Nu hvor kvinder ikke går op i hvad deres data bliver brugt til, hvorfor så ikke misbruge det?

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar

Medlemsavatar
Hugo
Forum Donator
Indlæg: 1943
Sted: UdkantsDanmark

Indlæg af Hugo »

Har læst artiklen, og er ikke spor overrasket. Jeg forstår så ikke hvad man skal med de apps. Generationer før os har overlevet uden. Det virker som om at man ikke modtager noget som er efterspurgt, men modtager noget, fordi tech-giganterne kan lave det.
Holder mig fra de fleste store medier, som FB, TW osv. Har kun vejrapp og el-priser-app mm, men kun fordi de er belejlige. Jeg kunne da godt klare mig uden.
Og så smugkigger jeg selvfølgelig her på Holgers private server, da jeg ikke regner med at Holger videre deler oplysninger :lol:
Aldrig har så stor en idiot haft så lidt forstand på så mange plug-ins

https://soundcloud.com/user-469072941

Medlemsavatar
DUBTEMPLE
Forum Donator
Indlæg: 8689
Sted: DK/SE

Indlæg af DUBTEMPLE »

Hugo skrev: lør 27. aug 2022 19:40 Og så smugkigger jeg selvfølgelig her på Holgers private server, da jeg ikke regner med at Holger videre deler oplysninger :lol:
Vi ved alt :)
/Dub

Medlemsavatar
Holger
Audio Alchemist
Indlæg: 37671
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Jeg kan garantere for at intet kommer videre fra Lydmaskinen uden en edition (retskendelse) ;)

Det er sket en enkelt gang for mange år siden i forb. m. en hæler. Politiet kom personligt på min adresse og afleverede editionen til mig i papirform og først da fik de brugerens IP og data udleveret.

Medlemsavatar
Mike-air
Forum Donator
Indlæg: 10300
Sted: Oslo

Indlæg af Mike-air »

Holger skrev: søn 28. aug 2022 18:56 Jeg kan garantere for at intet kommer videre fra Lydmaskinen uden en edition (retskendelse) ;)

Det er sket en enkelt gang for mange år siden i forb. m. en hæler. Politiet kom personligt på min adresse og afleverede editionen til mig i papirform og først da fik de brugerens IP og data udleveret.
:thumbup:

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

Jeg kan garantere for at intet kommer videre fra Lydmaskinen uden en edition (retskendelse) ;)
Det tror jeg på. Det er bestemt heller ikke mit indtryk, at der er nogen fare for det.

En libertarianer udleverer ikke godvilligt oplysninger til statsmagten. :)

Nyt svar