Dagens positive - vedr. Logic support

Mac & PC, lydkort, Logic Pro, Cubase, Pro Tools, Ableton Live og andet software.
Nyt svar
Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1308
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Dagens positive - vedr. Logic support

Indlæg af bluefonia »

Man hører ofte folk beklage sig over manglende mulighed for at få "fabriks"support på Logic.
Siden jeg for et halvt års tid siden anskaffede en Mini M1 m. Monterey, har jeg jævnligt haft den berygtede roterende badebold/frys, når jeg har arbejdet lidt tid på mine projekter (bruger kun silicon native plugins). Har dog altid bare kunnet genstarte Logic og intet arbejde er gået tabt.
Har selv kigget på et par af Logic´s log-filer og skønt jeg ikke forstår, hvad der står i sådan en log, tydede det på, at noget Juice- og kernel halløj er involveret.
Det er selvfølgelig p.... irriterende og ikke holdbart, så jeg brugte Logic´s indbyggede support feedback og beskrev mit problem.
Det var i fredags og i dag var der svar tilbage, hvor en fra Logic´s supportteam bad om at få tilsendt nogle log- og project-filer, så de kunne kigge nærmere på problemet.

Så Logic support er tilsyneladende ikke så langt væk og ikke eksisterende, som den gængse opfattelse synes at være......
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Default avatar
Morten Bjørn
Medlem
Indlæg: 970
Sted: Copenhagen

Indlæg af Morten Bjørn »

Vi kan osse hjælpe :D

Bruger du de gamle SoundToys plugins?

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1308
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

He,he, - ja, jeg ved godt, at der er god hjælp at hente her på maskinen, men i det her tilfælde kræver det nok et "dybere" kig.

Da jeg købte Minien blev alt installeret forfra - intet blev overført - for at udelukke eventuelle konflikter med gammelt software og indstillinger. Jeg har rimelig styr på, hvilke plugins der kan være problematiske, har helt styr på opdateringer og nej, ingen gamle Soundtoys - ved godt, at de lavede ballade. Det udelukker selvfølgelig ikke, at det kan være et plugin, der er ballademageren.
Jeg har også tjekket med ny Logic .pref-fil og AudioUnitCache. Så nu må jeg se, om de gode Logic folk vender tilbage med en løsning.
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Medlemsavatar
ALTF4
Medlem
Indlæg: 307

Indlæg af ALTF4 »

bluefonia skrev: man 29. aug 2022 14:42 Det var i fredags og i dag var der svar tilbage, hvor en fra Logic´s supportteam bad om at få tilsendt nogle log- og project-filer, så de kunne kigge nærmere på problemet.
Tjoeh, joeh, jaeh .... hvis der ikke skal mere til at imponere. Hvad med, at de rent faktisk løser dit problem først, tænker jeg? :-D

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1308
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

????? hvem er det, der er imponeret ?
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Medlemsavatar
bluefonia
Forum Donator
Indlæg: 1308
Sted: Kerteminde, - sådan ca.

Indlæg af bluefonia »

bluefonia skrev: man 29. aug 2022 14:42 Man hører ofte folk beklage sig over manglende mulighed for at få "fabriks"support på Logic.
Siden jeg for et halvt års tid siden anskaffede en Mini M1 m. Monterey, har jeg jævnligt haft den berygtede roterende badebold/frys, når jeg har arbejdet lidt tid på mine projekter (bruger kun silicon native plugins). Har dog altid bare kunnet genstarte Logic og intet arbejde er gået tabt.
Har selv kigget på et par af Logic´s log-filer og skønt jeg ikke forstår, hvad der står i sådan en log, tydede det på, at noget Juice- og kernel halløj er involveret.
Det er selvfølgelig p.... irriterende og ikke holdbart, så jeg brugte Logic´s indbyggede support feedback og beskrev mit problem.
Det var i fredags og i dag var der svar tilbage, hvor en fra Logic´s supportteam bad om at få tilsendt nogle log- og project-filer, så de kunne kigge nærmere på problemet.

Så Logic support er tilsyneladende ikke så langt væk og ikke eksisterende, som den gængse opfattelse synes at være......
Det tyder helt klart på, at seneste Logic update har løst ovenstående....
Mac Mini M1 16Gb · MacBook Air · Quantum 2626 · Adam A7X · Logic Pro X · Golden Age Premiere PRE 73 & EQ 73

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Fedt, det er altid rart når irritationer og stopklodser bliver fjernet 👍
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Nyt svar