E-boks login som erhverv (enkeltmandsvirksomhed) efter MitID?

Off topic - alt som ikke handler om musik eller studie.
Forumregler
Tænk dig om, tal pænt, men lad også være med at være meget sart. Hvis du skal bruge skældsord, så hold dig til noget Kaptajn Haddock ville have sagt.
Nyt svar
Medlemsavatar
Holger  
Audio Alchemist
Indlæg: 37670
Sted: Fyn

E-boks login som erhverv (enkeltmandsvirksomhed) efter MitID?

Indlæg af Holger »

Er jeg den eneste der ikke kan logge ind som erhverv længere/pt? Virker som en fejl, men måske har jeg misset en helt nylig ændring.

Jeg gør således:

1. www.e-boks.dk

2. Klikker på "Log på Erhverv"

3. Vælger MitID

4. Logger ind med min MitID bruger (som normalt kan bruges til både privat og erhverv, da jeg har enkeltmandsvirksomhed)

5. Og E-boks logger mig nu ind som privat... ingen mulighed for yderligere at vælge erhverv (som jeg jo har valgt allerede) eller skifte til erhverv inde fra selve e-boksen.

Helt sort...

Jeg har også prøvet for sjov at logge ind med NemID, men samme problem: straight to privat, selvom jeg har valgt Log på Erhverv. Har også prøvet en clean, anden browser for at se om det skulle være en cookie-fejl, men nej.

Så det lugter af en E-boks fejl frem for MitID eller NemID.

Medlemsavatar
Holger  
Audio Alchemist
Indlæg: 37670
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

Det var ikke mig der var blevet crazy. Det er en bug hos E-boks, bekræftet over telefonen her til morgen.

"De arbejder på at rette fejlen", som man siger.

Medlemsavatar
Hald
Forum Donator
Indlæg: 10829
Sted: Vind / Holstebro

Indlæg af Hald »

Min kone havde også udfordringer med MitID i går, men det lykkedes efter jeg ved ikke hvor mange forsøg. Jeg tænkte nok at de havde tekniske udfordringer.
"Knobs? Where we're going, we don't need knobs!" - 14 år med ørene i Lydmaskinen -

Medlemsavatar
Holger  
Audio Alchemist
Indlæg: 37670
Sted: Fyn

Indlæg af Holger »

De burde jo skrive det på hjemmesiden. Liiidt talentlløst.

Medlemsavatar
Kimex
Forum Donator
Indlæg: 1535
Sted: Aarhus

Indlæg af Kimex »

da jeg har enkeltmandsvirksomhed
Du ved det nok allerede. At, du som enkeltmandsvirksomhed, har muligheden for medlemskab i et holdingselskab. Du investerer lægger dine penge i holdingselskabet og hæver til dit forbrug. Og du skal kun betale skat af det du hæver. Jeg mener et medlemskab koster ca. 57.000 kr.

Citat fra Boardwalk Empire : Rige er bedre mennesker. Ellers ville vi , vel, ikke overlade dem vores penge.

Nyt svar