Rådden Binson

Generel lydteknik og hardware, bl.a. mikrofoner, monitors, hardware synths og effekter.
Nyt svar
Medlemsavatar
mb.electroaccoustics
Medlem
Indlæg: 512
Sted: København

Rådden Binson

Indlæg af mb.electroaccoustics »

Har fået negle i en gammel Binson med den klassiske fejl med nedbrudte polymerer i isoleringen med udslip af ætsende pthalater.
Nu vil jeg gerne bruge de lange vinteraftener på at kable den om, og tænker at andre i DK måske har gjort det samme, og købt de nødvendige typer af kabel hjem.
Tips og tricks modtages gerne, og hvis nogen har rigelige mængder af de nødvendige kabeltyper liggende, aftager jeg gerne et par meter af hver type/farve.

Medlemsavatar
Christoffer I. N.  
Lydmaskinist
Indlæg: 35558
Sted: Hørsholm

Indlæg af Christoffer I. N. »

Er det musikudstyr? Så flytter jeg den til hardware forum.

Medlemsavatar
Pastorius
Forum Donator
Indlæg: 1473
Sted: Sorø

Indlæg af Pastorius »

Christoffer I. N. skrev: tirs 2. aug 2022 15:24 Er det musikudstyr? Så flytter jeg den til hardware forum.
Jep, det er en echomaskine...

Ifølge den her kom de med livstidsgaranti :)
--
Robert

Medlemsavatar
the19thbear
Medlem
Indlæg: 3339
Sted: Roskilde

Indlæg af the19thbear »

Har haft en der fungerede og en der var død. Den der fungerede lød fantastisk. Den der var død, opgav jeg og solgte. Tror alligevel jeg fik ca 5000kr for den og den var delvist splittet ad.
Jeg hav mest op, fordi jeg ikke tør pille ved noget der er så meget strøm i (rør).

Har ingen tips og tricks, men vil bare sige Go vind med projektet :)

Medlemsavatar
Madelaire
Forum Donator
Indlæg: 728
Sted: Sydfyn

Indlæg af Madelaire »

the19thbear skrev: tirs 2. aug 2022 21:03 Jeg hav mest op, fordi jeg ikke tør pille ved noget der er så meget strøm i (rør).
Vi andre plejer altså også at slukke for strømmen først 🤓

Nyt svar