabile G4/ 466MHz, OS 9.2.2 /LAP 4.81)

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator

Indlæg af Pastorius »

tomcat skrev: fre 16. sep 2022 17:22
Årgang 66.
Sådden staver jeg det også. For jeg tænker altid på "væde" når jeg skal stave det. :dollargrin:
Vi er ikke alene. De resterende 99% af befolkningen staver så bedre end os. (Der er lidt over 6 mill hits på den korrekte stavning).
Skærmbillede 2022-09-16 kl. 17.32.29.png
Skærmbillede 2022-09-16 kl. 17.32.29.png (42.48 KiB) Vist 295 gange
--
Robert

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

Årgang 66.
Årgang 57. Og jeg staver stadig bøver og ikke bøger. :wink:

Nyt svar